Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Greaves ligt er al uit maar Wright volgt zichzelf al zeker niet op met dank aan een Belg. Dikke match Kim.Ik kijk vooral uit, naast uiteraard de Belgen, naar Josh Rock, Beau Greaves, Dirk Van Duijvenbode. En ik verwacht op één of andere manier geen Van Gerwen, Price, Wright, ... als eindwinnaar.
Zo komt ie ook eens in beeld op een WKVanaken lekker aan het vertoeven in Ally Pally, duidelijk geen crisis bij ons in Brugge![]()

Ik zie vrijdag 12u40, wanneer is dat dan in België? Ook 12u40?VTM 2 (of Unibet als je geen toegang hebt tot VTM).
Schema te vinden op (oa) flashscore.

Ik zie vrijdag 12u40, wanneer is dat dan in België? Ook 12u40?![]()
Maar eigenlijk maakt het geen reet uit of je nu hoge of lage gemiddeldes gooit. De meeste darters met -tot op heden- de hoogste gemiddelden zijn al naar huis omdat ze de dubbels niet vonden of hun moment niet goed getimed hadden. (uitgezonderd inderdaad VGW)Price scoort ook maar 93 gemiddeld, dus zoveel beter is dat niet. Voorlopig blijven de hoge gemiddeldes uit buiten een Van Gerwen en nog een paar..

Suljovic speelt zelf toch ook op een erg hoog niveau, MvG plots met een dipje, het ging TE vlotjes. Die eerste breakt zowaar.Deze MvG kan niemand stoppen. Wat een niveau

Net daarom dat het zo indrukwekkend is.Suljovic speelt zelf toch ook op een erg hoog niveau.![]()