Binnenkort gaat hij nog sancties nemen tegen de president van Amerika, omdat die niet genoeg sancties tegen Canada en Mexico oplegt.en nu dreigt hij met sancties tegen Rusland? kerel weet het toch ook helemaal niet meer?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Binnenkort gaat hij nog sancties nemen tegen de president van Amerika, omdat die niet genoeg sancties tegen Canada en Mexico oplegt.en nu dreigt hij met sancties tegen Rusland? kerel weet het toch ook helemaal niet meer?
en nu dreigt hij met sancties tegen Rusland? kerel weet het toch ook helemaal niet meer?
bron?en nu wil hij de grenzen met Canada herbekijken...
bron?
En waarom? Omdat hij gemerkt heeft dat de grens niet recht getrokken is op zijn kaarten, maar een kromming heeft?
Die zullen toch ook binnen korte termijn uitvallen met een burn out. Maar wat hadden we ook verwacht met een president die precies borderline heeft.Precies alsof hij gewoon isolatie van de VS probeert uit te lokken. Ik probeer het te volgen, maar het wordt met de dag gewoon moeilijker. R.I.P. correspondenten die altijd maar moeten contexutaliseren en verklaren.
Thomas De Graeve zal toch al eens serieus gevloekt hebben vanbinnen.Die zullen toch ook binnen korte termijn uitvallen met een burn out. Maar wat hadden we ook verwacht met een president die precies borderline heeft.
Zijn er dan Amerikanen die dat hele 51st state gedoe steunen?![]()
Trump wil grens tussen Verenigde Staten en Canada “herbekijken”
De Amerikaanse president Donald Trump heeft in een telefoongesprek met de Canadese premier Justin Trudeau gezegd dat hij de grens tussen de Verenigde Staten en Canada wil “herbekijken”. Dat hebben vier ingewijden verteld aan de Amerikaanse krant ‘The New York Times’.www.hln.be
waarom = de verdragen die de grens regelen zijn niet faaaaiiiirrrr en lijken voor hem makkelijk opzegbaar.
Ik vraag mij af of de reden voor zijn acties met de Russen is omdat hij gewoon eenzelfde actie van plan is uit te voeren. Landjegrab bij Mexico en Canada...
Dan heeft hij zijn 51ste colonie. Ook als het maar een stuk is van Canada dat hij binnenhaalt.
Ik denk dat Rusland ook wel van mening is dat het bedrag die in de tijd betaald geweest is voor Alaska wat aan de lange kant was.Zijn er dan Amerikanen die dat hele 51st state gedoe steunen?
Die vraag kon ook wel gesteld worden bij de Russen.
Is daar enig bewijs van ?
It's election hacking software masquerading as election security. It "autogenerates" "semi-randomized ballots that fit certain satisfiability criteria."
Wat is het volgende? Een verbod op Trans-Atlantische vluchten? Als je dit een jaar geleden zou gezegd hebben, zouden ze je in een gekkenhuis gestoken hebben.![]()
Pentagon verwijdert verwijzingen naar diversiteit uit archieven: ook foto van bommenwerper 'Enola Gay' moet eraan geloven | VRT NWS Nieuws
Een foto van de bommenwerper 'Enola Gay', die in 1945 een atoombom op Hiroshima dropte, is het 'slachtoffer' geworden van het nieuwe beleid van het Amerikaanse ministerie van Defensie om alle verwijzingen naar diversiteit, gelijkheid en inclusie uit de archieven van het leger te weren. In totaal...www.vrt.be
Meer in de marge vanhet nieuwsde clusterfuck, maar evengoed misschien een voorbeeld van hoe een mens bepaalde AI-beslissingen best nakijkt.
Gezien hun mirror technieken om de ander telkens te beschuldigen van wat ze zelf doen .. absoluut plausibel.
![]()
Trump dreigt met nieuwe heffingen voor Canada, waaronder belasting van 250 procent op zuivel: “Ze zetten ons al jaren af”
De Amerikaanse president Donald Trump dreigt met nieuwe taksen voor Canada, amper één dag nadat hij een invoerheffing van 25 procent op Canadese producten met een maand uitstelde. Deze keer neemt hij zuivelproducten en hout in het vizier. Voor zuivelproducten gaat het volgens de Amerikaanse...www.hln.be
Auch... 250% tarief op zuivel dat lijkt mij pijnlijk... vooral wetende dat aan de kant van Canada die 250% nog nooit toegepast is.
Al begin ik mij af te vragen of China meeheult met Amerika aangezien ze op exact hetzelfde moment tarieven invoeren. Zelfs geen dag tussen, gewoon bam.
Neen, het is al minstens 50% dat kan.Dacht dat voor alles boven de 25% congress zijn goedkeuring moet geven.
Section 338 of the 1930 Tariff Act, which hasn’t been used for decades but which could allow the president to place up to a 50 percent tariff on foreign goods if the US International Trade Commission finds that the foreign country has used unfair trade practices against the US.
hier is geen maximum gedefinieerd.Section 203 of the International Emergency Economic Powers Act, which allows tariffs on all imports during war or an emergency. Declaring such an emergency would require only an executive order from Trump. Trump threatened to use this authority in 2019 against Mexico, citing illegal immigration into the US, but later that year, the two countries came to an agreement on immigration policy that headed off its use.