De bewegingen die ze daar doen kom je in het echte leven niet tegen, tenzij je off road gaat met je bestelwagen.
Niet aan de ophanging maar aan het schakelmechanisme met mijn eigen peugeot partner lichte vracht voorgehad in de nasleep van de coronaperiode toen niemand binnen mocht.
Ik wacht aan de uitgang en dat duurde en bleef maar duren, tot op een moment dat hij naar mijn komt. "Ik denk dat uw versnellingsbak kapot is" en stap mee met hem richting de wagen. Ik zie al dat er een schakelstangske onder de wagen ligt.
"Ja, we gaan hem moeten buiten duwen." dwz niet gekeurd en niet meer mee te rijden. Tof mocht bvb mijn vrouw ermee daar zijn.
Dus ik zeg hem "wacht, ik zie het al, trek de capot eens open." Centrale stang terug in de scharnierbol en stangske terug opgeklikt.
Voila, keur maar verder. Wagen groen gekeurd.
Onderweg naar huis denk ik dat er speling op die asjes zit en ze alle 3 nieuw te bestellen.
Dus begin wat te testen en die pook volop te mishandelen. Ik krijg het met de bruutste force niet los en we zijn dik een jaar en half verder.
Ik begrijp nog steeds ni hoe ze dat daar naar de klote hebben gekregen? En dan nog dat asje dat die klikbolletjes aan 2 kanten los was en er compleet vanaf lag? Meestal komt 1 bolletje er vanaf en hangt dat aan de andere kant te bengelen.
Dus die mensen, dat zelfs het simpelste probleem niet kunnen oplossen nadat ze uw wagen zelfs stukmaken en er niks verantwoordelijkheid voor nemen, gaan moeten beslissen dat uw wagen goed en veilig voor de openbare weg is.
Vroeger, de oude garde, die hadden echt kennis en passie voor de wagen. Genoeg met die mannen gepraat en elkaar oplossingen geboden met problemen. Jammer genoeg zijn die er allemaal aan het uitgaan.