Shooter PC Counter-Strike 2

Toch wel Soldier of fortune double helix gold 10000x beter, maar jij kent het duidelijk niet.
Deelde zelfs een aantal mappen met counterstrike, maar was op alle vlakken beter dan counterstrike.
Dit is overduidelijk een PERSOONLIJKE mening.
Kom nu niet verklaren dat SOF objectief gezien beter was dan CS.

Dat het jouw game of speelstijl niet is, fair.
Maar gezien de cijfers en aantal professionele competities gewijd aan CS ben je overduidelijk in de minderheid.
 
Ik denk dat alle spellen in de minderheid zijn competetief, maar dat neemt niet weg dat er gewoon vele betere games zijn, maar dit is voor iedereen anders.
 
SoF2 was leuk online mar kwam nog niet tot de enkels van CS. Er is inderdaad een reden waarom CS er nu gewoon nog is.

Zijn er nog actieve spelers hier? Ik probeer elke week beetje te spelen. Zou leuk zijn om eens premier te spelen zonder iemand die quit in de eerste ronde.

ELO niet hoog, slechts 12k momenteel.
 
Persoonlijk vond ik SoF II ook beter dan CS. Competitief was CS uiteraard wel beter. Maar voor de casual player was SOF héél aangenaam met wellicht de beste community die ik in eender welke online game heb ondervonden.

Ik heb sinds de update naar CS2 wat performance problemen en aangezien mij favo map, cache, er niet (voorlopig) niet meer inzit speel ik niet meer vaak.
 
SoF2, beste game jaren uit mijn leven :love2:

Game was zo underrated bij het grote publiek. Uitstekende multiplayer met sterke maps en en zalige community.
 
SoF2 was leuk online mar kwam nog niet tot de enkels van CS. Er is inderdaad een reden waarom CS er nu gewoon nog is.

Zijn er nog actieve spelers hier? Ik probeer elke week beetje te spelen. Zou leuk zijn om eens premier te spelen zonder iemand die quit in de eerste ronde.

ELO niet hoog, slechts 12k momenteel.
Ik speel heel af en toe.

5 - 6 jaar geleden speelde ik veel.
Daarna sporadisch enkele weken. Nu is het alweer even geleden.

Ik denk dat ik pas 10 wins heb in premier (ik speel echt niet veel :) ) en ik toen een ELO van 3000 ofzo had gekregen.
Mensen rond deze ranking die eens willen spelen?

Solo is altijd een beetje een roll of the dice of je leuke team mates krijgt.
En meestal heb je pech met je dice-roll :)
 
Ik speel heel af en toe.

5 - 6 jaar geleden speelde ik veel.
Daarna sporadisch enkele weken. Nu is het alweer even geleden.

Ik denk dat ik pas 10 wins heb in premier (ik speel echt niet veel :) ) en ik toen een ELO van 3000 ofzo had gekregen.
Mensen rond deze ranking die eens willen spelen?

Solo is altijd een beetje een roll of the dice of je leuke team mates krijgt.
En meestal heb je pech met je dice-roll :)

wat is je steam voeg ik je toe , mijn vriendencode is 2280443
 
Terug
Bovenaan