Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Barnie speelt niet eens zo slecht. Littler is momenteel gewoon outstanding.
Het is nog niet voorbij. Als Barnie op dit niveau blijft spelen en Littler krijgt een dipje dan kan het allemaal nog.

Deze match is momenteel van een wel erg hoog niveau.

Update: Littler mist even de dubbels maar Barnie laat het dan zelf liggen. Dit had 1-2 moeten zijn maar het staat droogjes 0-3.

Wie gaat die tegenhouden zeg? Behalve MvG zie ik het niemand doen momenteel.
MvG of de stress / druk hé.

In het snooker stond een zekere Si Jiahui ook van 'nergens' in de semi's van het WK en hij stond 14-5 voor om alsnog te verliezen tegen de latere wereldkampioen. (Luca)

Plots die druk van: Oei ik kan WK worden en géén ervaring om daarmee mentaal om te gaan en dat ging volledig mis.

Zoals Garry al zei: Laat die jongen met rust en laat hem gewoon lekker darten.

Langs de andere kant, die gast is 16… die speelt gewoon zijn spel. Denk dat moest die 20+ zijn het veel sneller in uw koppeke kruipt… maar op 16 goh, dan heb je toch echt nog niet veel in dat hoofd zitten van omgevingsfactoren en stress?

Langs de andere kant, die gast is 16… die speelt gewoon zijn spel. Denk dat moest die 20+ zijn het veel sneller in uw koppeke kruipt… maar op 16 goh, dan heb je toch echt nog niet veel in dat hoofd zitten van omgevingsfactoren en stress?
Denk dat het wel moeilijk is om niet onder de indruk te zijn van alles wat op hem afkomt.

Voorlopig lijkt die daar in ieder geval geen last van te hebben richting t einde paar keer freewheelen om op 170 te komen etc, kan zijn omdat die nog zo jong is, of gewoon omdat die mentaal al zo sterk is natuurlijk, valt moeilijk te leren zoiets denk ik, ofwel "heb je het" ofwel niet denk ik dan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan