Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iedereen die commentaar geeft op een ander zijn worp, zou beter eerst is naar zen eigen worp kijken. Zelfde met het roepen van Mvg. Als die speler zich daar goed bij voelt en denkt dat het beter is voor hem. Moet hij dat vooral doen.

Ik bedoel dit ook niet naar u toe ofzo. Maar Gwn in het algemeen. Iedereen heeft commentaar op een ander terwijl ze er zelf niets van bakken. Dieje kerel is WK geworden dus dan moet de rest lekker zwijgen en die man zijn ding laten doen.
Das in elke sport hé man :LOL:

Iedereen mag ervan vinden wat hij wil, maar wat hij MOET doen zal die zelf wel bepalen. 🙂
Ja natuurlijk. Dat vind ik ook. Als Cross wil pauzeren voor zijn 3e worp moet die dat gewoon doen, ik snap zelfs niet dat daar commentaar op is.

Toch veel darters die van die punten hebben met grip in. Zal wel niet snel uit het board vallen zo :rofl:
@Cerv.Be Op de Engelse tv hebben ze er commentaar op, omdat ze denken dat hij uit zijn flow geraakt en meer zou hitten mocht hij gewoon doorsmijten. Ieder zijn eigen manier, vandaar zijn antwoord. Gaan ze mijn rekeningen betalen.

Toch veel darters die van die punten hebben met grip in. Zal wel niet snel uit het board vallen zo :rofl:
@Cerv.Be Op de Engelse tv hebben ze er commentaar op, omdat ze denken dat hij uit zijn flow geraakt en meer zou hitten mocht hij gewoon doorsmijten. Ieder zijn eigen manier, vandaar zijn antwoord. Gaan ze mijn rekeningen betalen.
Ja, khad het gelezen. Ik vond het wel een goed antwoord :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan