Als ik hier lees dat mensen egoïsten zijn als ze niet voor een derde, vierde prik gaan...dan denk ik toch echt, wat een eenzijdige politieke bs is dat! Dus mensen die Corona gehad hebben moeten opnieuw een spuit laten zetten, terwijl hun natuurlijke antistoffen veel langer in hun lichaam zitten, dan mensen die zelfs 3 spuiten hebben gezet. Want de booster wakkert gewoon de antistoffen terug op die je eerst had na vaccinatie. Maar dit aantal is aanzienlijk lager dan natuurlijke antistoffen wat ondertussen zeer duidelijk is. Een jaar na besmetting heb je nog steeds veel antistoffen en een paar maanden na vaccinatie is dit al aanzienlijk lager. Als gevaccineerde besmet je zeer duidelijk anderen, dat zie je toch met uw eigen ogen, daar heb ik geen cijfers van nodig, zeker niet van experts van de pharma industrie. Dus aub, laat dat woord egoïsten maar achterwege!
De egoïsten zijn de geldwolven die leugens vertellen. Zoals de reclame praatjes over het vaccineren van kinderen. Komt letterlijk op de radio dat je je kind moet laten vaccineren, ook na besmetting, want die bescherming is maar tijdelijk. Terwijl een vaccinatie je veel langer beschermt. DIT IS EEN REGELRECHTE LEUGEN. Ook staat dat in de brochures voor de ouders om hun kinderen te vaccineren. Als hier geen geld mee gemoeid is, weet ik het ook niet meer.
En over experts gesproken, deze expert(die effectief al lang in het veld zit) is veel scherper dan wat ik juist zei.
Volledig:
Afgelopen week reisde programmamaker Flavio Pasquino samen met een cameraploeg af naar België om een tweeluik op te nemen met de roemruchte viroloog &…
www.blckbx.tv
Ik heb het juist volledig gezien. Benieuwd naar deel 2. Want daar gaat hij verder over de vaccinatie met kinderen waar hij super kritisch over is. Maar dit is dus het probleem in België. Men staat niet open om met deze mensen een open transparant debat te voeren op tv. Nee, Dan worden er mensen ontslagen. Vind dat bizar, maar transparantie is zoo belangrijk, men moet alle experts aanhoren en open staan voor discussie vind ik.