Dat is dan ook een veldweg waar je in principe niet toegelaten bent om met de auto te komen...Om voorbeeldje te geven:
![]()
Google Maps
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.maps.app.goo.gl
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is dan ook een veldweg waar je in principe niet toegelaten bent om met de auto te komen...Om voorbeeldje te geven:
![]()
Google Maps
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.maps.app.goo.gl
Oke, slecht voorbeeldDat is dan ook een veldweg waar je in principe niet toegelaten bent om met de auto te komen...
(had op Google maps gewoon de taalgrens afgelopen op zoek naar dat soort kleine wegen). Maar er zijn daar in de buurt in elk geval ook meer dan genoeg wegen waar je wel met de wagen mag rijden zonder borden ...In alle eerlijkheid, geen idee.Ik vraag me dan altijd af, wat vertel je ons niet? Waarom heeft die persoon net jou er uit gekozen om je te irriteren?
Ik heb even de effectieve punten waar de route passeert opgezocht:Dat is dan ook een veldweg waar je in principe niet toegelaten bent om met de auto te komen...
Motorrijders in het algemeen denken dat ze altijd en overal sneller mogen rijden dan anderen.Motorrijders die aan 100+ per uur op de Brusselse ring tussen auto’s op het tweede en derde vak voorbijsteken![]()
Ik hou mij altijd goed aan de regels op de moto.. Meestal blijf ik ook gewoon aanschuiven aan een rood licht ook als er plaats is om tot vooraan te rijden. Zoals bij veel dingen int leven zijn het de enkelen die het verpesten voor de meerderheidMotorrijders in het algemeen denken dat ze altijd en overal sneller mogen rijden dan anderen.

Dat laatste is zeker waar en op die groep is mijn frustratie dan ook gerichtIk hou mij altijd goed aan de regels op de moto.. Meestal blijf ik ook gewoon aanschuiven aan een rood licht ook als er plaats is om tot vooraan te rijden. Zoals bij veel dingen int leven zijn het de enkelen die het verpesten voor de meerderheid![]()

Uit je doppen kijken alstublieft. Al tweede keer op amper een goei week dat ik daar bijna een hartverzakking krijg.Vandaag op de E17 ook ene. De laatste tijd toch al regelmatig gezien. Goed gek. Ik ben zelf een motard en ik begrijp echt niet dat mensen voor die paar minuten winst zo'n risico's nemen. Hebben die dan thuis niemand die hen graag heelhuids zien thuiskomen of zo?Motorrijders die aan 100+ per uur op de Brusselse ring tussen auto’s op het tweede en derde vak voorbijsteken![]()
Hier erger ik mij echt heel vaak aan. Zet gewoon uw pinker op tijd aan, zodat ik kan anticiperen en een gat laten.Als ge nu op tijd uwe pinker aan zet, wil ik gerust een gat laten waar ge tussen kunt. Maar wacht tot er een gat is.

Het is nu eenmaal zo dat een hoop mensen begint te besparen op het vervangen van het knipperlicht. Hoe minder je dat gebruikt, hoe minder vaak je dat moet vervangen .Hier erger ik mij echt heel vaak aan. Zet gewoon uw pinker op tijd aan, zodat ik kan anticiperen en een gat laten.
Maar nee, wachten tot het allerlaatste moment en pas pinken als je effectief gaat opschuiven...![]()

Als ge niet op de rem was gaan staan, stopte het probleem automatisch.Vanmorgen weer ene die voor mij op een 70 baan last minute alles dicht smijt om een fietser over te laten waar die geen voorrang had
STOP DAAR NU EENS GEWOON MEE
Als ik er vanachter op rij ben ik nog in fout ook (denk ik?)Als ge niet op de rem was gaan staan, stopte het probleem automatisch.
Is het dan zo erg dat een motorrijder zich vooraan zet bij een rood licht?Ik hou mij altijd goed aan de regels op de moto.. Meestal blijf ik ook gewoon aanschuiven aan een rood licht ook als er plaats is om tot vooraan te rijden. Zoals bij veel dingen int leven zijn het de enkelen die het verpesten voor de meerderheid![]()
Is het dan zo erg dat een motorrijder zich vooraan zet bij een rood licht?