Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb veel liever Clarys dan Huybrechts. Van de andere commentatoren ook liever onze andere vriend, want Rummens word ik zenuwachtig van. Zoals nu ook, hij mist gewoon de helft van de wedstrijd door nutteloos gepraat en Kim gaat er gretig in mee.Ben ik trouwens de enige die zich zo kan ergeren aan Eric Clarys zijn gezaag? Enige dat die doet is wat zitten rekenen en beetje de saaie piet uithangen elke avond. De andere kent dan ook nog eens geen bal van darts dus leuk duo. Chance dat Kim Huybrechts er soms zit
Clarys is zo saai om naar te luisteren. Ook alles dat niet zoals hem een grijze muis is heeft hij commentaar op. Huybrechts kan ook rekenen en die zegt tenminste nog iets boeiend vind ik. Maar Jan Rummens is inderdaad vreselijkIk heb veel liever Clarys dan Huybrechts. Van de andere commentatoren ook liever onze andere vriend, want Rummens wordt ik zenuwachtig van. Zoals nu ook, hij mist gewoon de helft van de wedstrijd door nutteloos gepraat.
Ja hetgeen ik bij Clarys wel aan stoor is zijn eindeloos geklaag over bvb het roepen bij MVG. Get over it man.Clarys is zo saai om naar te luisteren. Ook alles dat niet zoals hem een grijze muis is heeft hij commentaar op. Huybrechts kan ook rekenen en die zegt tenminste nog iets boeiend vind ik. Maar Jan Rummens is inderdaad vreselijk