Buitenlands voetbal 2022-2023 / Eredivisie / Ligue 1 / Bundesliga / Serie A / …

Ik dacht vele jaren geleden eerst, dat hij een Duitser was :tongue: (omdat hij toen bij Hoffenheim trainer was en Schreuder is nu niet bepaald een typische Nederlandse achternaam, ook al is hij er geboren)

Ik vermoed dan ook dat zijn voorouders een link hebben met Duitsland?
Geen flauw idee Makila.
 
Geen flauw idee Makila.
Ik heb het even nagekeken. Schreuder betekent "kleermaker" en komt uit het Saksische dialect. (Een Duitse deelstaat).
Dus ergens in een ver verleden moet hij inderdaad voorouders gehad hebben uit Duitsland.

Anyways, ik denk ook dat hij niet lang nog trainer zal zijn van Ajax.
 
Laatst bewerkt:
Ik, heb het even nagekeken. Schreuder betekent kleermaker en komt uit het Saksische dialect. (Duitse deelstaat).

Anyways, ik denk ook dat hij niet lang nog trainer zal zijn van Ajax.
Laten we het hopen. Lang geleden dat ik zo'n slechte coach heb gezien bij Ajax.
 
Ik heb het niet kunnen zien, maar met Schreuder worden we geen kampioen. Het waren mooie jaren, maar alles is weg. Ajax onwaardig.

Maar er mag ook eens een goeie technisch directeur aangetrokken worden. En een doelman jonger dan 35. :)

Goed, sowieso wel wat teveel vertrokken deze zomer om gewoon op dat elan verder te gaan. Een nieuwe ploeg smeden duurt ook wel even. Maar gezien de bedragen die werden uitgegeven deze zomer is dit echt wel niet goed genoeg.
 
Maar er mag ook eens een goeie technisch directeur aangetrokken worden. En een doelman jonger dan 35. :)

Goed, sowieso wel wat teveel vertrokken deze zomer om gewoon op dat elan verder te gaan. Een nieuwe ploeg smeden duurt ook wel even. Maar gezien de bedragen die werden uitgegeven deze zomer is dit echt wel niet goed genoeg.
Bergwijn toch ook gewoon een dikke miskoop, neen?

Allez, niet dat hij het niveau niet aankan, maar toch absoluut geen 30m waard imo.
 
Hoeveel pech kunde als Ajax zijnde ook ni hebben vandaag? 2x paal, 2x lat, penalty ni gefloten bij die eerste penalty fase?

Ge zou voor minder onnozel worden 🤦🏼‍♂️
 
Hoeveel pech kunde als Ajax zijnde ook ni hebben vandaag? 2x paal, 2x lat, penalty ni gefloten bij die eerste penalty fase?

Ge zou voor minder onnozel worden 🤦🏼‍♂️
Mja, ook al won je deze, het is dramatisch dit seizoen.

Maar er mag ook eens een goeie technisch directeur aangetrokken worden. En een doelman jonger dan 35. :)

Goed, sowieso wel wat teveel vertrokken deze zomer om gewoon op dat elan verder te gaan. Een nieuwe ploeg smeden duurt ook wel even. Maar gezien de bedragen die werden uitgegeven deze zomer is dit echt wel niet goed genoeg.
Dat maakt het zeker niet makkelijk, maar Ten Hag heeft daar ook elk jaar mee moeten omgaan. Schreuder doet gewoon rare dingen en is te koppig om iets te veranderen.

Bergwijn toch ook gewoon een dikke miskoop, neen?

Allez, niet dat hij het niveau niet aankan, maar toch absoluut geen 30m waard imo.
Op dit moment wel, maar het draait ook gewoon niet. Bassey ook slecht bezig, terwijl ik daar wel potentieel in zie.
 
Bergwijn toch ook gewoon een dikke miskoop, neen?

Allez, niet dat hij het niveau niet aankan, maar toch absoluut geen 30m waard imo.

Vin wel dat je ziet dat die de competitie zo aan frieten kan spelen, maar dat de ploeg vierkant draait hem echt ferm parten speelt.

Bij momenten spelen we niet slecht, zoals gisteren bv, maar echt waanzin hoe makkelijk de tegenstander een goal kan maken.

Tadic dit seizoen ook een schim van zichzelf trouwens.
 
Dortmund mag er ook weer een kruis over maken. 9 punten op Bayern (als de stand blijft wat hij is). En ook al 3 punten op Leipzig die zo een slechte start gekend hebben en intussen ook weer 2e staan.
 
Dit moet toch het einde van Schreuder zijn. Kom op zeg.

Weinig nut natuurlijk om Schreuder buiten te zwieren zolang er geen deftige technisch directeur is. We wisten op zich ook wel dat dit ging gebeuren eens Overmars en Ten Hag het schip gingen verlaten.

Deze wk stop komt echt wel op een ideaal moment voor Ajax. Hopelijk kunnen een paar spelers die vorig jaar nog geweldig waren zichzelf terugvinden deze winter. En kan men ook de structuur in de club gaan aanpakken na het verlies van 2 van DE steunpilaren van de voorbije succesjaren.
 
Weinig nut natuurlijk om Schreuder buiten te zwieren zolang er geen deftige technisch directeur is. We wisten op zich ook wel dat dit ging gebeuren eens Overmars en Ten Hag het schip gingen verlaten.

Deze wk stop komt echt wel op een ideaal moment voor Ajax. Hopelijk kunnen een paar spelers die vorig jaar nog geweldig waren zichzelf terugvinden deze winter. En kan men ook de structuur in de club gaan aanpakken na het verlies van 2 van DE steunpilaren van de voorbije succesjaren.
Ja, daar zit idd het probleem. Ik hoop dat ze per ongeluk een goede keuze maken :unsure:
 
Weer een schijtmatch van Roma... Mourinho zich ook weer maar is naar binnen laten sturen met rood. Nooit fan van hem geweest maar vorig seizoen kreeg hij wel vuur in de ploeg. Dit seizoen lukt niks precies. Dybala lang gekwetst geweest, valt in en brengt 99% meer inzet als de rest. :angry:
 
Vrankckx een goede invalbeurt bij Milan volgens de fans. De Ketelaere helaas op de bank gebleven.
Gaan nu ook stemmen op voor een basis plaats voor Vranckxc. Zou dan in de plaats van Pobega zijn.
Vraag me af of het beetje zelfde verhaal gaat zijn als met Charles, bejubeld in de eerste wedstrijden en nadien Vranckxckx terug op de bank.
Of zouden ze eerder hetzelfde hebben moeten doen met De Ketelaere als met Vranckxckxckx, op de bank en wat invalbeurten waarna een basis plaats lonkt?

Neenee komt wel goed, talentjes.
 
Terug
Bovenaan