Hoog tijd dat die dwaze Musk eens echt van zijn voetstuk valt
Dat lijkt me al volop het geval toch ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoog tijd dat die dwaze Musk eens echt van zijn voetstuk valt
Blijkbaar heeft een bevraging aangetoond dat acties van de overheid meteen negatiever ingeschat worden als de naam Musk er aan verbonden wordt. Ook bij de Republikeinse groep. Zijn val naar beneden lijkt inderdaad ingezet te zijn.Dat lijkt me al volop het geval toch ?
De naam Musk bedoel je?Blijkbaar heeft een bevraging aangetoond dat acties van de overheid meteen negatiever ingeschat worden als de naam Trump er aan verbonden wordt. Ook bij de Republikeinse groep. Zijn val naar beneden lijkt inderdaad ingezet te zijn.
Was misschien al lang het plan om onpopulaire maatregelen (van DOGE) te koppelen aan Musk ipv aan Trump.
Sorry, Musk inderdaadDe naam Musk bedoel je?
Awel, heb dat gevoel ook. Die wil precies bewust naar een Trumpcessie gaan.. snap het doel totaal niet.Ik versta er eigl niks meer van. Is dat dan expres naar een recessie gaan? En die waanzin van Canada the 51st.

Het zodanig laten escaleren dat dat effectief mogelijk is. Gaat de legertop daar zomaar in meegaan?Straks boots on the ground om Canada manu militari als 51ste staat in te lijven
Waarom heeft Canada zo hoge tarieven ? Wat is de voorgeschiedenis daar."Ook moet Canada onmiddellijk hun anti-Amerikaanse boerentarief van 250 tot 390 procent op verschillende zuivelproducten uit de VS laten vallen, wat al lang als schandalig wordt beschouwd. Ik zal binnenkort een Nationale Noodtoestand afkondigen voor elektriciteit binnen het bedreigde gebied", schreef Trump nog. Hij dreigt verder met een “aanzienlijke verhoging” van de tarieven op auto's die op 2 april de Verenigde Staten binnenkomen “als andere flagrante, langdurige tarieven niet op dezelfde manier door Canada worden afgeschaft”.
Om dumping van Amerikaanse melk vol antibiotica en groeihormonen in Canada tegen te gaan.Trade wars! Is dat correct wat op het nieuwsblad staat? Komt denk ik van trump zelf.
Waarom heeft Canada zo hoge tarieven ? Wat is de voorgeschiedenis daar.
Trade wars! Is dat correct wat op het nieuwsblad staat? Komt denk ik van trump zelf.
Waarom heeft Canada zo hoge tarieven ? Wat is de voorgeschiedenis daar.
Is ook een scheet in een fles, omdat er van Canada amper zuivel naar de States gaat. Dat 250% tarief dat Canada heft is een anti-dumping maatregel (komende uit een bilateraal akkoord dan nog) om te voorkomen dat Canada overspoelt (pun rather intended) wordt met spotgoedkope maar inferieure zuivel vol met antibiotica, hormonen en andere rotzooi, en wordt alleen geheven als er meer wordt geëxporteerd dan de afgesproken limiet. Plus de Canadezen willen geen Amerikaanse zuivel vanwege de wantoestanden met de dieren (de VS gebruikt het "zero grazing" principe, waarbij koeien 365/365 op stal staan, en vaak zelfs vastgebonden worden aan een rek, voor nul bewegingsvrijheid. Dat zijn echte melkfabrieken op poten, en met een hartslag).
Nu... Amerika heeft een overproductie van zuivel, en een te kleine afzetmarkt, dus een zeer groot deel van die zuivel wordt opgekocht door de overheid voor verdeling in scholen, USAID,... om zo de Amerikaanse zuivelboeren overeind te houden... ahja... USAID bestaat niet meer, en scholen binnenkort ook niet meer. Congrats, you just played yourself. Om een idee te geven van de overproductie: de melkboeren in Michigan alleen al produceren meer melk dan wat heel Canada zou verbruiken.