Blind Getrouwd 2024

Da etentje bij Britt haar ouders, nog iemand gemerkt dat die papa een "hawk tuah" T-shirtje aanhad? :laugh: Toch precies een marginaalder volkje dan zij wil laten uitschijnen (getuige ook haar "fuck on first date" voorval). Is nu in een kramp geschoten en de mossel is definitief dichtgeklapt.

En die Larissa. Als ge die 2 minuten hoort babbelen, dan hebde toch direct door dat dat een Marina is? En nu verschiet ze er precies van dat ze ne Johnny op hare trouwboek hebben gezwierd die liever met de maten gaat pintelieren dan thuis op de zetel komt hangen. Da wordt ook eens tijd dat die wakker wordt uit hare droom.

Ik heb zo'n vermoeden dat Britt zich onder druk gezet voelt omdat het blind getrouwd is waarbij ze met camera's op uw neus zitten meevolgen en je op één of andere manier moet slagen in heel dat experiment. Ook wel een complexe persoonlijkheid denk ik, ze blokkeert wel heel hard op het feit dat ze in het begin snel zijn gegaan. Jonas kan geen weg met die complexiteit. Op zich niet slecht dat die twee afstand nemen, al wordt het hier waarschijnlijk sowieso niks.
Ze was ook de enige die op voorhand “wist” voor wie ze koos, wat dat beschreven effect enkel maar versterkt.

En nu verschiet ze er precies van dat ze ne Johnny op hare trouwboek hebben gezwierd die liever met de maten gaat pintelieren dan thuis op de zetel komt hangen. Da wordt ook eens tijd dat die wakker wordt uit hare droom.
Ik vermoed dat je post een beetje cynisch is? :D

Want den Johnny is pas samen met zijn vrouw en normaal kan je dan niet van je vrouw haar lijf blijven. Ze ligt daar in de zetel en ze hoopt dat den Johhny eens goed 'zijne gang gaat gaan'. (whatever that means).

Den Johnny toont echter geen enkele interesse en hij denkt: Dat is toch normaal dat ik dat weiger? Ik ga liever pintelieren met de maten dan aan haar lijf liggen prullen. Da wordt ook eens tijd dat mijn vriendin eens wakker wordt uit hare droom.

Opmerking: Het probleem is gewoon dat er geen gevoelens zijn en dat hij dan inderdaad liever een luchtje schept dan bij haar te zijn hé. In die zin moet Larissa inderdaad ontnuchteren uit hare droom. Ze dacht dat er nog een kans was in hun relatie. Neen Larissa, het is gedaan. Het is tijd om uit te kijken naar ne andere vent.

Laatst bewerkt:
Ik vind de posts vol flair-psychologie hier wel spannender dan de effectieve afleveringen dit seizoen. We zitten nog een aflevering achter, maar die vorige, met die cinema...wat was dat nu? Even een halve aflevering herhaling van beelden van de eerste afleveringen.

Wel grappig, ik zeg al zowat elke aflevering hoe de Karlien wel heel duidelijk uit Haaassel komt, zegt ze na zichzelf te horen hetzelfde.

Da etentje bij Britt haar ouders, nog iemand gemerkt dat die papa een "hawk tuah" T-shirtje aanhad? :laugh: Toch precies een marginaalder volkje dan zij wil laten uitschijnen (getuige ook haar "fuck on first date" voorval). Is nu in een kramp geschoten en de mossel is definitief dichtgeklapt.

En die Larissa. Als ge die 2 minuten hoort babbelen, dan hebde toch direct door dat dat een Marina is? En nu verschiet ze er precies van dat ze ne Johnny op hare trouwboek hebben gezwierd die liever met de maten gaat pintelieren dan thuis op de zetel komt hangen. Da wordt ook eens tijd dat die wakker wordt uit hare droom.
Fuck nu wil ik weer kijken naar da programma he...

Da etentje bij Britt haar ouders, nog iemand gemerkt dat die papa een "hawk tuah" T-shirtje aanhad? :laugh:

Die aflevering van volgende maandag. Wtf, die t-shirt van de vader van Britt? 😂😂😂

IMG_7862.jpeg

Ik vind de posts vol flair-psychologie hier wel spannender dan de effectieve afleveringen dit seizoen. We zitten nog een aflevering achter, maar die vorige, met die cinema...wat was dat nu? Even een halve aflevering herhaling van beelden van de eerste afleveringen.
², het is al retesaai, steken ze er dan nog herhalingsbeelden tussen...
Ingeborg haar gedoe voegt ook niks toe, precies alsof iemand bij de VTM dacht "ahja, die heeft hier nog een contract, zwiert ze er eventjes tussen".
Precies ook weinig beelden uit het "gewone" leven, bijna altijd met een expert op de zetel, met Ingeborg,...

Bij Simen was Larissa in't begin terughoudender (ik denk tegen het einde van de reis), ik denk dat Simen er daardoor in z'n hoofd al een punt achter gezet heeft waardoor hij prioriteit aan de maten geeft.
Enkel Jidse & Jorina kan misschien iets worden, Karlien zal misschien nog even proberen en de andere 2 koppels zijn afgeschreven volgens mij.

Karlien is ook maar vriendschappelijk imo. Die Hasseltse vrouwen willen wat anders dan de wereldvreemde Thomas. Gelukkig is ie grappig, dat maakt haar beslissing nog wat moeilijker want ze wil hem niet pijnigen. Daarom denk ik een ja en als de aandacht verdwenen is dan laat ze het doodbloeden.

Karlien is ook maar vriendschappelijk imo. Die Hasseltse vrouwen willen wat anders dan de wereldvreemde Thomas. Gelukkig is ie grappig, dat maakt haar beslissing nog wat moeilijker want ze wil hem niet pijnigen. Daarom denk ik een ja en als de aandacht verdwenen is dan laat ze het doodbloeden.
Wat willen die Hasseltse vrouwen dan? Dat ziet er mij nu eigenlijk wel een leuk koppel uit :p

Wat willen die Hasseltse vrouwen dan? Dat ziet er mij nu eigenlijk wel een leuk koppel uit :p

In elk geval geen wereldvreemde man die al zijn onwetendheid weglacht met grapjes. Daar kom je effe mee weg maar je zal toch zelf blijk moeten geven van een open blik en wat levenservaring. De wereld is groter dan Antwerpen !

Ik vind het grappig dat er hier precies twee kampen zijn voor Karlien en Thomas.

Ik hoor bij de believers en denk niet dat hij in de friendzone zit. Er zijn toch voldoende signalen dat ze hem echt leuk vindt?
Kijk naar vorig jaar met Jiri en Florence. Volgens mij willen Thomas en Karlien gewoon niet smoochy doen voor de camera.

Ik twijfel toch ook dat Thomas in de friendzone zit. Zelfs al komt daar geen koppel uit, ze hebben zich tenminste wel te pletter geamuseerd. Bij Simen & Larissa merk je wel dat hij in zijn vrijgezellenleven blijft zitten. Die koppels zijn 5 - 6 weken samen in het experiment, dan kan je toch wel extra moeite doen om wat meer dingen samen te doen in plaats van constant op stap te gaan met je vrienden zoals je gewoon was voor je in het experiment stapte? Tenzij het is wat Larissa denkt: een vlucht.

Ik twijfel toch ook dat Thomas in de friendzone zit. Zelfs al komt daar geen koppel uit, ze hebben zich tenminste wel te pletter geamuseerd. Bij Simen & Larissa merk je wel dat hij in zijn vrijgezellenleven blijft zitten. Die koppels zijn 5 - 6 weken samen in het experiment, dan kan je toch wel extra moeite doen om wat meer dingen samen te doen in plaats van constant op stap te gaan met je vrienden zoals je gewoon was voor je in het experiment stapte? Tenzij het is wat Larissa denkt: een vlucht.
Simen en Larissa is gewoon een heel slechte match van die professionals -> Ik zie heel weinig raakvlakken, ik denk dat die beiden in een totaal andere leefwereld zitten en dat vooral Simen al lang mentaal heeft beslist dat het never ever iets kan worden tussen hem en Larissa. Die Larissa probeert nog wel moeite te doen.

Simen en Larissa is gewoon een heel slechte match van die professionals -> Ik zie heel weinig raakvlakken, ik denk dat die beiden in een totaal andere leefwereld zitten en dat vooral Simen al lang mentaal heeft beslist dat het never ever iets kan worden tussen hem en Larissa. Die Larissa probeert nog wel moeite te doen.
Goh, zelfs dan nog ... tenzij je je écht irriteert aan je aangetrouwde partner kan je er ook gewoon plezier mee maken en sluit je het experiment af met een waardevolle vriendschap of minstens een plezante periode. Dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan en ergens besef je ook dat je doen en laten in die periode wordt opgenomen en uitgezonden voor televisiekijkend Vlaanderen. Dat zet ook wel een druk op een mens.

Goh, zelfs dan nog ... tenzij je je écht irriteert aan je aangetrouwde partner kan je er ook gewoon plezier mee maken en sluit je het experiment af met een waardevolle vriendschap of minstens een plezante periode. Dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan en ergens besef je ook dat je doen en laten in die periode wordt opgenomen en uitgezonden voor televisiekijkend Vlaanderen. Dat zet ook wel een druk op een mens.
Ik denk dat Karlien en Thomas zich daar véél meer van bewust zijn en daardoor inderdaad voor de camera heel leuk en opgewekt doen en dat Simen zich daar minder van aantrekt -> Simen is duidelijk niet gemaakt om 's avonds gewoon in de zetel wat tv te kijken terwijl Larissa precies wel eerder een huismus lijkt ... again, gewoon een mismatch.

Ze hebben duidelijk 1 groot raakvlak, hun intellectueel niveau (net onder het gemiddelde, tegen de marginaliteit aanschurkend). Simen omarmt dit, Larissa denkt dat ze in een hogere klasse speelt en loopt nu met haar kop tegen de muur. Dat zal een oude vrijster worden denk ik.

Je laat uitschijnen dat Hasseltse vrouwen een of andere speciale, wereldse subgroep zijn van de Vlaamse vrouwen. Last I checked is Hasselt een groot dorp, met minder volk dan Aalst. Zo speciaal andere vrouwen zal dat niet geven zeker. Die Thomas wordt volgens mij ook wel wat in beeld gebracht als vreemde vogel, terwijl me dat vooral iemand lijkt die zich weinig aantrekt van sociale verwachtingen.

Je laat uitschijnen dat Hasseltse vrouwen een of andere speciale, wereldse subgroep zijn van de Vlaamse vrouwen. Last I checked is Hasselt een groot dorp, met minder volk dan Aalst. Zo speciaal andere vrouwen zal dat niet geven zeker. Die Thomas wordt volgens mij ook wel wat in beeld gebracht als vreemde vogel, terwijl me dat vooral iemand lijkt die zich weinig aantrekt van sociale verwachtingen.

Ge zijt er u van bewust dat de meeste het hoog in hunne bol hebben, hence de bijnaam vinstermikken ? Ik hoop voor Thomas dat de dees niet zo een hoge eisen heeft maar ik zie het somber in.

Ge zijt er u van bewust dat de meeste het hoog in hunne bol hebben, hence de bijnaam vinstermikken ? Ik hoop voor Thomas dat de dees niet zo een hoge eisen heeft maar ik zie het somber in.
Natuurlijk ben ik me daar niet van bewust. Dat soort vooroordelen uit de tijd van de bomma, toen elk boerendorp mensen uit het dorp ernaast wantrouwde, zijn toch altijd heel plaatselijk? En die Karlien lijkt me eigenlijk wel gewoon sympathiek, voor zover je dat kan afleiden uit gemonteerde beelden natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Karlien komt toch totaal niet over als iemand met hoge eisen? Ik weet dat er in Hasselt veel snobs rondlopen, maar om nu iedereen zo te gaan aanzien.

Terug
Bovenaan