Buitenlands voetbal 2022-2023 / Eredivisie / Ligue 1 / Bundesliga / Serie A / …

Frey al meteen een assist bij zijn eerste basisplaats voor Schalke 04 in de nipte 1-6 nederlaag tegen RB Leipzig. Zeer blij voor hem.
 
Dortmund weer zeer zwak en nog winnen met veel geluk. Zelfs had die late goal niet meer gevallen dan verdienden ze 1-1 gelijkspel nog niet. Ze hebben geen enkele deftige kans gehad en de goal die ze maken scoren ze dan op een afgeweken bal.
 
Dortmund weer zeer zwak en nog winnen met veel geluk. Zelfs had die late goal niet meer gevallen dan verdienden ze 1-1 gelijkspel nog niet. Ze hebben geen enkele deftige kans gehad en de goal die ze maken scoren ze dan op een afgeweken bal.

Tsja, die basiself vandaag, da's toch gewoon pure middelmaat?
 
Als k de startelf zie kan die toch ni veel beter denk ik 😅 enkel mats en jude stonden er niet in tov tegen augsburg?

Op zich doen ze nog een goede zaak door te winnen. Freiburg gelijk tegen frankfurt, munchen gelijk, enkel union en leipzig pakken 3 punten dus not bad.
 
Ze mogen content zijn. Na zo een zwakke match nog 3 punten pakken en dan de andere uitslagen die wat meevallen.

Geschorste Bellingham was inderdaad een zwaar verlies. En Malen en Adayemi brengen het toch ook niet wat er van verwacht wordt. Moukoko vooraan die dan nog net wat flauw/te jong is. Ik vind het positief dat hij tegenover vorig seizoen wat meer kansen krijgt maar om die nu te laten starten. Natuurlijk zijn ook weer de omstandigheden met Haller die er toe dwingen. En de geheimzinnige ziekte van Reus? Ik las ergens dat die ook weg zou moeten/mogen. Zou ik toch van verschieten want jaren lang als dortmund-boy het uitgangbord geweest.
 
Ja er zijn idd wel geruchten dat Reus weg gaat. Nuja, prime Reus ligt ook al enkele jaren achter ons en Brandt doet het ook ni zo slecht sinds Reus weer langdurig geblesseerd raakte in die match tegen Schalke.

Niet dat Reus de laatste 2-3j slecht speelde maar was toch ook vaak met ups en downs vond ik. Zou hem opt moment precies meer missen als clubsymbool.

En idd Mahlen en Adeyemi samen met Mouki werkt gewoon niet goed. Ik zou liever eens een 2 ST formatie zien met Haller en 1 van hun 3. Op de flanken brengen die 2 gewoon veelste weinig. Voor mijn part vertrekt Mahlen na dit seizoen, ga hem nie missen. Adeyemi wil k nog wel is een seizoen de kans geven :)
 
Ja idd ik las het. Men collega wordt ook gek van t gedoe bij Ajax.

Ivm de goal, dacht echt 3x in herhaling dat een van Ajax hem raakte 😅
 
Hij ligt buiten :love: . Eindelijk zeg. Benieuwd wie de opvolger wordt. Hopelijk komen ze niet met Heitinga aan. Die gaat nu wel voorlopig overnemen.
 
Hij ligt buiten :love: . Eindelijk zeg. Benieuwd wie de opvolger wordt. Hopelijk komen ze niet met Heitinga aan. Die gaat nu wel voorlopig overnemen.

Maar wat met die extra assistent dan?? Tegen Volendam 31 schoten naar doel, Schreuder kan ze er toch niet zelf intrappen??

Wel belachelijk, maandagavond is het crisisberaad en besluiten ze om hem te houden. 3 dagen later ontslaan ze hem toch, had hem dan gelijk maandag ontslagen he.
 
Maar wat met die extra assistent dan?? Tegen Volendam 31 schoten naar doel, Schreuder kan ze er toch niet zelf intrappen??

Wel belachelijk, maandagavond is het crisisberaad en besluiten ze om hem te houden. 3 dagen later ontslaan ze hem toch, had hem dan gelijk maandag ontslagen he.
De meegenomen assistent van Schreuder zou eruit zijn gegaan en vervangen worden door Heitinga. Meulensteen wou niet. Die assistent is ook op non-actief gezet, dus die vliegt er samen met Schreuder uit.

Tegen Volendam moesten ze altijd winnen, maar ook daar weer vreemde keuzes van Schreuder. Allè, het zijn dezelfde fouten die hij elke week maakte.

Ik ben het volledig eens dat de timing zeer vreemd is. Het is gewoon te laat. Moest eigenlijk met de winterstop al eruit liggen. En tegen Feyenoord kun je nog wel eens gelijkspelen, maar dat had toch zeker de druppel moeten zijn geweest. Het beleid is gewoon een drama sinds Overmars weg is. Overmars mag uiteraard op geen enkele manier meer terugkomen, maar hij is het grote gemis.
 
Idd, de problemen bij Ajax veel groter dan enkel de trainer.

Achteraf bekeken dramatische transferzomer. Onduidelijk wie Overmars nu vervangt. De tandem Overmars-Ten Hag heeft heel sterk werk geleverd. Nu die is weggevallen, is alle structuur verdwenen. En Huntelaar Hamstra kan dat verlies voorlopig niet opvangen.
 
CdK al gewisseld. :frown:

Heb enkel de laatste 10min van de eerste helft gezien, was toch niet zo slecht en het leek mij nu niet dat het grotendeels zijn fout zou zijn.

En net nu penalty, ja jongens, ploeg in crisis toch.
 
Als je een achterstand wilt ophalen heb je momenteel niks aan CDK. Amper 1 assist in 23 wedstrijden. Lijkt me normaal dat men dan gaat wisselen. Wel geen leuke tijden voor hem.
 
Terug
Bovenaan