Shooter PC Counter-Strike 2

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
cs2.png


release: 28 september 2023
genre: shooter
dev: Valve

/!\ free-to-play

Na meer dan 20 jaar een volwaardig vervolg, als een gratis update voor CSGO.

For over two decades, Counter-Strike has offered an elite competitive experience, one shaped by millions of players from across the globe. And now the next chapter in the CS story is about to begin. This is Counter-Strike 2.

A free upgrade to CS:GO, Counter-Strike 2 marks the largest technical leap in Counter-Strike’s history. Built on the Source 2 engine, Counter-Strike 2 is modernized with realistic physically-based rendering, state of the art networking, and upgraded Community Workshop tools.

In addition to the classic objective-focused gameplay that Counter-Strike pioneered in 1999, Counter-Strike 2 features:
  • All-new CS Ratings with the updated Premier mode
  • Global and Regional leaderboards
  • Upgraded and overhauled maps
  • Game-changing dynamic smoke grenades
  • Tick-rate-independent gameplay
  • Redesigned visual effects and audio
  • All items from CS:GO moving forward to CS2

 
  • Leuk
Waarderingen: Vio
Benieuwd naar die nieuwe smokes en hoe dit gaat mis/gebruikt worden op professioneel niveau.

Voor de rest lijkt het terug meer cartoony, iets wat net een nadeel is voor mij imo. Maar misschien zal het op de gemiddelde instellingen (alles low) wel meevallen.
 
Niet veel aandacht voor deze bijna nooit cs gespeeld buiten wat surf maps en Warcraft maps, en juist een beetje csgo in het Corona tijdperk.

Zit nu al een 2 weken in de bèta en amuseer me mij er wel mee.
 
Er ontbreekt echt nog te veel ivm CS:GO.
Dat ze deze er gewoon over patchen en CS:GO weg hebben gedaan is eigelijk echt horrible move. Suckt echt. Hoop dat ze snel fixen of CS:GO terug doen.

Vond cs:go tof tussen door ff wat chill spelen.
 
Uwe rank halen is toch wel een hell, spelen tegen spelers die meer dan 10 k uren hebben en global waren in csgo.

Alsook 5 Stacks in solo q is echt achterlijk, voor de rest wel een goed begin maar juist dat je nu om je rank te halen met alles samen gesmeten word is kut.

Had daar juist een game met iemand die 18000 ELO had das 8000 meer dan shroud en Tarik het was een droge 13-0.
 
Er ontbreekt echt nog te veel ivm CS:GO.
Dat ze deze er gewoon over patchen en CS:GO weg hebben gedaan is eigelijk echt horrible move. Suckt echt. Hoop dat ze snel fixen of CS:GO terug doen.

Vond cs:go tof tussen door ff wat chill spelen.

Ze hebben de code gewoon herschreven. Net zoals 1.6 source cs go zullen er updates volgen waardoor de game binnen hier en een jaar speelbaar zal zijn. Ik vond 1.6 pure rommel ivgl met 1.5 toen het uitkwam, source was gewoon niet te spelen in het begin en over cs go 2013/2014 gaan we het niet hebben.
Cs go gaan ze nooit meer apart uit brengen voor 2 redenen: ze hebben gezien met 1.6 css en dan cs go teveel verdeeldheid was en natuurlijk belangrijkste van al de miljarden business van skins

Uwe rank halen is toch wel een hell, spelen tegen spelers die meer dan 10 k uren hebben en global waren in csgo.

Alsook 5 Stacks in solo q is echt achterlijk, voor de rest wel een goed begin maar juist dat je nu om je rank te halen met alles samen gesmeten word is kut.

Had daar juist een game met iemand die 18000 ELO had das 8000 meer dan shroud en Tarik het was een droge 13-0.

Geeft voorlopig inderdaad bizarre matchups op. Ik heb zelf meer dan 2k elo op faceit, om dan te spelen met letterlijk day 1 spelers en halve dmgs. Met de absolute noobs heb ik nog minder problemen dan die hardstuck nova dmg eagle accounts, die spelen op een heel andere mindset maar denken wel dat ze het snappen.
 
SOF 2 Double helix gold was gelijkaardig, maar zoveel beter.Ik heb counter strike eigenlijk nooit echt een goed spel gevonden.
F.E.A.R. BF2 BF3 BC2 allemaal veel leuker.
 
SOF 2 Double helix gold was gelijkaardig, maar zoveel beter.Ik heb counter strike eigenlijk nooit echt een goed spel gevonden.
F.E.A.R. BF2 BF3 BC2 allemaal veel leuker.
Dafuk gast oO Counterstrike gaat de geschiedenisboeken in als meest gespeelde online shooter aller tijden maar gij vind het niet goed dan moet het idd niet goed zijn :p

Blijf het wel zot vinden dat dit spel 25 jaar later nog relevant is.

*Inserts nostalgische video:

 
SOF 2 Double helix gold was gelijkaardig, maar zoveel beter.Ik heb counter strike eigenlijk nooit echt een goed spel gevonden.
F.E.A.R. BF2 BF3 BC2 allemaal veel leuker.
Not sure if serious, allemaal gespeeld maar geen enkele game komt in de buurt van het compitive beestje dat counter strike is.
 
Als puber heel wat nachtjes door gedaan op CS 1.6 en later op CS Source. Later nog op rats en jail mappen gespeeld terug op 1.6 (want daar was wel een zekere community op) en daarna nooit meer gegamed.

Nu uit nostalgie op m´n basic laptop steam geinstalleerd en de nieuwe gedownload. Zonet op bol.com een goedkope gaming muis besteld en numeriek klavier (die ik hopelijk apart kan instellen). Kijk er al naar uit :laugh:
 
Not sure if serious, allemaal gespeeld maar geen enkele game komt in de buurt van het compitive beestje dat counter strike is.
Toch wel Soldier of fortune double helix gold 10000x beter, maar jij kent het duidelijk niet.
Deelde zelfs een aantal mappen met counterstrike, maar was op alle vlakken beter dan counterstrike.
 
Toch wel Soldier of fortune double helix gold 10000x beter, maar jij kent het duidelijk niet.
Deelde zelfs een aantal mappen met counterstrike, maar was op alle vlakken beter dan counterstrike.
Sorry maar er is een reden waarom cs nog bestaat en soldier of Fortune niet hé

Ik heb soldier of Fortune gespeeld maar niet lang genoeg vond het maar middelmatig toen ik het speelde.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan