Crew-Only Off-Topic Thread (=> verboden om in te kijken als niet-crew !!!)

Jullie mogen hier ook niet zitten hé! Zo'n foto's sturen we dagelijks naar elkaar in onze ultra geheime stiekeme top secreet whatsapp groepje!
 
Jullie mogen hier ook niet zitten hé! Zo'n foto's sturen we dagelijks naar elkaar in onze ultra geheime stiekeme top secreet whatsapp groepje!
Is dat de trolgroep waar Cyberkef het over had?
Destroy the system from the inside out. 9/11 was a hoax.
 
Jullie mogen hier ook niet zitten hé! Zo'n foto's sturen we dagelijks naar elkaar in onze ultra geheime stiekeme top secreet whatsapp groepje!

Dan heb ik misschien nog kans op 'carrière maken' als ik al hetzelfde als jullie begin te denken.
:thinking:
 
Dan heb ik misschien nog kans op 'carrière maken' als ik al hetzelfde als jullie begin te denken.
:thinking:
Carrière maken gebeurt bij ons niet op basis van denkvermogen. Hoe denk je dat ik het anders tot moderator heb kunnen schoppen?

Gooi die 2 pretoogjes al maar in de strijd!
 
Carrière maken gebeurt bij ons niet op basis van denkvermogen. Hoe denk je dat ik het anders tot moderator heb kunnen schoppen?

Gooi die 2 pretoogjes al maar in de strijd!
giphy.gif
 
Blijkbaar heeft Cyberkef super geavanceerde scripts die automatisch de meest linkse posters identificeren op basis van profielfoto.

Ik zou al bang worden als ik @xAnyana was, die rosse vos.
Ik heb nochtans nog geen berichtje gehad, ondanks mijn drugs-induced avatar. :unsure:
 
Blijkbaar heeft Cyberkef super geavanceerde scripts die automatisch de meest linkse posters identificeren op basis van profielfoto.

Ik zou al bang worden als ik @xAnyana was, die rosse vos.
Ik dacht inderdaad al dat gij bij de crew ging toen ge die citroen rood had gekleurd.
 
Terug
Bovenaan