Blind Getrouwd 2024

Die Britt komt nogal raar over als ik dat mag zeggen. Die hebben heel bewust seks gehad (daar ga ik toch vanuit) en sindsdien doet die precies alsof hij haar heeft aangerand. Echt heel vreemd om te zien.
Dat gevoel heb ik dus ook. Voor Jonas moet dit toch ongemakkelijk zijn?

maar dat ze nadien (letterlijk) ontnuchterd was.
Dit. Je kan toestemming geven en achteraf daar gewoon slecht op reageren (lichamelijk of geestelijk) en het gevoel hebben van
"**** wat heb ik gedaan. Ik was hier niet klaar voor"

Laatst bewerkt:
Thomas en Karlien is echt zo'n koppel waar je de compleet verkeerde conclusies trekt op basis van de eerste aflevering. Die gaan wel "ja" zeggen. Geen idee of ze effectief lang samen blijven, maar wel een leuk koppel.

Thomas en Karlien is echt zo'n koppel waar je de compleet verkeerde conclusies trekt op basis van de eerste aflevering. Die gaan wel "ja" zeggen. Geen idee of ze effectief lang samen blijven, maar wel een leuk koppel.
Ze staan beiden alvast in de uitslag vd halve marathon.

Blij dat ik mijn mening van Thomas in de eerste aflevering moet herzien. Ziet er echt een wijs koppel uit.
Zouden Jorina en Jidse toch hervallen in de saaiheid en uiteindelijk niet bij elkaar blijven? Ik zou daar in feite toch eens de Wim willen horen vragen of er al uberhaupt intimiteit is geweest tussen die twee 😅

Andere koppels over & out en waste of TV time

Blij dat ik mijn mening van Thomas in de eerste aflevering moet herzien. Ziet er echt een wijs koppel uit.
Zouden Jorina en Jidse toch hervallen in de saaiheid en uiteindelijk niet bij elkaar blijven? Ik zou daar in feite toch eens de Wim willen horen vragen of er al uberhaupt intimiteit is geweest tussen die twee 😅

Ik vind de tip "doe eens wat minder samen" wel heel bizar. Als je de nood hebt als koppel, om eens wat minder samen te doen, dan ga je dat toch automatisch doen? Waarom zou je dat doen op basis van dat iemand anders vindt dat je dat moet doen?

Ik vind de tip "doe eens wat minder samen" wel heel bizar. Als je de nood hebt als koppel, om eens wat minder samen te doen, dan ga je dat toch automatisch doen? Waarom zou je dat doen op basis van dat iemand anders vindt dat je dat moet doen?
Gewoon om wat variatie te krijgen in het programma, denk ik :unsure:

Waarschijnlijk gewoon een 'oefening' om eens te kijken of ze elkaar dan missen. Dat kan ook wel iets zeggen over de relatie natuurlijk.

Simen & Larissa en Jonas & Britt slepen zich gewoon naar het einde. Dat is aftellen tot het verlossende moment.

Jidse en Jorina maken nog steeds de meeste kans. Maar misschien komt daar nog een vorm van 'ontnuchtering'. In de trailer van volgende week lijkt daar een soort van aanvaring/discussie te zijn, maar VTM kennende is dat waarschijnlijk ergens wat fuzz proberen creëren.

Thomas en Karlien lijken toch wel een ommezwaai te hebben gemaakt. Onverwacht voor mij. Hij lijkt wat meer ontspannen en zij voelt zich precies toch meer en meer op haar gemak bij hem. Dat plagerige gedoe kan een goed teken zijn. Als zij fysiek de klik toch kan maken, dan komt het misschien nog wel goed. Al hou ik er bij dit koppel nog wel rekening mee dat ze nog wel een tijdje verder gaan, maar er na een paar maanden toch mee stoppen omdat de fysieke klik er uiteindelijk toch niet helemaal gekomen is.

Ik amuseer me anders wel goed als ramptoerist bij Simen en Larissa -> veel boeiender dan Thomas die op zijn badsloefen de straat oversteekt... hoogtepunt van zijn dag 🤪

Bij Jonas en Britt vraag ik me toch af wat daar mis is gelopen, nu lijkt het al bijna alsof hij haar meermaals verkracht heeft of zo?

Zo ver moet je het niet zoeken tussen Jonas en Britt denk ik. Zij zal de eerste dagen meegesurft zijn op het enthousiasme en de romantiek, om dan uiteindelijk samen in bed te belanden. Van dat laatste heeft ze dan spijt zo te horen. Ze zal tot het besef gekomen zijn dat de klik er langs haar kan toch niet is en zal zich slecht voelen dat ze hem daardoor valse hoop heeft gegeven. Het is zelfs overgegaan tot irritatie langs haar kant.

Wel een héle pijnlijke affaire voor hem. Dat is toch serieus het deksel op de neus krijgen.

Of Jonas heeft hele rare seksuele fantasieën of rare seksgewoontes, waar ze op afgeknapt is. Dat is natuurlijk wel grappiger om te denken :unsure: :tongue:

Zo ver moet je het niet zoeken tussen Jonas en Britt denk ik. Zij zal de eerste dagen meegesurft zijn op het enthousiasme en de romantiek, om dan uiteindelijk samen in bed te belanden. Van dat laatste heeft ze dan spijt zo te horen. Ze zal tot het besef gekomen zijn dat de klik er langs haar kan toch niet is en zal zich slecht voelen dat ze hem daardoor valse hoop heeft gegeven. Het is zelfs overgegaan tot irritatie langs haar kant.

Wel een héle pijnlijke affaire voor hem. Dat is toch serieus het deksel op de neus krijgen.

Of Jonas heeft hele rare seksuele fantasieën of rare seksgewoontes, waar ze op afgeknapt is. Dat is natuurlijk wel grappiger om te denken :unsure: :tongue:
Hij is ook niet echt slim door te blijven pushen en vragen te stellen: laat dat kind gewoon effe met rust en wacht tot zij terug toenadering zoekt.

Thomas & Karlien: agree with above: die gaan als vrienden uiteen gaan uiteindelijk, ik zie totaal niks van "vonk" of "chemie" tussen die 2, gaan vermoedelijk wel vrienden blijven al maakt de afstand zelfs dat moeilijk.

Ik heb zo'n vermoeden dat Britt zich onder druk gezet voelt omdat het blind getrouwd is waarbij ze met camera's op uw neus zitten meevolgen en je op één of andere manier moet slagen in heel dat experiment. Ook wel een complexe persoonlijkheid denk ik, ze blokkeert wel heel hard op het feit dat ze in het begin snel zijn gegaan. Jonas kan geen weg met die complexiteit. Op zich niet slecht dat die twee afstand nemen, al wordt het hier waarschijnlijk sowieso niks.

Simen en Larissa zitten met verschillende verwachtingen. Larissa wil zich echt binden en settelen, Simen zit voor haar te veel nog in de "uitgaan met de maten"-fase.

wat een saai seizoen is dit zeg
de spannendste vraag is wat Simen deze keer weer gaat eten
penske was content precies
Simen zelf iets minder
Laat die mensen toch geowon stoppen, dit is genant, zowel voor hen als voor de kijkers.
Idem voor Jonas en Britt, die samenhouden lijkt zelfs op mishandeling.

Jidse en Jorina missen pit. Hij zou haar eens goed in d epoep moeten knijpen (na eerst te vragen of dat mag natuurlijk).

Thomas levert leuke TV op, maar lijkt me vermoeiend om elke dag mee samen te zijn. Lees: toffe maat, slechte partner. Karlien stelt zich wel heel open op, chapeau

Is het volgende week al "beslissingsmoment"? Ik kreeg beetje de indruk dat Simen en Larissa "het experiment" vroeger gingen stopzetten bij de preview van volgende aflevering. Zou daar ook helemaal niet van verschieten...

Het zit er gewoon bijna op hoor, gisteren was al de 10e aflevering. Nu moeten de 4 beslissingsmomenten nog komen (zijn er ook nooit meer dan 2 per aflevering) + nog een 'x aantal maanden later'.

penske was content precies
Simen zelf iets minder
Laat die mensen toch geowon stoppen, dit is genant, zowel voor hen als voor de kijkers.
Idem voor Jonas en Britt, die samenhouden lijkt zelfs op mishandeling.

Jidse en Jorina missen pit. Hij zou haar eens goed in d epoep moeten knijpen (na eerst te vragen of dat mag natuurlijk).

Thomas levert leuke TV op, maar lijkt me vermoeiend om elke dag mee samen te zijn. Lees: toffe maat, slechte partner. Karlien stelt zich wel heel open op, chapeau
Alleen dat laatste koppel is naar mijn inziens beiden verliefd op elkaar.

Jidse en Jorina lijken alvast beste vrienden maar ik mis nog die verliefdheid. Maar we zien natuurlijk alleen zaken voor de camera. Voor hetzelfde geld hebben ze al ...

Heb de laatste twee afleveringen niet meer bekeken. Is het nog het te bekijken waard want tot dusver echt wel een redelijk saai seizoen. Meer dan wat koppels die winkelen of met de familie een babbeltje doen of in de sofa naar den televies zien, ziet ge ni.

En buiten da wippen tussen Britt en Jonas is er qua romantiek gewoon nix gebeurd. Tussen Thomas & Karlien? Nada. Tussen Jidse & Jorina? Noppes. Tussen Jarissa & Simen. Nada maar da neem ek Simen ni kwalijk want rond die Larissa staar er een chinese muur van gewapend beton. Precies gewoon allemaal vrienden die gewoon samen leven. Ik dacht dat dit getrouwde koppels waren die toenadering gingen zoeken en proberen voor intimiteit te zorgen... Zelfs bij koppels waar het wel goed gaat zoals Jidse & Jorina of Thomas & Karlien ziet ge gewoon nix van intimiteit.

Allez, ben echt geen ramptoerist maar er mag wel _iets_ gebeuren. Maakt zelfs ni uit of het negatief of positief is voor de relatie.

Laatst bewerkt:
Allez, ben echt geen ramptoerist maar er mag wel _iets_ gebeuren. Maakt zelfs ni uit of het negatief of positief is voor de relatie.
De koppels die deelnemen in ons landje nemen het gemiddeld genomen vrij ernstig op.

Gemiddeld 1 op 4 blijft samen en als ik naar andere landen kijk is België BY FAR koploper ivm het meest "succesvolle" huwelijken. En ja dat is nu éénmaal vrij saai en geen straffe TV.

Terug
Bovenaan