Met mijn fiets op een fietspad langs een vrij drukke baan waar ze 70 km/u mogen rijden. Een auto heeft zich met zijn 4 pinkers geparkeerd op het fietspad. Langs rechts via het gras kan ik niet voorbij vanwege een omheining, geen plaats genoeg. Ik moet dus via de rijbaan. Was er toch één auto sympathiek genoeg om genoeg te vertragen dat ik even via de rijbaan kon gaan.
Nu moet je weten... letterlijk daar links van de baan is een supermarkt met een grote parking, en zo een goeie 5 meter terug, schat ik, heb je rechts ook een grote parking liggen van een paar winkels die daar liggen. Rijd je daar op de baan een paar meter door, was er waarschijnlijk ook wel een oprit van een huis waar hij zich even kon zetten. Maar blijkbaar was waar hij stond de ideale plaats om zijn auto neer te gooien.

waar wij als fietser geen andere keuze hebben dan ons op de rijbaan te begeven waar er druk en snel verkeer is.
En meneer had niet eens door in wat voor hachelijke situatie hij mij bracht, want toen ik voorbij zijn auto liep zat hij doodleuk in zijn auto op zijn gsm te scrollen. Die wist niet eens dat ik daar was.