Cinema's mogen zeker openblijven voor mij, maar dan moeten ze wel de regels toepassen die men beweert toe te passen hé en dan mag daar door controleurs van de overheid ook gecontroleerd worden. Niet in orde? --> Waarschuwing en bij tweede inbreuk --> Verzegelen.Ik begin precies de sluiting van de cinema's toch te begrijpen. Cinéma Koksijde zit hier stampvol. OK mss de helft van de capaciteit, maar iedereen laat gewoon de eerste en de laatste rijen over en in het midden zitten ze al op elkaar.
Kinepolis is toch een pak beter geregeld op dat vlak.
Maar je kan dat ook van andere sectoren zeggen hé.
Een groot aantal horeca zaken lappen de regels ook aan de laars hé.
Sommige werkgevers weigeren thuiswerk toe te staan, terwijl dit perfekt mogelijk is bij hun.
Daar mogen ze ook wel eens strenger op zijn.
Misbruik en slechte toepassing van de regels zal er altijd zijn hé.
Dat is onzin hé. Dat is een keuze die men maakt. Men had ook gewoon de mensen die niet tijdig binnengeraakten, terug naar huis kunnen sturen en de tickets terug betalen.Chaotische taferelen, net voor de aftrap van de bekermatch van Anderlecht tegen Kortrijk: aan de ingang stonden op dat moment nog zo’n duizend mensen aan te schuiven. Er zat op een bepaald moment niets anders op dan de CST-controle te laten vallen. Alle supporters mochten dus het stadion in zonder controle.
Eigenlijk als bovenstaande zin bewezen is, dan mag Anderlecht van mij een zware boete krijgen voor het niet respecteren van de regels. Of staat Anderlecht boven de pandemiewet? Want bovenstaande is gewoon een foutief signaal.
Laten we gewoon met 100 man staan aanschuiven aan hetzelfde restaurant! Hoera! Allemaal binnen zonder controle!
--> Dat is voor mij gewoon net hetzelfde.
Laatst bewerkt: