Buitenlands voetbal 2022-2023 / Eredivisie / Ligue 1 / Bundesliga / Serie A / …

Was vandaag wel niet echt de fout van Schreuder vond ik. Halve kern ziek. Normaal maak je 4 a 5 goals. Hoop grote kansen niet binnen het kader, Cillessen met een paar heel goeie reddingen. En die vrije trap waarop NEC scoort wel heel licht gegeven.

Debuut van Fitz Jim, en goeie match van Conçeicao wel iets om ons aan op te trekken.
Ik heb alleen het eerste halfuur kunnen zien. Het is gewoon een opstapeling van dingen. Ben er wel klaar mee. Alles wat Ten Hag en Overmars hebben opgebouwd, lijkt helemaal teniet zijn gedaan.
 
Die hattrick tegen Inter
Die rush tegen Barça
De omhaal in de CL finale tegen Liverpool

Toch wel prachtige dingen gezien die bij elke voetbalfan in het geheugen zit
 
Die hattrick tegen Inter
Die rush tegen Barça
De omhaal in de CL finale tegen Liverpool

Toch wel prachtige dingen gezien die bij elke voetbalfan in het geheugen zit
Ik herinner mij een goal bij Spurs, waar hij van rechts naar binnenkomt, nonchalant met de zool van zijn linkse voet de bal even goed legt, en dan vanop 25 m los in de kruising knalt.
 
Fans van Milan hebben Charles De Ketelaere in vizier: "32 miljoen euro voor 0 goals"

De fans of de media en de fans zonder verstand? Want zijn stats waren gewoon goed tegen Torino, en als ik de kenners (onder de fans) hun reactie lees op social media, dan was hij qua stats bij de beste spelers van Milan en waren de fans meer boos over de collectieve wanprestatie dan over de Ketelaere zelf. Het volledige team was gewoon absoluut niet goed.

Hij heeft wel extreem veel pech met de afwerking, de bal wil er echt niet in en dat doet geen goed aan het vertrouwen. En ja als je dan 0x scoort en 32 miljoen gekost hebt, dan wordt daar natuurlijk wel met een vergrootglas op gekeken en dan heb je de eerste maanden natuurlijk wel te weinig gebracht.
 
Fans van Milan hebben Charles De Ketelaere in vizier: "32 miljoen euro voor 0 goals"

De fans of de media en de fans zonder verstand? Want zijn stats waren gewoon goed tegen Torino, en als ik de kenners (onder de fans) hun reactie lees op social media, dan was hij qua stats bij de beste spelers van Milan en waren de fans meer boos over de collectieve wanprestatie dan over de Ketelaere zelf. Het volledige team was gewoon absoluut niet goed.

Hij heeft wel extreem veel pech met de afwerking, de bal wil er echt niet in en dat doet geen goed aan het vertrouwen. En ja als je dan 0x scoort en 32 miljoen gekost hebt, dan wordt daar natuurlijk wel met een vergrootglas op gekeken en dan heb je de eerste maanden natuurlijk wel te weinig gebracht.
Staat ook niet echt iets in dat artikel dat die titel kan verdedigen.
Dikke Paulo van 65 uit zijn luie zetel die iets Tweet bvb... Niveau voetbalkrant.
 
Ik vraag mij af in hoever de taal een rol speelt.
Hij staat amper iets te zeggen op het veld, of vragen. Die Italianen spreken amper Engels, dus hij zal wel Italiaans moeten leren ... En vraag me oprecht af of hij capabel is om het voldoende snel te leren (zoals Lukaku, wtf)
Talent en vaardigheden genoeg als voetballer, maar je staat in een ploeg en dan moet je communiceren. En dat is merkbaar het grootste verschil met zijn tijd bij FCB
 
Er zullen wel meerdere factoren zijn natuurlijk. Van Hotel Mama in Brugge naar een appartement/huis in Milaan gaan wonen om te beginnen.
De taal nog niet goed kennen, de spelers leren kennen, ander systeem leren spelen. Van Golden Boy en op handen gedragen worden naar alles nog moeten bewijzen. Bij Club kon hij vrijwel zonder (erg) veel druk spelen en ging veel vanzelf.
 
Ajax weer huilen met de pet op en een terechte rode kaart. Niks van vertrouwen, letterlijk niks. Ik was fan van Bassey in het begin, maar wat valt die door de mand zeg. De ene is nog slechter dan de andere. Ik zit vaak op Schreuder zijn kap, maar die moet echt plaatsmaken. Dan hoor je United spelers zeggen dat er een team staat. Dat is dus exact wat er bij Ajax niet meer staat. Bij Ten Hag was uiteraard ook niet alles perfect, maar die missen we toch enorm.
 
Terug
Bovenaan