Play4 De Expeditie: Groenland

Ik begrijp niet goed waarom ze die gewichten niet beter verdelen, zoals Victor 60kg geven en Lynn 40kg geven vanaf het begin.
Dat is voor vrouwen toch super veel zwaarder op deze manier?

En Jinnih maakt zich toch wat belachelijk vind ik.

Vooral hoe snel Jinnih het opgeeft.

Dat je na een week moeite begint te hebben met heimwee (want dat is het eigenlijk), tot daaraan toe, maar na 2 dagen? :unsure:
 
Jezelf in de vernieling rijden, ze kunnen er wa van bij de sossen. Als je je als politieker waagt aan een TV optreden in een entertainment programma doe je dan in regel om er harten/stemmen mee te winnen. Als je er dan nog een paar dagen fysiek door zakt hoeft dat op zich nog geen drama te zijn, je hebt op zen minst je best gedaan. Maar vertrekken na 2 dagen, cru gezegd omdat je geen GSM bereik hebt??? Ik denk niet dat dit optreden veel harten heeft veroverderd, in tegendeel. Wat een schertsvertoning.

Ze sleurt daar dan ook nog zo'n sob story bij "mensen weten niet wat ik opgeef voor mijn job, ik woon niet bij mij gezin". Boe fucking hoe... hoeveel mensen zijn er wel niet die een hele werk week van huis zijn en enkel in het weekend bij hun gezin zijn? En het is niet dat zij daartoe gedwongen wordt voor welke reden dan ook. Dat is een keuze 100% gedreven door persoonlijke ambitie.

Dat was een fragment dat gerust naast Tine Embrechts haar zelfbeklag van vorige week kon staan. :puke:
Ik denk dat ze hier serieus in haar eigen voet geschoten heeft.
Die keuze om in Antwerpen te gaan wonen voor een schepen-postje, is volledig een eigen keuze en voelt nu helemaal aan als een "postjespakker"-move. Zeker dan eindigen met "ik ben niet meer 100% zeker of ik die prijs het nog wel waard vind", als Antwerpenaar heb je dan toch het gevoel dat je daar met een schepen zit die geen band heeft met de stad en daar tegen haar goesting zit?

En dan "ik mis mijn man en zoon te hard", ze waren toen 1.5 dag zonder bereik he. Terwijl ze ze sowieso niet ziet tijdens de week...
 
Ik denk dat ze hier serieus in haar eigen voet geschoten heeft.
Die keuze om in Antwerpen te gaan wonen voor een schepen-postje, is volledig een eigen keuze en voelt nu helemaal aan als een "postjespakker"-move. Zeker dan eindigen met "ik ben niet meer 100% zeker of ik die prijs het nog wel waard vind", als Antwerpenaar heb je dan toch het gevoel dat je daar met een schepen zit die geen band heeft met de stad en daar tegen haar goesting zit?

En dan "ik mis mijn man en zoon te hard", ze waren toen 1.5 dag zonder bereik he. Terwijl ze ze sowieso niet ziet tijdens de week...
Ze zal gewoon zijn van die alle dagen te bellen maar eerlijk... dat je dat geen 10 dagen kan missen had je toch op voorhand ook wel kunnen inschatten. Dat je er na een 5-tal dagen fysiek volledig door zit door de koude/gebrek aan slaap/... en dat komt er dan nog bovenop, cava nog. Maar inderdaad na 1,5dag... 0 begrip voor.
 
Vooral een beetje grof naar de zender toe. Ze had die plaats voor een andere BV kunnen laten dan. Ze wist precies op voorhand dat ze maar effe ging meedoen.
Dikke ²nd! De gewone mens zou er bakken geld voor over hebben, om in haar schoenen te kunnen staan. En zij geeft al na 2d er de brui aan. Vind haar passage nog erger dan Georges-Louis Bouchez zijn prestatie in special forces.
 
Wat voor impact heeft zo'n serie, waarin wat BV'ers aan betaalde zelfpromotie mogen doen, eigenlijk op het klimaat?
Vermoedelijk niet meer of minder dan een ander programma zoals pakweg De Mol waar men familie en vrienden voor 1 dag over en weer vliegt naar Patagonië of de VS...

Er zijn programma's waar dat anders kan/kon. Zoals Die Huis dat ze na een aantal seizoenen toch gewoon naar België hebben gehaald, dat snoepreisje naar Zuid-Afrika had namelijk 0 meerwaarde voor het programma op zich. Maar er zijn nu eenmaal programma's waar dat moeilijker is: de interesse voor een 12-daagse wandeling van de Panne naar Maaseik zal nu eenmaal net iets minder groot zijn dan voor een trekking in Groenland...
 
Zei die nu echt dat zij in Antwerpen woont en haar gezin in de Kempen?

Alsof dat aan de andere kant van Europa is en ge elke dag 2x 3u in de auto zit.
 
Pfff... Op zich weet je toch op voorhand dat je daar geen contact hebt met het thuisfront he. Dus om nu te zeggen na 2 dagen dat het zo ondraaglijk is...
 
de interesse voor een 12-daagse wandeling van de Panne naar Maaseik zal nu eenmaal net iets minder groot zijn dan voor een trekking in Groenland...
De VRT heeft zelf een klimaatdoelstelling he. En een aantal BV'ers die daar mee huppelen hebben dat ook. Allemaal niet meer serieus nemen dan?
 
Joris Hessels en Viktor Verhulst gaan na Expeditie Groenland zelf een reisprogramma opzetten waar ze ook grenzen willen verleggen:
 
Op zich is het leuk om te kijken, maar na de 723e keer "pfff" "zucht" "kreun" "amai dees is zwaar" "fck waarom doe ik dees" heb ik het toch wel wat gehad

Ja tis zwaar, wat had ge gedacht? Wat een ingesteldheid ook.
 
Op zich is het leuk om te kijken, maar na de 723e keer "pfff" "zucht" "kreun" "amai dees is zwaar" "fck waarom doe ik dees" heb ik het toch wel wat gehad

Ja tis zwaar, wat had ge gedacht? Wat een ingesteldheid ook.

Het wordt idd een beetje saai nu :unsure:
Ik vond de landschappen al wel indrukwekkender deze aflevering.
 
Terug
Bovenaan