Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Op gegeven moment ook allebei op iets van een 15% dubbels (en dan niet na een paar kansen he).
.Ik veronderstel dat je Josh Rock bedoelt aangezien Will Smith niet meedoetChris Rock
. Rock is wel iemand die ik heel ver zie geraken. De loting valt wel niet heel goed voor hem. Justicia mag geen probleem zijn. Daarna Rydz die vorig jaar goed speelde maar heel wat minder was dit jaar. En ronde 3 zou dan mogelijk Aspinall zijnGeen Raman, Vandenbogaerde of De Vos op het WK. Ik denk zelfs dat De Vos zijn tourkaart gaat verliezen? Klopt dat?
De andere twee zijn veilig want ze hebben een tourkaart voor 2 jaar.
Op basis van wat verwacht je dat?En ik verwacht op één of andere manier geen Van Gerwen, Price, Wright, ... als eindwinnaar.
Niks anders dan gevoel hoorOp basis van wat verwacht je dat?
.
.- O'Connor speelde één van zijn betere matchen voor zijn doen. Ik denk dat hij extra hard gemotiveerd was (met de nodige stress) en absoluut niet van een vrouw wilde verliezen (ook al is ze een groot talent). Dat zei hij achteraf ook, hij was er absoluut niet gerust. Maar onder die stress toch netjes gedaan vind ik, dat is toch moeilijker dan je denkt.Greaves er dus uit meteen, vond ik toch echt wel onverwacht, ook al speelde O'Connor echt wel prima en won hij zeer terecht.
Aan Rock dan maar deze avond om de jeugd te laten schitteren.
Niks anders dan gevoel hoor.
Ik heb het idee dat er wat jeugd gaat verrassen maar waarom ik dat denk, geen idee eigenlijk.
En de commentaar is ook niet van topniveau, rare conversaties soms.Nu Menzies tegen Portella toch veel onaangenamer om te volgen.Matig niveau.