Buitenlands voetbal 2021-2022 | Serie A/Bundesliga/Eredivisie/Ligue 1/etc.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Nainggolan na z'n nachtelijk ritje met 0,53 promille: "ik zweer het meneer den agent, ze hebben iets in mn drankske gedaan. Wss die klootzak van nen Verstraete op wiens positie ik speel."

Het probleem is dat ge niet zeker kunt zijn dat het om supporters/hooligans gaat van die club. Genoeg hooligans die gewoon "ergens" ambras gaan maken, zonder echte band met die club. Dan straf je die club, maar die kan er ook niks aan doen.

Gewoon keihard optreden tegen hooliganisme.
Hmm ja, klopt wel natuurlijk.
Op het Club-forum ook es ff over gehad en vb in Jan Breydel hangen er wel overal camera's, maar het blijft heel moeilijk om die mensen te identificeren blijkbaar.

Hmm ja, klopt wel natuurlijk.
Op het Club-forum ook es ff over gehad en vb in Jan Breydel hangen er wel overal camera's, maar het blijft heel moeilijk om die mensen te identificeren blijkbaar.
Dat is vrij moeilijk idd, als ze iets gooien komt dat meestal uit een groepje en zie je niet echt wie het precies was. Als het om bommetjes, bengaals vuur gaat zijn het vrij wel zeker het NF groepje ( heb echt een hekel aan die groep )

Denk dat er aan Bayern weer weinig te doen zal zijn. Ik trek er mij een beetje aan op dat die toch ook punten verloren dit seizoen tegen Frankfurt en Gladbach, nr's 15 en 12. Natuurlijk wel 2 ploegen die toch wel niet draaien en onder hun niveau geklasseerd staan. Wel wat anders dan de nr 15 als Augsburg of Bochum waar Dortmund hun punten tegen verliest 😉
Die komt dus als een boemerang terug 🤣
Maar kom Bayern verlies maar Dortmund kennende verliezen ze nu zelf of spelen gelijk en profiteren niet van het puntenverlies van Bayern.

Die komt dus als een boemerang terug 🤣
Maar kom Bayern verlies maar Dortmund kennende verliezen ze nu zelf of spelen gelijk en profiteren niet van het puntenverlies van Bayern.

Haha dit. Als bayern punten laat liggen verkloot dortmund het sowieso de volgende match. In wolfsburg komend weekend, tussendoor die belangrijke match voor de CL in sporting.

Nu over twee weken is het thuis tegen bayern, dan spelen die waarschijnlijk weer de pannen vant dak. K hoop echt dat die match nog met fans mag doorgaan zodat ik hopelijk is kan gaan zien

Haha dit. Als bayern punten laat liggen verkloot dortmund het sowieso de volgende match. In wolfsburg komend weekend, tussendoor die belangrijke match voor de CL in sporting.

Nu over twee weken is het thuis tegen bayern, dan spelen die waarschijnlijk weer de pannen vant dak. K hoop echt dat die match nog met fans mag doorgaan zodat ik hopelijk is kan gaan zien
Geraak je gemakkelijk binnen in Duitsland? Wil daar wel eens een match gaan zien. Ga altijd naar UK maar wordt er niet makkelijker op daar.

Voor zij die graag eens iets anders zien, zonet werd de finale van de Copa Libertadores afgetrapt. Palmeiras tegen Flamengo. De nummers 2 en 3 uit de Braziliaanse 1e klasse. Flamengo is ook de kampioen van Brazilie de afgelopen 2 seizoenen, en Palmeiras was 2x kampioen in de 3 seizoenen daar voorafgaand. Dus zonder twijfel de 2 beste Braziliaanse ploegen van de laatste 5 jaar tegen mekaar in de Zuid Amerikaanse Champions League finale.

Finale vindt plaats in Uruguay, in het legendarische Estadio Centenario. Bijna volledig uitverkocht, geweldige luchtfoto's.

In Portugal speelt Belenenses vandaag met 9 tegen Benfica omdat de gehele ploeg getroffen is door Covid en de Portugese bond de match niet wou uitstellen. Van die 9 zijn er 7 uit de Beloften, waarvan 2 doelmannen.
Belenenses heeft ook letterlijk niemand op de bank.

Bij de rust staat Benfica 0-7 voor.

Absurd. Op Sporza lees ik wel dat ze zelf geen uitstel wouden.

Volgens een Twitteraar, is diezelfde voorzitter bij de rust in tranen weggelopen.

2e helft is begonnen maar er zijn maar 7 spelers terug op het veld gekomen (minimum aantal vereist). Na de aftrap gaat er onmiddellijk eentje zitten met een blessure. Match gestaakt wegens te weinig spelers om verder te doen.

Waddafak haha.

Geraak je gemakkelijk binnen in Duitsland? Wil daar wel eens een match gaan zien. Ga altijd naar UK maar wordt er niet makkelijker op daar.
Op dit moment geraakt ge vrij makkelijk aan tickets. Tegen Stutgart vorige week hebben een pak tickets in vrije verkoop gestaan. Nu tegen Bayern moet ge geen vrije verkoop verwachten natuurlijk.

Pre corona kon je tegen de mindere ploegen ook wel eens tickets scoren, topmatchen onbegonnen werk toen.

Sowieso ne aanrader om eens naar een match van BVB te gaan zien!

Het kan dat het niet klopt, maar ik lees dat de club wel degelijk uitstel kon vragen, maar dat niet gedaan heeft. In dat geval zijn ze het zelf schuld natuurlijk.

Hoe is het mogelijk dat Messi deze wint en niet Lewandowski? Messi heeft geen kloten gedaan laatste jaar? Corrupte fifa boel.
Snap dat niet dat de voltallige voetbalwereld er zo op gebrand is van Messi af te zuigen.

Hoe is het mogelijk dat Messi deze wint en niet Lewandowski? Messi heeft geen kloten gedaan laatste jaar? Corrupte fifa boel.
Snap dat niet dat de voltallige voetbalwereld er zo op gebrand is van Messi af te zuigen.
Lewandowski zou idd de terechte winnaar zijn geweest.

Uw laatste zin daarentegen, tja.

Terug
Bovenaan