Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Neen ik had het al op voorhand ingetikt, in de hoop dat ze zouden winnen, maar per ongeluk op reply geklikt.
Ik doe dat regelmatig, omdat ik dyslexie heb en geen fouten wil maken. Maar ja, dan heb je die reply knop lol.

(En natuurlijk voor ik het verwijder heb je het al gezien .. )

Maak er maar Australië van. :(

En Whitlock speelt als vanouds, begint toch weer beter te spelen de laatste tijd met die nieuwe pijlen. Maar kan ook weer een periode van goed spelen zijn. 2 jaar geleden zo een goeie periode en vorig jaar dan een mindere.

Ik zie een goeie Whitlock wel graag spelen. Wel een apart speciale figuur, ik denk bij hem altijd aan een tovenaar of zo. :rofl:
Dat is ook zijn bijnaam trouwens. The Wizard.

Dimi had het over toverdrank.. Dat zijn uitvluchten (ze waren heel goed) om maar niet te zeggen dat je zelf er niets van gebakken hebt. Wat Kim wel deed.

Die koppelmatch was gewoon ook werelds van Australië hadden al over halfweg een gemiddelde van 120+ ja dan moet je zelf al fantastisch zijn om maar een kans te krijgen en dat was niet het geval.

Kim had na die fantastische 170 volgens mij wel nog een kans tegen Whitlock maar in de koppels gewoon overklast, so be it.

Ja, maar hij doelt erop dat ze zijn verloren omdat AUS uitzonderlijk goed waren. Wat ze ook wel waren, maar niet de reden is dat ze winnen. Had AUS gewoon standaard goed gespeeld hadden ze ook gewonnen. 🙂 België speelde aan 87gemiddeld.
Dat gaf den Dimi ook -tussen de lijnen- toe maar hij is een goeie acteur :tongue:

Trokken de rest van hun tornooi t niveau van de koppel tegen België gewoon (grotendeels) door. Terechte winnaars :niceone: .

Fallon weeral met een game in de laag 70 gemiddeld. Dat de PDC de eer aan zichzelf houdt en haar uit de World Series haalt, want dit slaat echt nergens op.

Fallon weeral met een game in de laag 70 gemiddeld. Dat de PDC de eer aan zichzelf houdt en haar uit de World Series haalt, want dit slaat echt nergens op.
Als ze aan de leiding staat tegen een gemakkelijke tegenstander (of iemand uit vorm), dan speelt ze meestal vrij redelijk. Maar als ze achterstaat dan trekt het dikwijls op niks. Het is geen slechte speelster, maar ze komt gewoon te kort voor het hoogste niveau.

Als ze haar niveau in de toekomst kan opkrikken, en ze plaatst zich via de Q-school dan heb ik er geen problemen mee dat ze teurg op de PDC tour zou spelen, maar nu zou ik haar er inderdaad afhalen. This makes no longer any sense. Maar ja, ze zal veel sponsors achter zich hebben en het zal wel geld opbrengen zeker?

--

Den Dimi is wel een ronde verder. Hij speelde niet super, maar het was genoeg. Ik dacht: Hij moet weer tegen zijn zwarte beest (en goeie vriend) Clayton spelen, maar die verloor vrij verrassend.

Laatst bewerkt:
Ah jammer dat den Dimi de laatste tijd zijn beste matchen speelt in niet ranking toernooien.
Maar ja, hij denkt dan waarschijnlijk gewoon: 'Where is THE money!? :D"

Ah jammer dat den Dimi de laatste tijd zijn beste matchen speelt in niet ranking toernooien.
Maar ja, hij denkt dan waarschijnlijk gewoon: 'Where is THE money!? :D"
Klopt niet helemaal wat je zegt. Dimi speelt daar meestal ook heel goed. Maar kwam vaak iemand tegen die dingen doet die hij nooit van zijn leven herhaalt.

Tegen Wattimena net, was heel overtuigend. Nu tegen Noppert. Maakt hij ook zeker kans tegen. Kan wel eens een mooie spannende match worden.

Van Duijvenbode echt een goeie match tegen Wade. 7-6 winst dankzij 60+% op de dubbels. Not bad.
Ik hoop op een finale tussen Van Duijvenbode en den Dimi. Ik wil geen twee Nederlanders in de finale, want wie moet het publiek dan kiezen?

Ik wil boegeroep en :rofl:

Dus ja die twee aub!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan