Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn ogen rollen ook altijd uit hun kassen als hij weer zo onnozel staat te doen naar zijn entourage. Geef me dan maar Huybrechts.

That said zal hij wel vlot winnen. Ratajski is er niet vandaag.

Ratajski speelde na een zwakke eerst set best wel 'ok'. Maar den Dimi wist vandaag vooral het verschil te maken door steeds de 'lead' te hebben (nooit op achterstand) en erg goed te scoren op de dubbels.

Alleen in de eerste set (waar Ratajski echt heel zwak was, den Dimi ook maar bon ..) en de 3de set die Ratajski won, was den Dimi slecht op de dubbels, maar ik had de indruk dat hij dacht: OK de set is weg, ik verspeel hier geen energie.

Met dit niveau zie ik den Dimi dit toernooi wel niet winnen (zie hierboven). Maar nog 2 matchkes winnen (dat is best mogelijk) en mijn voorspelling komt uit. :tongue:

Laatst bewerkt:
Was gewoon een volwassen match van Dimi. Meer was niet nodig en was eenvoudig de betere van de Pool.

Hij heeft dat gedoe gewoon nodig om hem op te laden. Ik heb altijd het gevoel dat hij mentaal zwakker is dan vele andere top dartsers. Als hij die 1e set verliest is de kans groot dat hij de 2 sets erna echt slecht speelt. Nu speelde hij een 112 average in set 2.

Geweldige match, maar een verrassing is de overwinning nu ook niet.

Wel zonde dat Aspinall naar huis moet, volgens mij een pak beter dan wat er nog rondloopt.

Was gewoon een volwassen match van Dimi. Meer was niet nodig en was eenvoudig de betere van de Pool.
In de eerste set waren ze op het einde toch allebei aan het knoeien op de dubbels. Normaal had Ratajski ALTIJD de 1ste set moeten gepakt hebben. Maar hij gaf daar niet thuis en hij gaf Dimi 'gratis' mentaal een boost. En daarna heeft den Dimi inderdaad nooit nog omgekeken.

Had het 0-1 gestaan dan had het op een bepaald ogenblik ipv 3-1 dus 2-2 gestaan en dan had ik het nog wel eens willen zien.

Ik denk dat den Dimi dan nog wel gewonnen zou hebben, maar het was dan toch veel closer geweest.

---

Ik zou wel graag den Dimi vs Rock willen zien. Als beiden op niveau zijn kan dat wel eens een mooie match worden.

Wel zonde dat Aspinall naar huis moet, volgens mij een pak beter dan wat er nog rondloopt.
Ja Rock in R3 was echt geen cadeau. :frown:

Ik vind dat er velen Ratajski onderschatten hoor,vind ik altijd zeer gevaarlijke tegenstander,maar is nu ook niet de wereldtopper.
Soit,ben blij dat Dimi al door is, nu hopen dat Kim straks kan stunten.

Aspinall-Rock
Zeer leuke wedstrijd.
Aspinall heeft het laten afweten op cruciale momenten
Met een hoger dubbelpercentage wint hij volgens mij.
Jammer dat hij na zo'n partij eruit ligt.
Rock ook wel echt sterk,hij greep de kansen wel die hem aangeboden werden.
Dat is ook wel klasse natuurlijk.

verwacht tegen Clayton maar Jonny moet zijn match nog wel winnen.

Knappe wedstrijd van Price,maar kan me niet van de indruk doen dat hij nog beter kan,dat hij een challenge wilt.Dat hij u op bepaalde momenten u een kans geeft daartoe, je pakt ze beter want anders maakt hij u af.Hij plant zijn pijltjes waar hij wilt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan