zwarten
Well-known member
Ik weet het zo niet. Ik vermoed wel dat die jonge gastjes een soort van autistische 'prodigys' zullen zijn.![]()
Musk schakelt piepjonge computerfreaks in voor strijd tegen overheidsuitgaven: dit ‘nerd-leger’ moet 2.000 miljard helpen besparen
Tesla-baas Elon Musk heeft een dertigtal getrouwen rond zich verzameld die met de grove borstel door Amerikaanse ambtenarij moeten gaan. Zij moeten ervoor zorgen dat er miljarden bespaard worden op de overheidsuitgaven. Het team wordt ook wel eens spottend Musks ‘nerd army’ genoemd, want het zit...www.hln.be
Ik stel mij serieus vragen over wat deze mensen kennen van het runnen van een overheid of überhaupt efficiëntie...
2 personen of zo zou je nog kunnen zeggen van ze hebben al wat watertjes doorzwommen. Maar de andere mensen zijn gewoon jongeren die vers van de schoolbanken komen. En sommigen zitten er zelfs nog op. Enigste wat ik mij kan inbeelden dat die gaan bijdragen is wat windowdressing van zie hoe hard ik werk. Ik slaap op mijn werk in het veldbeddeke.
Om maar te zwijgen over de expertise die ze effectief in huis hebben (zelfrijdende wagens... meh).
En het feit dat deze mensen gewoon uit de bedrijven van Musk komen.
Trump kan je voor het wanbeleid al niet verantwoordelijk stellen. En de rest van Doge samen met Musk zal wel een officieel pardon krijgen voor de zekerheid. Wanneer het niet uitdraait op een laaiend succes... om maar niet te zwijgen een epic Fail.
https://www.aol.com/elon-musk-high-school-grad-042035537.html
Die is ondertussen een senior advisor geworden. Geen idee welke perks dat heeft maar uit dat artikel blijkt dat het moreel kompas toch niet goed zit.
Nog een member van dat doge team is gehaaid genoeg om te weten in wat voor hetze hij zou komen en daar gewoon keihard op gecashed heeft.Coristine was fired from an intern job last year for allegedly leaking insider information to a rival company.
Just hours before he sent the email, Kliger made a post on his Substack page titled: 'Why DOGE. Why I gave up a seven-figure salary to save America.'
Unlike the rest of his Substack, the post was 'subscriber only' with a $1,000-a-month fee - or $10,000 for a whole year - to access a single word of it. However, those who were curious enough to cough up the extraordinary fee found there wasn't even that - the post was completely blank.
. Blijkbaar zou dat bedrag van $400M al in december goedgekeurd zijn, dus nog onder Biden. Al kan het natuurlijk ook zijn dat er toen nog totaal niet beslist was welke modellen (maar mogelijk nu nog altijd niet). Dus nog even afwachten op de effectieve uitvoering en hoeveel van die $400M er dan effectief naar Tesla zal gaan.