Buitenlands voetbal 2021-2022 | Serie A/Bundesliga/Eredivisie/Ligue 1/etc.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Vraag mij af in hoe verre dat allemaal klopt. Er is in Duitsland, zowel nationaal als Bayern, echt een hetze geweest omdat hij openbaar geweigerd heeft en daarnaast natuurlijk ook een zekere voorbeeldfunctie heeft. Kan natuurlijk dat hij extra last heeft maar zou hij ook geen paar weken extra gekregen hebben om zo toch weer op een manier die voorbeeldfunctie te stellen: zie je wat er van kan komen (tussen de lijntjes: als je je niet laat vaccineren?)
Ja, want iemand die zich niet wilt laten vaccineren gaat daar natuurlijk aan meedoen.

Btw wel straf hoe die kut makelaar, sorry voor de taal, Riola, Bayern denkt te gebruiken om een George Weah van den Aldi te promoten door Bayern te gebruiken...(pogba)
...serieus..

Dat is waar! Maar vrees er toch voor. Ze zullen ze niet meer onderschatten zoals 2 jaar geleden. Denk dat het wel eens prijs voor uw ploeg kan worden.
Hmm..als dat zo is betaal ik volgend shirt...
Maar zelf zegt men voorgevoel van niet omwille van nagelsmann en andere agenda's..

Niet tevreden van Nagelsmann?
Jawel..en in tegenstelling tot Pep meer vertrouwen...gewoon omdat pep geen plan b had en koppige duvel was..maar ge moet een kat een kat noemen.. Julian nagelsmann...is nog jong en onervaren..denk dat het laatste hem de das gaat omdoen.

Jawel..en in tegenstelling tot Pep meer vertrouwen...gewoon omdat pep geen plan b had en koppige duvel was..maar ge moet een kat een kat noemen.. Julian nagelsmann...is nog jong en onervaren..denk dat het laatste hem de das gaat omdoen.
Dat zou inderdaad wel kunnen, maar voor de toekomst lijkt ge wel goed te zitten met hem als coach.

Waar denk je dat Erik zijn toekomst zou liggen?
Zou die gokken op Bayern? ( Failure nagelsmann)
Tgoh, ik denk dat hij Ajax niet zomaar gaat inruilen, zolang het goed is, maar als hij bij Bayern de kans zou krijgen, gaat hij wel happen denk ik. En begrijpelijk natuurlijk.

Tgoh, ik denk dat hij Ajax niet zomaar gaat inruilen, zolang het goed is, maar als hij bij Bayern de kans zou krijgen, gaat hij wel happen denk ik. En begrijpelijk natuurlijk.
Heeft vorige week wel laten verstaan dat hij open staat voor een vertrek. Dat ten Hag een goede T1 is duidelijk maar Ajax heeft gewoon heel sterke selectie.
De Boer heeft toch ook eens 4 titels na elkaar gehaald, en daarna overal geflopt.
Hoop voor jullie dat het niet direct een man.city, liverpool, bayern gaat zijn. Real,juve etc zijn ook te pakken.

Heeft vorige week wel laten verstaan dat hij open staat voor een vertrek. Dat ten Hag een goede T1 is duidelijk maar Ajax heeft gewoon heel sterke selectie.
De Boer heeft toch ook eens 4 titels na elkaar gehaald, en daarna overal geflopt.
Hoop voor jullie dat het niet direct een man.city, liverpool, bayern gaat zijn. Real,juve etc zijn ook te pakken.
De Boer kun je absoluut niet vergelijken met Ten Hag. De Boer was bij Ajax al een drama. Kreeg veel kritiek vanwege zijn saai spel. Hij had het geluk dat de euforie van de derde ster zeer lang aanwezig was. Uiteraard wilt dat niet zeggen dat Ten Hag wel gaat slagen bij een andere ploeg, maar hij heeft Ajax wel echt gevormd. Ook Europees.

Ja, want iemand die zich niet wilt laten vaccineren gaat daar natuurlijk aan meedoen.
Ik zou het niet onmogelijk achten. Heel Duitsland is er over gegaan. Heeft er heel veel kritiek op gekregen dat hij er openlijk voor uitgekomen is niet gevaccineerd te zijn. (En hij zei dan nog dat hij NU nog niet gevaccineerd wou worden, maar later misschien wel dus eigenlijk nog niet echt weigeraar in de zin van het woord), dat zelfs politiek er zich over uitgesproken heeft etc. Heeft zelfs de kritiek gekregen dat hij hypocriet is omdat hij vorig jaar samen met goretzka een liefdadigheidsorganisatie "we kick Corona" heeft opgericht en die geld inzamelt om mensen die onder Corona lijden te helpen om oa vaccins te kopen. Maar ik acht het dus niet onmogelijk dat er daar politieke, maatschappelijke druk op een of andere manier met gemoeid is. Als hij binnen paar weken nu afkomt: ik had het beter laten doen, dan heeft hij op een manier zonder al te veel gezichtsverlies zijn "schuiver" zoals velen het daar vinden goed gemaakt. Maar dat zal de toekomst dan uitwijzen.

Over enkele minuten gaat de finale van de MLS competitie van start, voor zij die interesse hebben in de kwaliteit van het Amerikaans voetbal.
Te volgen op eleven sports of via (illegale) streams.

Portland Timbers vs New York City FC.

Ik zou het niet onmogelijk achten. Heel Duitsland is er over gegaan. Heeft er heel veel kritiek op gekregen dat hij er openlijk voor uitgekomen is niet gevaccineerd te zijn. (En hij zei dan nog dat hij NU nog niet gevaccineerd wou worden, maar later misschien wel dus eigenlijk nog niet echt weigeraar in de zin van het woord), dat zelfs politiek er zich over uitgesproken heeft etc. Heeft zelfs de kritiek gekregen dat hij hypocriet is omdat hij vorig jaar samen met goretzka een liefdadigheidsorganisatie "we kick Corona" heeft opgericht en die geld inzamelt om mensen die onder Corona lijden te helpen om oa vaccins te kopen. Maar ik acht het dus niet onmogelijk dat er daar politieke, maatschappelijke druk op een of andere manier met gemoeid is. Als hij binnen paar weken nu afkomt: ik had het beter laten doen, dan heeft hij op een manier zonder al te veel gezichtsverlies zijn "schuiver" zoals velen het daar vinden goed gemaakt. Maar dat zal de toekomst dan uitwijzen.
Allemaal goed en wel, maar het zijn nu alleen nog maar aannames.

Terug
Bovenaan