Crew-Only Off-Topic Thread (=> verboden om in te kijken als niet-crew !!!)

Cyberkef

Shinigami
Crowdfunder FE
Het geld is op voor een extra (geheim) crew off-topic forum, dus doen we het maar hier in dit superveilig afgesloten topic.

Laat je maar es volledig gaan, de gewone members mogen hier toch niet lezen (want dat staat zo in de titel, en als het in de titel staat is het waar). Aangezien ze zo braaf zijn, gaan ze dat ook nooit doen!
 
Het geld is op voor een extra (geheim) crew off-topic forum, dus doen we het maar hier in dit superveilig afgesloten topic.

Laat je maar es volledig gaan, de gewone members mogen hier toch niet lezen (want dat staat zo in de titel, en als het in de titel staat is het waar). Aangezien ze zo braaf zijn, gaan ze dat ook nooit doen!
Begrijp jij eigenlijk nog zelf wat je hier uitgebraakt hebt?
 
Het geld is op voor een extra (geheim) crew off-topic forum, dus doen we het maar hier in dit superveilig afgesloten topic.

Laat je maar es volledig gaan, de gewone members mogen hier toch niet lezen (want dat staat zo in de titel, en als het in de titel staat is het waar). Aangezien ze zo braaf zijn, gaan ze dat ook nooit doen!
De kast is nu toch wit gekleurd hé?
 
Aangezien ik hier niet mag kijken weet ik ook niet waarover het gaat. Ik zal dan maar een random afbeelding zetten:

Funny-random-23797915-1000-981.jpg
 
Terug
Bovenaan