Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bunting verdedigd ook veel geld nu, dacht een halve finale, dus dit was zeker nodig..
Nope,het was Chisnall die veel geld (Halve finale 2021) moest verdedigen.
Hij waste toen MvG wit in kwartfinale dacht ik remember.
Daarvoor had hij Dimi eruit geknikkerd als mijn geheugen me nu niet in de steek laat.

Gewoon vraagje wat ik tot nu toe altijd ben vergeten te stellen.
Josh Rock gooide zijn derde dart na de viering van zijn zege tegen Aspinall nog richting het dartbord.
Telt dat niet meer als de andere pijlen nog in het bord steken?
Heeft die zijn eigen niet gebust daarmee ?
Is de match gedaan als de caller zegt game set & match plus naam winnaar.

rond seconde 28 in video.

Je ziet zijn pijl op het bord steken ongeveer 5 seconden verder

Ik heb al veel vaker spelers hun overige pijlen zien wegsmijten na overwinning maar toch niet waarbij ze een score aantekenen.
Op de grond of ergens ver weg van het bord.

Het is er ook niet vlak achter hé ... zou wel heel belachelijk zijn als ze zoiets zouden meetellen nog. Ie gooit zijn pijl weg om zijn tegenstander te groeten, match is toch "al lang" gespeeld?

Natuurlijk zou dat belachelijk zijn,volledig mee akkoord.
Ik vond het gewoonweg opvallend,daarmee dat ik het vraag.
Mijn stelling is ook op niks gebaseerd en ik wil geen polemiek starten hierover.
Ik ken de regels niet,maar als het effectief is dat je je derde dart er niet meer bij mag gooien zou ik toch met zulke zaken oppassen.
Anderen zie ik altijd pijl ver weg van het bord droppen.

Humphries ook niet echt overtuigend imo.
Doet zijn job,wel knappe laatste set maar heb hem al beter zien spelen.

Leuke affiches:
Price vs De Souza
Clayton vs Rock
M.Smith vs Cullen
MvG vs DVD
Kim vs Dimi
Humphries vs Bunting
Soutar vs Clemens (op papier minst aantrekkelijke)
Cross vs Dobey

Zegt u het maar,weet niet wie ik als absolute favoriet naar voren moet schuiven.
Price gaat volgens mij het vlotst winnen maar voor de rest liggen ze in balans.
MvG heeft ook nog niet gedaan met DVD,wordt lastige voor hem denk ik.

Laatst bewerkt:
@hjs666 Ze hadden dus beiden een halve finale te verdedigen :D..

En van Josh Rock is niks mee, ref had de finish gecalled, vanaf dan kan er niks meer veranderd worden. De pijl mag er zelfs nog uitvallen. Pointing mag je trouwens niet doen, iets dat Wade en nog anderen doen en kan je een boete voor krijgen.

MvG is mijn topfavoriet vanaf de start al, lijkt me echt klaar om eindelijk die vierde titel binnen te rijven. Maar zou zelf liever Dirkie zien winnen :D. Impressionante run dat hij nu toch heeft sinds zijn tourkaart terug te winnen in 2020..

Rock sneuvelt ook in het zicht van de finish.
Respect voor hem,gaat wel vrij snel doorstomen naar top 5-10 plaats als die zo blijft spelen.

Clayton tegen 1 van de Belgen dus.
Denk dat Dimi gunstig head to head record heeft tegen hem.

Rock kon ook niet blijven winnen natuurlijk. Clayton was veel koeler in de laatste 2 setten. Ik vond Johny zelfs niet op heel hoog niveau spelen. Hoeveel losse darts smeet die wel niet in de 1 en 5. Chisnall - Bunting was gisteren ook een heel aangename wedstrijd. Lekkere pot van die laatste.

Laatst bewerkt:
Respect voor hem,gaat wel vrij snel doorstomen naar top 5-10 plaats als die zo blijft spelen.

Dimi heeft te veel stress op grote tv-tornooien.
Denk dat kim meer kansen heeft tegen johny als zn grinta er is

Och ja we zullen het straks weten.

Mijn voorspelling komt dichterbij :tongue:
(HF voor den Dimi en dan eruit tegen MVG)

Goeie loting toch wel voor hem zeker met een Wright die in een slechte vorm zat, hij is nu favoriet tegen Kim en tegen Clayton 50/50 ???
Hij gaat wel top moeten zijn natuurlijk :) Het moet nog gespeeld worden.

Al zou ik eerlijkheidshalve er ook niets mee inzitten met een HF tussen Kim en MVG ;)
Na al zijn shit privé problemen, verdient hij dat wel.

Dimi heeft te veel stress op grote tv-tornooien.
Denk dat kim meer kansen heeft tegen johny als zn grinta er is
Ja Kim heeft toch ook zeker kansen. We zullen straks wel zien.

Wil altijd interessant doen met zijn gedrag op het podium, ligt mij ook minder. Ene moment staat hij te dansen en 2 seconden later ziet hij lijkbleek en heeft hij een spook gezien. Dan naar zijn hoofd wijzen en wat met zijn armen onnozel staan doen naar zijn entourage.

Als Kim zijn niveau haalt heeft hij wel een kans om te winnen.

Wil altijd interessant doen met zijn gedrag op het podium, ligt mij ook minder. Ene moment staat hij te dansen en 2 seconden later ziet hij lijkbleek en heeft hij een spook gezien. Dan naar zijn hoofd wijzen en wat met zijn armen onnozel staan doen naar zijn entourage.

Als Kim zijn niveau haalt heeft hij wel een kans om te winnen.
Zo lopen er daar wel een paar rond in het circuit natuurlijk die onnozel staan te doen (op diverse manieren) op het podium.
Maar daar lijkt Kim ook heel goed in mee te vallen, beleving, maar toch ook niet overdreven, vind ik goed. Natuurlijk beetje typisch Belgisch waarschijnlijk dat "we" dit goed vinden :D

Ook liever Kim, maar denk dat Dimi meer kans heeft tegen Clayton die toch weer beter en beter word na een redelijk zwak seizoen. Heeft de laatste jaren ook vaak tegen gespeeld.

Zo lopen er daar wel een paar rond in het circuit natuurlijk die onnozel staan te doen (op diverse manieren) op het podium.
Maar daar lijkt Kim ook heel goed in mee te vallen, beleving, maar toch ook niet overdreven, vind ik goed. Natuurlijk beetje typisch Belgisch waarschijnlijk dat "we" dit goed vinden :D
Ik heb er geen problemen mee als het “natuurlijk” is zoals Van Duijvenbode of Price of MvG. Maar bij Dimitri, dnno, voelt zo fake aan altijd.

Ja helaas, Kim heeft toch iets te dikwijls die ene 'zwakke' dag. Hopelijk krijgt hij door wat meer trainingen dat terug weg gewerkt in de toekomst, want het is en blijft een boegbeeld voor België. Hij heeft het darts toch mee op te kaart gebracht hier bij het grote publiek.

Misschien kan hij nog een comeback maken, al vrees ik er toch voor. :frown:

Game over, Kim heeft een paar kansen gehad, maar als je die niet grijpt, dan verlies je dus erg zwaar.
Den Dimi moest niet eens echt goed spelen.

Propertjes van Dimi, nooit in de problemen. Hij lijkt mij zeker Jonny aan te kunnen. Hopelijk heeft hij een sterke dag.

Kim dan nog eens volledig opgegeven in de 4e set.

Als je dit ziet lijkt het voor ons, Belgen, wel gewoon beter dat Dimi door gaat. Maakt meer kans tegen Clayton.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan