Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag 2 matchkes gespeeld tegen een maat van mij (die veel wel zwakker is als ik) en gooide weer een goed gemiddelde van 49/50. Dus ik denk dat mijn standaard nu stil aan richting de 50avg aan het gaan is.

Maar na een uur of 2 spelen is het ook wel op. Dan zakt vooral de nauwkeurigheid op de dubbels.

Ik ga van de week ook ergens eens een Darts Stream doen op mijn Twitch kanaal. 🙂

Lekkere overwinning van onze Dimitri! Ook een serieus hoog niveau van scoren! 2 puntjes in de pocket en weer wat dichter bij de volgende ronde..

Dimi wist het minder goed wanneer hij Clayton versloeg vorig jaar :P. Grand Slam en in de UK open op de second stage ipv het WK :P. Deze match leek ook redelijk overtuigend als deze van de Grand Slam een goed halfjaar geleden

Toch wel dikke wedstrijd van die 2, jammer dat al gedaan is.
Mooie reclame voor de darts.

Ook net gezien nadatk in slaap gevallen was. Dikke match amai. Hoog niveau op de laatste leg na die wat minder was qua scorend vermogen. Kansen goed afgemaakt

Toch een risico bedje gemaakt, Dimi winner van de premiere league gezet.
Denk niet dat vangerwen het gaat winnen, heb zo het gevoel dat zijn zin voor darts wat over is.

Als je ziet hoe dicht het bij mekaar staat zijn er gwn nog negen kanshebbers, Durrant ja dat is pijnlijk gewoon natuurlijk. En Wade mss maar een halve kans, 8,5e kanshebbers dan :p .

Sublieme match. Eigenlijk een must win vond ik want Rob Cross is alles of niets dus zeker te pakken. Een Wade is een moeilijkere tegenstander vind ik. Jammer die dubbel 18 niet kunnen pakken want dan ging het helemaal goed geweest zijn met denk ik een average rond de 107 😁. Maar nu een pak druk weg door zich te kwalificeren lijkt me, maar toch blijven scoren die punten zijn zeker nog nodig voor de play offs..

Dit niveau is nodig als je ver wilt geraken.
Knappe prestatie,dubbels goed,scorend vermogen ok.
Morgen geef ik hem tegen Anderson ook veel kans.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan