Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog een seed eruit met Dolan, die ook allesbehalve slecht speelde. Maar Rydz is een taaie tegenstander (speelt al heel het jaar goed) 102,5 avg en rond de 60 procent van dubbels.

Ik begin nu toch nog meer medelijden te krijgen met den Dimi. De statistieken zeggen mij dat Hempel samen met Smith (een top 10 topdarter) het hoogste dubbel percentage had van ALLE darters tot op heden. Dan heb je het toch niet getroffen sé. :S
Het draait natuurlijk ook om hem de kansen niet te geven om uit te gooien he :) Als ik tegen mijn broer dart weet ik meestal ook als ik zelf mijn dubbel mis dat hij zijn D16 gaat uitgooien.

Straks Clemens :love: Dit vind ik btw veruit de irritantste co-commentator om naar te luisteren. Met zijn fake Nederlands en zijn domme opmerkingen. Hatelijk

Zelf hier thuis ondertussen al een 20 tal keer gestart met 2x d20 maar die eerste 180 wilt maar niet vallen. Vandaag men beste leg ooit gegooid met een 16-darter. Helaas wordt die dan meestal gevolgd door ééntje van 40 :rofl:. De consistentie van die mannen vind ik het strafste. In een sessie van 1-2 uur heb ik meestal maar een half uurtje waar alles lekker loopt. In maart is er een toernooi voor amateurs in ons lokaal cafe. Beetje intensiever trainen om daar niet af te gaan.

Duimen voor Barney dadelijk. Zou geweldig zijn moest die nog eens ver geraken.

Zelf hier thuis ondertussen al een 20 tal keer gestart met 2x d20 maar die eerste 180 wilt maar niet vallen. Vandaag men beste leg ooit gegooid met een 16-darter. Helaas wordt die dan meestal gevolgd door ééntje van 40 :rofl:. De consistentie van die mannen vind ik het strafste. In een sessie van 1-2 uur heb ik meestal maar een half uurtje waar alles lekker loopt. In maart is er een toernooi voor amateurs in ons lokaal cafe. Beetje intensiever trainen om daar niet af te gaan.

Heb de laatste tijd al zoveel 140/121/125 gegooid, om onnozel van te worden.
Telkens ook mijn 3e die mij parten speelt.

Naar je flight gooien ipv naar de T20. En zeker niet pauzeren als er al 2 inzitten, gewoon pijl nemen en gooien zonder na denken.

Ziet er al even neerslachtig uit als 2 jaar geleden. Heeft heel veel druk op hemzelf gezet. Is nochtans geen cadeau tegen Cross hoor. Je weet nooit welke Cross je krijgt. Een Suljovic, Bunting, Durrant ging het voor hem makkelijker gemaakt hebben.

Ik heb de opkomst nog geweten toen hij als amateur The lakeside wist te winnen. Hij was toen postbode en won ineens 100.000 gulden in die tijd.
Maar die heeft altijd wel wat moeite gehad met zijn stress onder controle te houden. Piekmomenten afwisselen met uitermate slechte, zoals vandaag eigenlijk.

Ik volg het darts mss al makkelijk 8 jaar niet meer maar als ik hem zo vandaag zag was er weinig veranderd.

Naar je flight gooien ipv naar de T20. En zeker niet pauzeren als er al 2 inzitten, gewoon pijl nemen en gooien zonder na denken.
Eens proberen, dat gooien zonder na denken probeer ik ook maar telkens ik die 2de er zie in gaan is de stress meteen daar. :laugh:

Eens proberen, dat gooien zonder na denken probeer ik ook maar telkens ik die 2de er zie in gaan is de stress meteen daar. :laugh:
Ken dat, maar moet wel zeggen. Eens je u eerste hebt gesmeten, de rest komt van zelf. Dit was toch bij mij eigenlijk het geval.
Kans is groot dat je foto neemt, wil delen en ook nog even naar het bord gaat staat kijken. Na paar keer 180 ga je zeggen, ahja oke cool :p

180s beginnen te wennen idd. Heb r nu ook al is 2 gehad met vrienden bij, eentje op nakka. Op 10 maand tijd 10 gegooid. Na die eerste 3 gaan die zenuwen weg om er die 3e pijl bij te krijgen 😛

Ken dat, maar moet wel zeggen. Eens je u eerste hebt gesmeten, de rest komt van zelf. Dit was toch bij mij eigenlijk het geval.
Kans is groot dat je foto neemt, wil delen en ook nog even naar het bord gaat staat kijken. Na paar keer 180 ga je zeggen, ahja oke cool :p
Bij mij was dat ook.
Na de eerste 180 (training thuis) kwam de 2de een paar dagen later.
Dan meer en meer, het speciale gaat eraf.

Dan is de volgende mijlpaal een 180 in een echte match gooien, live tegen vrienden of op Nakka.

Dan op een tornooi tegen vreemden. Dan voel je je de koning......en dan is de volgende worp 26 of 1 pijl outside van de adrenaline 😂 .

Voor mij blijft nog steeds de grootste uitdaging mijn niveau van thuis ook op verplaatsing halen.

Bij mijn zoon is het andersom, die speelt beter op live tornooien dan thuis tegen mij.
Meer focus en niks last van zenuwen.

Bij mij was dat ook.
Na de eerste 180 (training thuis) kwam de 2de een paar dagen later.
Dan meer en meer, het speciale gaat eraf.

Dan is de volgende mijlpaal een 180 in een echte match gooien, live tegen vrienden of op Nakka.

Dan op een tornooi tegen vreemden. Dan voel je je de koning......en dan is de volgende worp 26 of 1 pijl outside van de adrenaline 😂 .

Voor mij blijft nog steeds de grootste uitdaging mijn niveau van thuis ook op verplaatsing halen.

Bij mijn zoon is het andersom, die speelt beter op live tornooien dan thuis tegen mij.
Meer focus en niks last van zenuwen.
Kans is groot dat ik geen T20 raak op toernooi door de zenuwen.
Ging eigenlijk al eens piepen nu voor toernooien te doen, mits de nieuwe regels mag darten op cafe niet meer.
Thuis dan maar weer aan het bord werpen in de hoop keer een toernooi mee te pikken.

Tijd genoeg nu voor de combinaties wat te leren, dat is en blijft nog een groot struikel punt bij mij.
Ben wel overgestapt van smartphone apps, naar een echt schrijf bord.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan