Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

welk kind?Het spijtige is dat zoveel mensen dat kind dat aandacht zoekt nog geloven ook. Ik vind dat persoonlijk erger dan de persoon Trump zelf.
Ik denk dat hij Trump vergelijkt met een kind dat aandacht zoektwelk kind?

Als je zoiets van Clinton, Bush, Obama, Biden zou gezien hebben, het kot was te klein.Van het officiele kanaal van het Witte Huis:
Zou dit een poging tot humor zijn?
Trump is toch geen Katholiek?
Het is ook gewoon afleiding voor wat er zich achter de schermen afspeelt. Wat er allemaal in de nieuwe executive orders staat, hallucinant. Iedereen die hem en hun policies tegenwerkt zou kunnen opgepakt worden, degenen die meewerken worden beloond.
Dat gaat daar richting burgeroorlog.
Wat mij nog het meeste frappeert is hoeveel mensen hier willingly aan deelnemen. Al die republikeinen, ICE-agenten, politie, leger. Hebben die dan allemaal zoveel haat in zich?
Ik kan er echt niet bij en ik trek het mij veel te hard aan als niet-Amerikaan, maar ik had niet gedacht dit ooit mee te maken in een Westerse democratie, en dat op zo’n korte tijdspanne.
Bekijk bijlage 40502
Niet ooit, Europa is daar al even mee bezig. We financieren hier groepen die via o.a. mishandeling en verkrachting potentiële migranten weghouden. We doen ook systematisch aan illegale pushbacks die een complete aanfluiting zijn van de rechten van die immigranten. Er werken daar ook talloze mensen aan mee."Wat mij nog het meeste frappeert is hoeveel mensen hier willingly aan deelnemen. Al die republikeinen, ICE-agenten, politie, leger. Hebben die dan allemaal zoveel haat in zich?"
Omdat immigratie gepoliticiseerd wordt en nu alles beweegt zoals een slinger.Trump 1 -> Biden 1 -> Trump 2.
Terwijl je waarschijnlijk onder Obama een "normaal" beleid had, is nu er geen "normaal" meer.
Ook niet vergeten, er gaan heel veel Amerikanen geen probleem hebben met een heel harde aanpak van immigratie ookal is het een totale aanfluiting van mensen hun rechten. (En dat kan best hier ook ooit gebeuren).
En vooral, zeker op uitvoerend niveau, kunnen vemoedelijk een heel groot deel van bijvoorbeel agenten of soldaten het zich gewoonweg niet permiteren."Wat mij nog het meeste frappeert is hoeveel mensen hier willingly aan deelnemen. Al die republikeinen, ICE-agenten, politie, leger. Hebben die dan allemaal zoveel haat in zich?"
Omdat immigratie gepoliticiseerd wordt en nu alles beweegt zoals een slinger.Trump 1 -> Biden 1 -> Trump 2.
Terwijl je waarschijnlijk onder Obama een "normaal" beleid had, is nu er geen "normaal" meer.
Ook niet vergeten, er gaan heel veel Amerikanen geen probleem hebben met een heel harde aanpak van immigratie ookal is het een totale aanfluiting van mensen hun rechten. (En dat kan best hier ook ooit gebeuren).
Bronnen?We financieren hier groepen die via o.a. mishandeling en verkrachting potentiële migranten weghouden.
The guardian had hier al een artikel over geschreven. Was in dit topic dacht ik ook al aan bod gekomen.Bronnen?
Ik zeg niet dat het niet waar is, maar voor zulke claims moeten er toch goed onderbouwde bronnen bij zijn.
The guardian had hier al een artikel over geschreven. Was in dit topic dacht ik ook al aan bod gekomen.
https://www.theguardian.com/comment...illing-how-the-eu-outsourced-migration-policy
Naast wat Zwarten hier postte is er ook dit voor de illegale pushbacks, meer dan 100K op een jaar volgens dit rapport van 11.11.11. https://11.be/sites/default/files/2025-02/Pushbacks Report 2024.pdfBronnen?
Ik zeg niet dat het niet waar is, maar voor zulke claims moeten er toch goed onderbouwde bronnen bij zijn.
Als je meer up to date bronnen heb je bvb dit artikel van Le Monde. https://www.lemonde.fr/en/le-monde-...und-migrants-into-the-desert_6672115_124.htmlEn er werd toen ook al gevraagd of er meer recentere bronnen beschikbaar waren want dit is een artikel uit begin 2020 en de artikels waarnaar het verwijst die @beryl's claim onderstrepen, al van 2017-2019 dateren.