Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prijzengeld is altijd vrij laag tenzij je de finales haalt en tussen finale en winst is ook nog een groot verschil.Aspinall en Smith gewoon decompressie. Zouden die dit ook niet zien als een gewone training? Zo’n laag prijzengeld vergeleken met vorige week?
Winnaar kreeg vorige week 150.000 pond, was het deze week niet 15.000 pond voor de winnaar?Prijzengeld is toch bijna hetzelde als in de Grand Slam?![]()

Winnaar kreeg vorige week 150.000 pond, was het deze week niet 15.000 pond voor de winnaar?![]()

amai die mannen kunnen wel mooie omzetten draaien danZoals eerder gezegd - vroeger moest je al top-10 zijn, om 100% als prof te darten, zonder een extra bijberoep te moeten doen, maar tegenwoordig is de top-64 reeds voldoende. (toch alvast om rond te komen mits je een beetje spaarzaam bent, vergeet niet dat ze ook hun reiskosten en materiaal moeten betalen, zeker als je nog maar recent komt piepen en geen sponsor hebt die dat allemaal betaalt)Ok sorry verkeerd begrepen danamai die mannen kunnen wel mooie omzetten draaien dan
Ik dacht dat vorige week Grand Slam zoals in tennis maar een paar keer per jaar is. Maar ze kunnen dus wekelijks 100k verdienen. Mooie motivatie. Met laat ons eerlijk wezen weinig kosten om er te geraken. Ik ken andere sporten die veel duurder zijn om er te geraken!

Zo enorm wisselvallig ..Hij was ditmaal wel goed op de dubbels, en het was wel veruit zijn beste match van dit toernooi. Tot 5-6 kunnen aanklampen (hij toonde wel karakter en weerbaarheid door even terug te vechten), maar daarna was het echt game over. Ik denk wel dat zelfs de beste Dimi het lastig zou gehad hebben tegen deze Van Gerwen, die laatste was echt super. Het was helemaal geen schande om te verliezen.Game over.
MvG wel sterk,maar vind Dimi toch niveautje minder dan 2 jaar geleden om eerlijk te zijn.
Samenloop van factoren misschien,vaderschap,aangekondigde trouw,switchen van materiaal.
Wie zal het zeggen?
Stuur hem een berichtje op facebook, zal wel antwoorden.Iemand die weet waar je de data en locaties voor de workshops van Erik Clarys terugvinden?
Een eindje geleden heb ik reeds een facebook bericht gestuurd naar hem, maar heb toen geen reactie gekregen.Stuur hem een berichtje op facebook, zal wel antwoorden.
Er zijn ook alternatieven:
-Anita van Dartsbazaar in Hoeselt: niet echt een workshop, maar degelijke tips en advies over de juiste pijl voor jou. (gratis en geen verplichting tot aankoop) Als je met goede pijlen gooit, gaat ze je geen andere aansmeren. Langs de andere kant, als het hopeloos is, zal ze het ook zeggen
-Workshop van DNE dartschool: Chris VDB(papa van) en Kevin Belmans