Buitenlands voetbal 2022-2023 / Eredivisie / Ligue 1 / Bundesliga / Serie A / …

Oli is al beloftencoach bij de nationale ploeg en fulltime analist
Want die gaat assistent bij Anderlecht weigeren.

Zit in zijn “analyses” duidelijk te vissen naar een jobke op Anderlecht. Goed ja, zijn analyses al bijna even goed als zijn rushes mee naar voor vroeger bij ons. :)
 
Want die gaat assistent bij Anderlecht weigeren.

Zit in zijn “analyses” duidelijk te vissen naar een jobke op Anderlecht. Goed ja, zijn analyses al bijna even goed als zijn rushes mee naar voor vroeger bij ons. :)

Ik zou gaan voor een ruit op de trainersbank, met Defour, Deschacht, Gillet en Kljestan.
 
Haha ja ik ging t ook bena afzetten maar wtf wa een match 😅 eerst door heel t appartement liggen schreeuwen dat Modeste die niet te missen kans laat liggen om dan 15min later weer gek te worden met die 2-2 😝😍
 
Philippe Clement houdt dat daar toch wel lang vol bij AS Monaco. Hij doet het daar toch niet slecht met de middelen die hij heeft.
Vorig jaar een rechtstreeks CL gemist door een goal in de laatste minuten van de competitie, dat was wel zuur. :frown:
Maar eigenlijk daar toen wel een mooie reeks neergezet.

Nadat hij dan de CL misliep dit jaar, sprak de media daar al van zijn C4. De eigenaar heeft daar namelijk weinig geduld.
Maar ja, je moet je dan ook ergens afvragen: Zou een andere trainer het daar beter doen? Dan is het antwoord momenteel gewoon 'neen'.
 
Net die goals is terug gekeken. Verder niks van de match kunnen zien maar die eerste was idd wel een cadeau 😅 had hoge verwachting op een goede match van Dortmund mja… Laatste jaren altijd dezelfde miserie 😂
 

Als dat klopt van mbappe amai men ....dan..
 
Hoelang gaan we nog met Schreuder blijven zitten. Kan me niet voorstellen dat we met hem prijzen gaan pakken.
 
Hoelang gaan we nog met Schreuder blijven zitten. Kan me niet voorstellen dat we met hem prijzen gaan pakken.
Ik dacht vele jaren geleden eerst, dat hij een Duitser was :tongue: (omdat hij toen bij Hoffenheim trainer was en Schreuder is nu niet bepaald een typische Nederlandse achternaam, ook al is hij er geboren)

Ik vermoed dan ook dat zijn voorouders een link hebben met Duitsland?
 
Terug
Bovenaan