Crew-Only Off-Topic Thread (=> verboden om in te kijken als niet-crew !!!)

@Cyberkef uw bord dat je op maat hebt laten maken is geleverd. Mooi werk imo voor maar €500!

D57B3002-F47D-479C-A422-7F5609CF727D.jpeg
 
Laatst bewerkt:
worden er snacks uitgedeeld tijdens de vergadering? ik heb wel zin in mini-curryworsten en mini-loempias.
 
sorry maar topic only for crew? klassenmaatschappij precies? doet me denken aan de super league, ook zo'n scharminkel. Mogen wij gewone leden wel door het stof kruipen en de voeten kussen, de moderators wanen zich heer en koning.
 
sorry maar topic only for crew? klassenmaatschappij precies? doet me denken aan de super league, ook zo'n scharminkel. Mogen wij gewone leden wel door het stof kruipen en de voeten kussen, de moderators wanen zich heer en koning.
enkel als we het u toelaten, anders moet ge gewoon ergens in een hoekske blijven liggen en stilstaan bij het leven dat ge had kunnen hebben als ge mod-kwaliteiten had gehad.
 
enkel als we het u toelaten, anders moet ge gewoon ergens in een hoekske blijven liggen en stilstaan bij het leven dat ge had kunnen hebben als ge mod-kwaliteiten had gehad.
het zijn door comments zoals deze dat mensen zich niet meer aan de corona-maatregelen houden
 
Wow dees is echt wel woke en zo 2021! Eindelijk een place om te chille op onze bille! #2Kool4Skool #NoFear #YOLO #FOMO #BeyondThePlebs
 
Efkes een ernstige vraag: weet.de.vakbond.hier.eigenlijk.al.van?
een vraag voor @JPV , als die tijd zal hebben om te komen antwoorden natuurlijk. Volgens mij zit die weer ergens een industrieterrein te blokkeren omdat het wc papier niet zacht genoeg is of zoiets :unsure:
 
Terug
Bovenaan