De grote "mijn ergernissen op de weg"-thread

Ik denk dat zijn opmerking gaat over het woord langzaam. Waarom langzaam en niet op een normale manier of zelfs aan full power.
Met langzaam bedoel ik normaal, maar voor die idioot die kwam afgevlogen aan pakweg 140/150 waar hij 90 mocht is normaal natuurlijk langzaam.
 
Time is money é.

Gisteren ook zo'n idioot (in een witte audi s7, petje op zijn hoofd) die in mijn gat zat te plakken op een baan van 50 vol verkeersremmers (Meilegemstraat in Zwalm). Net na een bocht knalt hij mij voorbij om dan bij mijn voorganger te gaan boren, en zo continu wat naar links uitwijken om te duwen (maar voorbijsteken is daar bijzonder moeilijk door bochten en de verkeersremmers). Op de Saksenboomstraat is ie dan maar op het linkervak gaan rijden aan +100 om iedereen toch maar voor te zijn...
Geen idee wat dat type mensen bezielt, maar je kan alleen maar hopen dat ze niemand meesleuren in een ongeval.
 
Ook niet als de review gaat over het feit dat het een eikel is in het verkeer?

Je moet inderdaad geen zaken gaan uitvinden.
Contacteer die persoon rechtstreeks als je echt je beklag wil doen.
Ik vind het kinderachtig om daarvoor een review neer te pennen bij een zaak. Als ik zo een review lees denk ik: 'amai die mens heeft te veel tijd om hiervoor een review te schrijven'
 
Seg bende kinderen. Negatieve reviews achterlaten op iemand zijn zaak omdat het een eikel is in het verkeer is niet oké.
Tja, dat is dan het jammerlijke gevolg van zijn idioot gedrag. Hij zou zelf 2 keer moeten nadenken om met zijn zaak in koeien van letters op zijn auto aan een potje verkeersagressie te doen.

Ik ben zelf de eerste om onterechte Google reviews te veroordelen, sterker, ik heb er een hekel aan. Maar hier zou het gewoon welbesteed zijn.
 
Contacteer die persoon rechtstreeks als je echt je beklag wil doen.
Ik vind het kinderachtig om daarvoor een review neer te pennen bij een zaak. Als ik zo een review lees denk ik: 'amai die mens heeft te veel tijd om hiervoor een review te schrijven'
Of daarvoor een slechte review achterlaten een goed idee is of niet, laat ik in het midden. Maar die laatste zin slaat toch ook nergens op. Jij zit hier toch ook commentaar te geven op zoiets op een forum. Dan kan ik ook zeggen dat je blijkbaar tijd te veel hebt.

Ik zit ook twee uur op de trein als ik naar het werk moet, en dankzij de vertragingen van de NMBS dikwijls zelfs 4u. Je moet je ergens mee bezighouden. Commentaar geven op wat andere mensen met hun tijd doen terwijl je zelf zit te commenten op een forum, vind ik nogal hypocriet, in ieder geval.

Ik ben dit weekend aan een serieus ongeval ontsnapt. Ik rijd aan 70 op een hoofdweg, komt er een dikke BMW rechts uit een zijstraat. Hij lijkt te vertragen, wat hij ook moet doen, maar plots geeft hij op het laatste moment plankgas, om een of andere reden. Kon nog net uitwijken naar links en ik gaf in een reflex wat gas bij, omdat remmen geen optie meer leek (gelukkig kwam er niemand uit de andere richting). Ik was er eigenlijk van overtuigd dat hij mij nog zou raken, dus ik had me al schrap gezet voor een impact. Maar neen. Mijn auto ging wel nog aan het slippen, maar kreeg hem na twee neer gelukkig nog onder controle.

Ik kijk achter mij en die randdebiel staat schuin op de rijbaan, waarschijnlijk zelf hard geschrokken. Ik zie hem wegrijden en er plakt een L op de achterruit. Het enige dat ik gezien heb is dat hij een onnozel petje droeg.

Je zou hopen dat ze na zo een voorval voorzichtiger beginnen rijden en hun verstand gebruiken, maar ik vrees ervoor. Dat hij mij niet geraakt heeft, moet echt millimeterwerk geweest zijn.
 
Tja, dat is dan het jammerlijke gevolg van zijn idioot gedrag. Hij zou zelf 2 keer moeten nadenken om met zijn zaak in koeien van letters op zijn auto aan een potje verkeersagressie te doen.
Dan moet je natuurlijk ook zeker zijn dat het zijn zaak was, en niet dat iemand anders aan het stuur zat.

Volgens mij kijkt er overigens ook niemand naar reviews op Google maps als ze een IT’er zoeken, maar als dat uw uitlaatklep is zal het wel niet veel kwaad kunnen zeker?
 
Dan moet je natuurlijk ook zeker zijn dat het zijn zaak was, en niet dat iemand anders aan het stuur zat.

Volgens mij kijkt er overigens ook niemand naar reviews op Google maps als ze een IT’er zoeken, maar als dat uw uitlaatklep is zal het wel niet veel kwaad kunnen zeker?
Mja, ga dat nu niet gaan doen hoor, in the heat of the moment heb ik dan wel goesting om die efkes aan te pakken, maar een uur later is dat al bekoeld.

Maar, zijn foto staat in het groot op zijn website, en het was zeker hij achter het stuur.

Los van het feit dat iemand dat doet, maar zo iemand gaat toch eens de verkeerde tegen zich hebben. Het zag er nu geen Dwayne "The Rock" Johnson of Conor McGregor uit op zijn foto en schijn kan zeker bedriegen, maar als die eens zo agressief doet tegen één of andere patser kunt ge het natuurlijk wel vlaggen hebben.
 
Meerhout dat volledig zone 30 is geworden en op de invalswegen is de snelheid verlaagd van 70 naar 50.
Op sommige banen terecht maar op andere plaatsen compleet van de pot gerukt. Ugh.
 
Meerhout dat volledig zone 30 is geworden en op de invalswegen is de snelheid verlaagd van 70 naar 50.
Op sommige banen terecht maar op andere plaatsen compleet van de pot gerukt. Ugh.
Dat in combinatie met flitsmarathon van vrijdag en zone 30 borden die nog afgedekt waren 😂

Mijn schoonbroer heeft gebeld naar de lokale politie om te vragen of ze nu genoeg budget hebben voor het jaarlijkse bal.
Ze konden er wel mee lachen en gingen het doorgeven aan de gemeente (hun taak om de borden in orde te brengen)
 
Kia EV eigenaars. Het zijn precies de BMW vervangers; bumperkleven, snelheidslimiet bestaat niet, geïrriteerd zijn als ze iemand moeten doorlaten, proberen in te halen als je trager rijdt omdat er obstakels zijn die hij/zij niet zien want mijn auto is niet transparant...
 
Het complete gebrek aan verkeersinzicht van mensen die de autostrade willen oprijden, zodra er iets van verkeer op het rechter vak rijdt.
In plaats van wat gas bij te geven of te lossen zodat ze vlot tussen auto's / vrachtwagens kunnen invoegen, plakken ze liever als een trein aaneen, dan krampachtig proberen zich tussen de auto's op het rechtervak te wringen, liefst ineens ook opschuiven aan 80 km/u naar het middenvak zodat iedereen daar zich zonder kijken op het linkervak gooit --> instant remgolf op alle 3 de vakken terwijl dat perfect kon vermeden worden.
 
Achteraan aangereden terwijl ik geparkeerd stond te wachten op mijn afspraak..

Wagen is nog geen 3 weken oud :headshake:


reJ4IAl.jpg
 
Achteraan aangereden terwijl ik geparkeerd stond te wachten op mijn afspraak..

Wagen is nog geen 3 weken oud :headshake:


reJ4IAl.jpg
Jezus...
Ik ben zo paranoia geworden dat als ik mij op een parking zet ik mij niet parkeer in de buurt van auto's met krassen of zware deuken omdat je al weet wat voor soort chauffeurs dat kunnen zijn. Die pakken nog de volledige straat mee als ze ergens uitrijden...
Heeft dat mens geen parkeersensoren?
 
Precies niet de beste chauffeur achter je... De de wielboog staat vol krassen.
Valt de schade nog mee?

Edit: dat is zelfs niet op de baan?
Klopt, ik was te vroeg op mijn afspraak en zat nog even te wachten in de auto. Zag mevrouw kort achter mij parkeren, kinderen afzetten, beetje rommelen en plots zat ze in mijn koffer. Ze was verstrooid en had hem niet in park gezet..

Straks na het werk ga ik hem kort kuisen en de schade opmeten.
 
Terug
Bovenaan