Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"I don’t care what she said. I think they were very close to having it.”Antwoord van Trump:
Iran is toch ook wel een veel welvarender en ontwikkeld land dan die anderen die je opnoemt, nee?
"I don’t care what she said. I think they were very close to having it.”
The President of The USA thinks... Wat een amateur.
De dealmaker, of een nucleaire deal of we bombarderen u naar het stenen tijdperk, your choise !
ma 16 jun. 17u04
Vincent Merckx
Iran wil via Trump wapenstilstand met Israël
Iran heeft via bemiddelende landen te kennen gegeven dat het een wapenstilstand met Israël wil sluiten, zo melden internationale media.
Het land heeft Golfstaten als Saoedi-Arabië, Qatar en Oman dringend gevraagd die boodschap over te brengen aan de Verenigde Staten en Israël, zeggen ingewijden tegen persbureau Reuters en de Wall Street Journal.
In ruil voor een wapenstilstand zou Iran bereid zijn om zich flexibeler op te stellen in de nucleaire onderhandelingen met de VS.
Ik lees oa in de tijd dat als Khamenei sterft het hard tegen hard zal worden.De VS weet waar Khamenei zit. Overgave of doodgaan.
Iran heeft bijna geen opties meer over om via Trump nog iets proberen te regelen. Ze staan toch wel met de rug tegen de muur.Wat er gisteren op VRT NWS stond lijkt ook volstrekt genegeerd te worden?
Tenzij die info niet correct is natuurlijk... want anders is het duidelijk wie er sowieso uit is op oorlog.
Dat was bij de reactie na 7 oktober ook het geval.De laatste week is er regelmatig propaganda te zien van Israël. Merken jullie dit ook? Blijkbaar is er een budget van 150 miljoen voorzien voor dergelijke reclame
Beloven om zich flexibeler op te stellen tijdens onderhandelingen lijkt me op dit punt maar een heel zwakke toegeving. Ze kunnen zich maandenlang heel welwillend opstellen om dan finaal toch nooit inspecteurs van het internationaal atoomagentschap toe te laten. Het feit dat ze niet gewoon beloven om geen kernwapens te bouwen en controle toe te laten, zonder onderhandeling, geeft niet al te veel hoop.Wat er gisteren op VRT NWS stond lijkt ook volstrekt genegeerd te worden?
Tenzij die info niet correct is natuurlijk... want anders is het duidelijk wie er sowieso uit is op oorlog.
De laatste week is er regelmatig propaganda te zien van Israël. Merken jullie dit ook? Blijkbaar is er een budget van 150 miljoen voorzien voor dergelijke reclame
Rusland hun nuclear arsenaal is groot genoeg om de wereld terug naar het stenen tijdperk te bombarderen.Ik kan mijn hoofd wel tegen de muur bonken. Die risico's die ze nemen met Iran wilden ze niet nemen met Rusland? Die hangen op deze moment ook in de gordijnen. Heeft de VS die nodig als boeman ofzo? Waarom doen ze dit bij Iran en niet bij Rusland?
Ik kan mijn hoofd wel tegen de muur bonken. Die risico's die ze nemen met Iran wilden ze niet nemen met Rusland? Die hangen op deze moment ook in de gordijnen. Heeft de VS die nodig als boeman ofzo? Waarom doen ze dit bij Iran en niet bij Rusland?
Hoezo Rusland hangt in de gordijnen?Ik kan mijn hoofd wel tegen de muur bonken. Die risico's die ze nemen met Iran wilden ze niet nemen met Rusland? Die hangen op deze moment ook in de gordijnen. Heeft de VS die nodig als boeman ofzo? Waarom doen ze dit bij Iran en niet bij Rusland?