Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
The Special One doet zijn naam ook nog maar is eer aan, met tachtig over voor dubbel twintig gaan, outside gooien en die pijl tekort komen om 8-6 te winnen, Wade gooit wel uit en 7-7, punt kwijt voor De Sousa. Onwaarschijnlijk.
Twee keer tops is eigenlijk een signature shot van hem. Kiest daar meestal voor in deze situaties. Meer inside mikken zou wel handig zijn als backup idd.

Ik let er niet echt op,maar zijn er effectief bewijzen dat hij er al in staat voordat zijn tegenstander zijn throw gedaan heeft?

Anderson vandaag ook weer op niveau,ben beniuewd naar morgen,wordt het weer double trouble match of toch goed niveau?

Heb ondertussen al wat filmpjes gezien van De Sousa,heeft toch ballen aan zijn lijf door voor zulke finishes te gaan.
Of het efficiënt en slim is is een andere zaak.

Ik let er niet echt op,maar zijn er effectief bewijzen dat hij er al in staat voordat zijn tegenstander zijn throw gedaan heeft?

Anderson vandaag ook weer op niveau,ben beniuewd naar morgen,wordt het weer double trouble match of toch goed niveau?
Anderson heeft zijn dubbel kruid opgebruikt, tegen Dimi hoeft het niet te lukken :p morgen.

MVG is een eikel eerste klas. Dan kan dat gebeuren. Probeer maar eens objectief te blijven als je die bezig ziet. Zijn prestaties erkennen doen ze voldoende, benadrukken wat een naar mannetje het is kan dan best.

MvG arrogante klojo of niet,is topper.
Wade ook sterk nochtans en krijgt toch pandoering.
Dimi is dus niet alleen,sterk spelen tegen MvG en toch ruim verliezen qua score.

Wade met een gemiddelde van 110 (het hoogste van het toernooi tot op heden), een pak slaag gekregen van MVG. (zelf een gemiddelde van 107).
Te veel dubbels gemist. Jammer ..
Gemist op een cruciaal moment,kon 3-2 voorkomen en word dan zelf (2x) gebroken

Clayton toch ook mindere vorm,worstelt ook met zijn dubbels.
Aspinall gaat moeten oppassen denk ik.
Mag niet zoveel kansen laten liggen.

Net zoals tegen MvG,weinig of niets aan te doen.
Respect voor Anderson toch hoor,Dimi ook weer goed gegooid,jammer van die 110 finish die hij mistte.
Ook die 2 keren op de bull er net naast,hangt gewoon van details af.

Gary is één van men favoriete spelers, buiten de Belgen. Hij moet nog altijd wel 2 punten goed maken en moet eigenlijk bijna alles winnen en om in die top 4 te geraken. Blijft moeilijk.

Wade en Wright zijn sowieso out.

Voor Dimi zal de match tegen De Sousa toch veel bepalend zijn, als hij die kan kapen staat hij er goed op.

Voor diegenen die op Nakka spelen:
Is er een ongeschreven regel dat je met geluid moet spelen?
Heb er al een paar gehad die daar problemen van maken.

Ik communiceer via duimpjes omhoog enzo, niet dat ik een asociale boer ben. :ROFLMAO:

Reden van geen mic aan is gewoon omdat er thuis een paar papegaaien zitten die het nogal bont kunnen maken.
Mij stoort dat niet, maar mijn eventuele tegenspeler wel, daarom.

Of heb ik pech gehad dat ik bij mijn eerste matchen er al de speciale gevallen heb uitgekozen?
Speel al langer softtip met dubbele camera setup en daar heb ik nog nooit problemen gehad met mensen die klagen over het gebrek aan geluid.

Voor diegenen die op Nakka spelen:
Is er een ongeschreven regel dat je met geluid moet spelen?
Heb er al een paar gehad die daar problemen van maken.

Ik communiceer via duimpjes omhoog enzo, niet dat ik een asociale boer ben. :ROFLMAO:

Reden van geen mic aan is gewoon omdat er thuis een paar papegaaien zitten die het nogal bont kunnen maken.
Mij stoort dat niet, maar mijn eventuele tegenspeler wel, daarom.

Of heb ik pech gehad dat ik bij mijn eerste matchen er al de speciale gevallen heb uitgekozen?
Speel al langer softtip met dubbele camera setup en daar heb ik nog nooit problemen gehad met mensen die klagen over het gebrek aan geluid.
Nee, waarom zou er daar geluid bij moeten ? Gewoon je bord is belangrijkste, de rest maakt toch niet uit.
Ken er wel die een briefje voor de camera houden met good luck game on, misschien kan je ook zo note maken.
Playing without sound because of my birds, good luck game on.

Nie van aantrekken eigenlijk, en willen ze volgende keer met geluid. Zet je papegaaien wat dicht tegen de micro, keer zien hoe tof hij het nog gaat vinden :rofl:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan