Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij staat nog steeds 3des op de jaarranglijst na Humphries en MvG en nog net voor Littler.

Maar ik ben het wel eens met jou. Hij heeft rust nodig en die neemt hij onvoldoende, het vat is momenteel een beetje 'op'. Het is tijd voor een (korte) pauze.
Ik kan daar echt niet naar kijken op een podium.
Die gaat van lachen naar een grimas, naar juichen voor een 41 worp.
Das werkelijk niet om aan te zien

Die is volgens mij niet gemaakt om topsporter te zijn. Een van de vele die wél goed zijn in hun vak, maar al de zever daarrond niet aankunnen. Bij acteurs zie je dat ook veel. Wel spijtig voor hem dat hij opvalt tussen de andere in de top-32. De druk is gewoon teveel. Terwijl hij zich gewoon moet ontspannen. Maar dan zonder die fake grimas.

Dat is mentaal gewoon een zware vijg. De minste tegenstand nekt hem. De tegenstander kruipt in zijn hoofd wanneer hij het zelf wilt. Alles moet meezitten voor hem terwijl een bully als MvG de situatie kan en durft te buigen naar zijn wil.

Nog een paar PC's en momenteel

Zeker geplaatst voor het WK
- Den Dimi
- Den Mike

Virtueel geplaatst
- Kim

Net niet
- Andy & Mario

De andere Belgen
- Kwalitatief (helaas) gewoon niet goed genoeg *enough said*

Kim speelt gemiddeld genomen dit seizoen slechter dan bijvoorbeeld Andy (ik volg het zo'n beetje). Maar je hebt zoiets als 'ervaring' op het hoogste niveau én ook iets dat noemt: "pieken op de juiste momenten en wat geluk hebben met de dubbels én de tegenstanders". En daar loopt het momenteel fout voor die laatste.

World Grand Prix

Ik moet zeggen op de broltoernooien (bij wijze van spreken) is dan Dimi dit seizoen meestal zelf dikke brol.
Neen grapje. :tongue: Op de wat belangrijkere toernooien staat hij er telkens wel weer.

Woodhouse had wel kansen om te winnen maar hij pakte ze niet en kreeg dan het deksel op de neus.

Ook Mike is een ronde verder. Heta ligt eruit. :)
Mike blijft maar stijgen op de ranglijst. Hij is echt een serieuze kandidaat om vroeg of laat in de top-16 te staan.

En wat was er aan de hand met MvG? 0% op de dubbels zie ik. :S
Littler ligt er ook meteen uit maar Cross speelde tenminste een goeie match.

Laatst bewerkt:
De Decker! :clap:Net droogjes gewonnen met 3-0 tegen Anderson en bij de laatste 8. Machtig. Hij komt zo virtueel de top-32 binnen.
Dat wordt vanaf volgend jaar dus gewoon Den Dimi en De Decker (ipv Kim) voor Team België.

Update: Ook den Dimi is een rondje verder.

Laatst bewerkt:
Flauwe match tussen Dimi en Chisnall.
Chisnall was nergens en heeft het toch laten liggen, na een zwakke start van den Dimi.
Die laatste was gewoon 'gemiddeld / ok' vanaf set 2 en dat was al voldoende om te winnen. Meer moest hij niet doen.
Dus volledig mee eens. Het blijven mensen en ze hebben ook allemaal af en toe die zwakke dag hé.

En den Mike? Hij was echt op topniveau. Daar had gisteren de meeste toppers tegen verloren. Hij had echt zijn dagje. Dat was wereldklasse met dit format.

Noice Mike !!!!

Ik heb enkel wat matchen gezien van Mike en Dimi

Mvg en littler er al uit ofwa??? Dit is een mooie kans, al is het nog ver...

Noice Mike !!!!

Ik heb enkel wat matchen gezien van Mike en Dimi

Mvg en littler er al uit ofwa??? Dit is een mooie kans, al is het nog ver...
Als Mike dit niveau kan aanhouden en alles valt aan de goede kant, wie weet? Ik zeg niet dat hij dit toernooi zal winnen maar het is mogelijk. Hij speelt echt héél goed.

Update: Hij zal na dit toernooi ook minstens 32ste staan op de ranglijst. Dat is erg belangrijk want de top-32 heeft een beschermende status voor het WK. Hij zou dan pas in R2 moeten starten.

Laatst bewerkt:
Dimi terug 4e match, ik wil slapen godv :p heeft er iemand trouwens al eens een 9-darter gegooid als je moet beginnen met een dubbel?

Allé kom, laat ons hopen op een legendarische halve finale. Het kan zeeeker

Cullen wel het voordeel dat hij mag starten. Wie bepaalt dat eigenlijk of is dat loting?

Ik ben gaan slapen na de match maar haha wat een zwakke eerste set van den Dimi (vooral die dubbels). Volgens mij was hij gewoon vergeten op te warmen en dacht hij: Ach ja ik warm eventjes een setje op. :laugh:

Ik vreesde er nadien voor maar nadien werd hij steeds beter. Den Dimi haalde vanaf set 3, 90+ gemiddeld terwijl Cullen steeds meer en meer als een pudding in elkaar zakte.

In de semi's tegen Mike moet dit wel beter. Maar elke match moet nog altijd gespeeld worden. Sowieso Mike is voor mij favoriet.

Allé kom, laat ons hopen op een legendarische halve finale. Het kan zeeeker

Cullen wel het voordeel dat hij mag starten. Wie bepaalt dat eigenlijk of is dat loting?
Ik denk dat er voor de match gegooid wordt richting de bull en dat diegene die als eerste de bull raakt of het dichtste bij de bull gooit als eerste mag gooien (of mag kiezen wie begint). Zoiets. Maar iemand mag mij corrigeren als ik fout ben. 100% zeker ben ik niet hiervan.

Laatst bewerkt:
Trouwens in de media (voornamelijk HLN) lees ik al een jaar lang : Den Dimi gooit al maanden / geruime tijd slecht maar dankzij een psycholoog is hij op de weg terug. Journalisten !! Den Dimi heeft al een hele tijd een psycholoog en gooit al maanden juist héél goed. Hij gooit helemaal NIET slecht.

OK het gaat wel met pieken en dalen (maar het is normaal je kan niet elk toernooi top zijn) echter op de JAARranglijst staat hij gewoon 3des (!!) hé. En alleen door een slecht WK kan hij mogelijks nog wat zakken maar zoniet dan is dit jaar een TOPjaar voor den Dimi.

Alleen Humphries en Van Gerwen doen momenteel beter. Het klopt dat hij een mindere periode had (de periode voor het WK van 2023). Echter het is dus al bijna een JAAR geleden dat hij echt slecht bezig was. Maar sindsdien gaat het gewoon héél goed.

Dus HLN weet soms niet waarover ze aan het lullen zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan