Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kim momenteel 4/26 op zijn dubbels, Beaton 4/23. Ik ben er van overtuigd dat mij dat ook nog lukt![]()
Niemand die verdiende te winnen. Zo zwoegenDraak van een 1ste set van Kim en Beaton. Moet altijd gewonnen worden natuurlijk.
81 gemiddeld en 3/21 op zijn dubbels![]()
Er zijn er meerdere die elkaar niet aanraken vanwege corona. Beaton deed dat de vorige wedstrijd ook niet hoor. Ik vermoed dat je de vorige wedstrijd niet gezien heb als je al denkt dat kim het middelpunt van de aandacht wilt zijn.Telkens ze zeggen dat Huybrechts wel populair is bij het publiek daarvan snap ik echt niet waarom. Zit constant maar gekke bekken te trekken en te zagen over vanalles, als hij wint maar gebarentaal maken en doen alsof hij het gaat afbollen omdat zijn niveau laag is. Altijd maar middelpunt van de aandacht willen zijn? Opt einde geeft hij niet eens een vuistje aan de verliezer en die druipt het dan maar gewoon af ondanks Beaton wel een sympathieke vent is. Etterkop hoor die Huybrechts![]()
Doet hij anders toch nooit hoor.Telkens ze zeggen dat Huybrechts wel populair is bij het publiek daarvan snap ik echt niet waarom. Zit constant maar gekke bekken te trekken en te zagen over vanalles, als hij wint maar gebarentaal maken en doen alsof hij het gaat afbollen omdat zijn niveau laag is. Altijd maar middelpunt van de aandacht willen zijn? Opt einde geeft hij niet eens een vuistje aan de verliezer en die druipt het dan maar gewoon af ondanks Beaton wel een sympathieke vent is. Etterkop hoor die Huybrechts
Nochtans bij BV darts en als commentator vind ik hem wel OK.
hoe slecht waren beiden op die dubbels, amai. Eentje tegen die iets beter was qua checkouts en hij had er los uitgelegen.Beaton heeft hard zijn best gedaan voor de hype te doen stoppen.Ook wel erg pijnlijk voor Sherrock. Verloren tegen Beaton, die nu echt géén klote waard was.