Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja is nog niet veel soeps geweest. En dan Kim en Mike die kansloos ondertuit schuiven tegen op papier zwakkere tegenstanders. Jammer jammer. Den druk is zo mss wel wat van de ketel voor Dimmi. Zwakste belg kan hij al niet meer worden.

Kim is finito gedaan denk ik. Die zie ik zo nog uit de top 64 glijden. Mike te vroeg gepiekt op het jaar.

Meikle had genade met Sherrock denk ik,wou ze niet wegblazen wat volgens mij mogelijk was,vind dat hij precies ervoor gedaan heeft om de match te rekken.Aan de bounce outs kun je niet veel doen,maar denk wel dat er een paar darts bewust in de lage score vlakken geplant zijn om Sherrock en kans te gunnen.

13-jarige belg wereldkampioen geworden bij de junioren blijkbaar
Iedereen beroemd :D

9f29e81f-f7cd-48bc-89c7-8c9d09157f81.jpg

Het blijft altijd wel afwachten en rustig blijven. Voor hetzelfde geld blijft hij eeuwig steken op 90+ gemiddeld en hoor je later nooit meer over hem.
De (mentale) begeleiding, training enzovoorts zullen héél belangrijk zijn maar op dat vlak zit je als Belg wel goed. ;)

En hopelijk kan hij ook nog 'kind' zijn ipv zich (te veel) druk te maken over de toekomst.

Anyways dit pakken ze hem nooit meer af. :D

Ik vermoed dat dat format langer zal duren dan 3 sets??

Mits een beetje tegenslag lig je er zo wel snel uit... Mike was op zen terugweg, en het was al gedaan, zo kort
Nope 3 sets (max aldus 5). Dat is het probleem. Je moet er meteen staan.
Er zijn toch al winnaars waarvan ik denk: In een iets langere match hebben ze 0,1% kans om die te winnen en nu winnen ze gewoon.

Als je even een snelle start neemt dan win je gewoon als nummer 500 van de wereldranglijst hier van bijvoorbeeld ne Luke Humphries hé als die even wat minder is. En ik meen dat laatste.

Voorts wil ik ook ijveren voor méér rust en minder matchen. Ik weet dat het over veel geld gaat maar ik vind het niveau bij momenten heel laag.
Neem nu Mario DB. Die heeft zich niet geplaatst maar met die zijn 'gemiddeld' niveau had ie van 9 op 10 in R1 gewonnen. Daar stel ik mij dan vragen bij. Niet dat hij had gewonnen want hij was dan hier ook oververmoeid gearriveerd.

Veel spelers zijn reeds 'stikkapot' om zich gewoon uberhaut te plaatsen voor R1 (een heel seizoen top zijn om er nipt bij te zijn of nipt net niet) en liggen er dan soms meteen alweer roemloos er uit.

Littler gooit in de 4de set 140,91 gemiddeld :rofl:. 11,10 (9 darter missen op d12) en opnieuw 11 darts. Traag gestart maar dan eventjes uitpakken op het einde.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan