Allez, geen verrassing van Simen en Larissa. 

Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik begrijp niet waarom je Thomas wereldvreemd noemt: die leeft toch gewoon het leven van een gemiddelde hoogopgeleide stedeling ? Geen auto maar meerdere fietsen hebben is normaal in Antwerpen.Karlien is ook maar vriendschappelijk imo. Die Hasseltse vrouwen willen wat anders dan de wereldvreemde Thomas. Gelukkig is ie grappig, dat maakt haar beslissing nog wat moeilijker want ze wil hem niet pijnigen. Daarom denk ik een ja en als de aandacht verdwenen is dan laat ze het doodbloeden.
agree met eerste 3, Jidse & Jorina: gaan verder gaan maar gaat ook niets worden.Simen & Larissa: geen verrassing natuurlijk.
Jonas & Britt: dat wordt uiteraard hetzelfde verdict.
Thomas & Karlien: ik denk dat ook zij wel 'ja' zal zeggen op het beslissingsmoment, maar ik heb het gevoel dat ze er na een paar maanden wel een punt gaan achter zetten.
Jidse & Jorina: Toch maar een pijnlijk gesprek tussen die twee gisteren. Zij zal wel 'ja' zeggen. VTM probeert er nu nog wel de spanning in te brengen en twijfel te zaaien of hij wel 'ja' zal zeggen. Ik denk toch wel dat ze als koppel zullen verder gaan.
Die laatste 2 zeggen ja. Maar het zijn net Jidse en Jorina die vandaag de dag niet langer samen zijn en er de brui aan geven.Simen & Larissa: geen verrassing natuurlijk.
Jonas & Britt: dat wordt uiteraard hetzelfde verdict.
Thomas & Karlien: ik denk dat ook zij wel 'ja' zal zeggen op het beslissingsmoment, maar ik heb het gevoel dat ze er na een paar maanden wel een punt gaan achter zetten.
Jidse & Jorina: Toch maar een pijnlijk gesprek tussen die twee gisteren. Zij zal wel 'ja' zeggen. VTM probeert er nu nog wel de spanning in te brengen en twijfel te zaaien of hij wel 'ja' zal zeggen. Ik denk toch wel dat ze als koppel zullen verder gaan.

Volgens HLN vond Larissa ook dat Simen precies nog niet over zijn vorige relatie was, resultaat bij hen was zoals verwacht.agree met eerste 3, Jidse & Jorina: gaan verder gaan maar gaat ook niets worden.
Vooral match van Simen & Larissa vind ik zeer vreemd van de experts, bij die andere 3 snap ik het wel, al is Britt natuurlijk speciaal geval want die heeft er zelf voor gekozen.

“De Experts” - ik heb toch de indruk dat het wetenschappelijke element in de vuilbak gegooid is (tov de eerste seizoenen)agree met eerste 3, Jidse & Jorina: gaan verder gaan maar gaat ook niets worden.
Vooral match van Simen & Larissa vind ik zeer vreemd vinden van de experts, bij die andere 3 snap ik het wel, al is Britt natuurlijk speciaal geval want die heeft er zelf voor gekozen.
Dat is bij beiden even effectief hoor.Waarom steken die een lepel in de fles wijn?
Bij bubbels ok, maar in een fles rode wijn![]()
Dit dus.In Blind getrouwd is het natuurlijk bijzonder dat ze van bij het begin 24/7 zijn, dat is in de meeste andere relatie (zeker op jonge leeftijd) niet het geval natuurlijk
Een klein verschil is datEn to the point snap ik Jidse zijn situatie volledig, ervaar ik zelf ook in mijn dating leven.
De vragen "is dit het/ik mis ze precies niet/ben ik verliefd/is dit voor eeuwig etc" zijn zo moeilijk ook al heb je als je samen bent een goede klik en toffe tijd en kan je het echt wel met elkaar vinden. Zo al in een paar situaties gezeten en toch zet ik er dan toch een punt achter omdat het zo niet 100% aanvoelt, zeer moeilijk te bepalen en omschrijven. Bestaat die 100% ook wel?? Soms hoor/zie/lees je van wel allesinds.

Een beetje de Jiri en Florence van seizoen 9.Thomas en Karlien waren wel héél aandoenlijk.