Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede start Dimi.
Beiden missen toch wel wat dubbels.

Edit: Die zesde leg van Dimi :confused:
Als hij MvG onder druk kan blijven zetten zit het er echt wel in.
MvG niet echt secuur op de dubbels,dus grijp je kans Dimi.

Eerste sessie 4-1 voor Dimi de twee volgende 3-2 voor MvG.
Zal toch nog eens een sessie moeten winnen anders gaat MvG erover.

Eindelijk nog eens sessie gewonnen,belangrijke.

Laatst bewerkt:
Zie het nog gebeuren dat de finale leg MvG het overpakt en wint..

Tis al eerder naar de filistijnen.. Word een eitje voor Price die finale, ze halen beiden hun topniveau niet.

Laatst bewerkt:
Ik heb de match niet gezien maar als ik het scorend vermogen bekijk, dan was het een off-day van allebei?
Het niveau leek qua statistieken echt ondermaats.

Beiden vermoeid na een lang en zwaar toernooi zeker? Toch wel een gemiste kans dan voor den Dimi.
Als Price op niveau is, dan zie ik VGW dit ook wel niet winnen.

Op het einde echt frustrerend voor Dimi, die kon idd echt geen triple meer vinden, dat zag je ook in de statistieken achteraf. En beide, zeker ook Van Gerwen, die toch wel veel dubbels gemist hebben ook.

Ik heb de match niet gezien maar als ik het scorend vermogen bekijk, dan was het een off-day van allebei?
Het niveau leek qua statistieken echt ondermaats.

Beiden vermoeid na een lang en zwaar toernooi zeker? Toch wel een gemiste kans dan voor den Dimi.
Als Price op niveau is, dan zie ik VGW dit ook wel niet winnen.
Dimi was eerste deel van de wedstrijd sterk, MvG was nergens met momenten. Tweede helft van de wedstrijd draaide het en pakte MvG stilaan over.

Zowiezo een goeie prestatie, hij moest eerlijkheidshalve, minstens de HF halen om zonder veel zorgen in die top-16 te blijven staan met een ruime marge op de nummer 17, stond voor dit toernooi begon daardoor toch wel serieus onder druk. Maar hij is daar toch wel goed mee om gegaan.

Hij bevestigt ook dat de huidige vorm (gemiddeld genomen) weldegelijk goed zit. Nu gewoon zo verder doen.

En nu Price voor de win dan maar, ..

Final is on.
MvG moeite om dubbels te vinden,wel close bij 9 darter.
Denk niet dat Price gaat inzakken zoals Dimi deed.
MvG gaat zijn dubbels moeten vinden anders straft Price dat af.

MvG hangt er nog aan,scorend vermogen is wel heel goed,maar blijft sukkelen op de dubbels.
Wel een mooie 160 finish.
Price heb ik al een hoger gemiddelde weten gooien,maar pakt wel zijn kansen op de chekouts.

Edit:Reclame voor de sport,schitterende partij.
Price wel beter in het belangrijkste aspect en dat zijn de finishes.

MvG blijft toch ook vechten,deze sessie wel secuur op de dubbels.
Daardoor blijft hij Price in't vizier houden.
11-9 nu.
Gaan we all the way ?

13-12 voor Price
Price begint zijn dubbels wel vaker te missen,terwijl MvG er toch wel stilaan op beter wordt.
Hoog niveau en spannend,meer moet dat niet zijn.

Laatst bewerkt:
WTF ???
Hoe een match kan kantelen.
MvG toch uiteindelijk het laken naar zich toe trekken met een 121 finish.
Terug op de weg om Price en Wright te challengen voor de nummer 1 spot in de toekomst ?
Nu staat hij er nog te ver vanaf,maar wat niet is kan komen.

Wel grappig. De topdarter die het minste in vorm is (door zijn recente operatie) wint het toernooi. Het was zeker niet slecht verre van, maar dit was geen MvG op zijn allerbeste niveau.

Maar ik moet toegeven MvG was mentaal heel sterk en mentale weerbaarheid is ook onderdeel van het spel.

Al bij al de verdiende winnaar.

MvG die na winst erg emotioneel is en zijn ogen niet helemaal kan drooghouden. Dat zien we ook zelden bij hem. Je ziet dat hij door een moeilijke periode komt en dat deze zege hem heel veel deugd doet.

Laatst bewerkt:
MvG zijn niveau was in het laatste gedeelte wel erg sterk hoor. Zijn scorend vermogen was eigenlijk heel de partij wel goed, maar lag veel te kloten op zijn dubbels. Price heeft dan wel bijna heel de wedstrijd voorgestaan, maar je voelde aan alles dat MvG er vroeg of laat zou over gaan. Zeker als Price dan zelf begint te klote op zijn eigen dubbels. Zijn scorend vermogen was in deze finale ook niet goed genoeg imo.

Als Price zijn niveau van de HF haalde had hij wel gewonnen, dan was MvG zijn zwakke start niet meer te boven gekomen.

Dimi kan zijn streak voortzetten in de World Series. Hij vervangt Peter Wright die zich laat opereren aan zijn galstenen. Dit gaat over 3 events die in Oceanië doorgaan.

Dimi kan zijn streak voortzetten in de World Series. Hij vervangt Peter Wright die zich laat opereren aan zijn galstenen. Dit gaat over 3 events die in Oceanië doorgaan.
Dit lijkt me meteen ook de echte verklaring waarom Wright, den Dimi maar een droog handje gaf. Hij voelde zich duidelijk de laatste dagen, niet zo goed. Veel commotie voor niks dus.

Ik wens Wright een spoedig herstel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan