Kapitein Pastiche
Active member
wat een saai seizoen is dit zeg
de spannendste vraag is wat Simen deze keer weer gaat eten
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat gevoel heb ik dus ook. Voor Jonas moet dit toch ongemakkelijk zijn?Die Britt komt nogal raar over als ik dat mag zeggen. Die hebben heel bewust seks gehad (daar ga ik toch vanuit) en sindsdien doet die precies alsof hij haar heeft aangerand. Echt heel vreemd om te zien.
Dit. Je kan toestemming geven en achteraf daar gewoon slecht op reageren (lichamelijk of geestelijk) en het gevoel hebben vanmaar dat ze nadien (letterlijk) ontnuchterd was.
Ze staan beiden alvast in de uitslag vd halve marathon.Thomas en Karlien is echt zo'n koppel waar je de compleet verkeerde conclusies trekt op basis van de eerste aflevering. Die gaan wel "ja" zeggen. Geen idee of ze effectief lang samen blijven, maar wel een leuk koppel.
Welke tijden?Ze staan beiden alvast in de uitslag vd halve marathon.
+-1u49 en +-2u28Welke tijden?
hij zal dus toch eerder een wielrenner zijn dan+-1u49 en +-2u28

Ik vind de tip "doe eens wat minder samen" wel heel bizar. Als je de nood hebt als koppel, om eens wat minder samen te doen, dan ga je dat toch automatisch doen? Waarom zou je dat doen op basis van dat iemand anders vindt dat je dat moet doen?Blij dat ik mijn mening van Thomas in de eerste aflevering moet herzien. Ziet er echt een wijs koppel uit.
Zouden Jorina en Jidse toch hervallen in de saaiheid en uiteindelijk niet bij elkaar blijven? Ik zou daar in feite toch eens de Wim willen horen vragen of er al uberhaupt intimiteit is geweest tussen die twee
Andere koppels over & out en waste of TV time
Gewoon om wat variatie te krijgen in het programma, denk ikIk vind de tip "doe eens wat minder samen" wel heel bizar. Als je de nood hebt als koppel, om eens wat minder samen te doen, dan ga je dat toch automatisch doen? Waarom zou je dat doen op basis van dat iemand anders vindt dat je dat moet doen?

Ik amuseer me anders wel goed als ramptoerist bij Simen en Larissa -> veel boeiender dan Thomas die op zijn badsloefen de straat oversteekt... hoogtepunt van zijn dagBlij dat ik mijn mening van Thomas in de eerste aflevering moet herzien. Ziet er echt een wijs koppel uit.
Zouden Jorina en Jidse toch hervallen in de saaiheid en uiteindelijk niet bij elkaar blijven? Ik zou daar in feite toch eens de Wim willen horen vragen of er al uberhaupt intimiteit is geweest tussen die twee
Andere koppels over & out en waste of TV time

Hij is ook niet echt slim door te blijven pushen en vragen te stellen: laat dat kind gewoon effe met rust en wacht tot zij terug toenadering zoekt.Zo ver moet je het niet zoeken tussen Jonas en Britt denk ik. Zij zal de eerste dagen meegesurft zijn op het enthousiasme en de romantiek, om dan uiteindelijk samen in bed te belanden. Van dat laatste heeft ze dan spijt zo te horen. Ze zal tot het besef gekomen zijn dat de klik er langs haar kan toch niet is en zal zich slecht voelen dat ze hem daardoor valse hoop heeft gegeven. Het is zelfs overgegaan tot irritatie langs haar kant.
Wel een héle pijnlijke affaire voor hem. Dat is toch serieus het deksel op de neus krijgen.
Of Jonas heeft hele rare seksuele fantasieën of rare seksgewoontes, waar ze op afgeknapt is. Dat is natuurlijk wel grappiger om te denken![]()
![]()
penske was content precieswat een saai seizoen is dit zeg
Alleen dat laatste koppel is naar mijn inziens beiden verliefd op elkaar.penske was content precies
Simen zelf iets minder
Laat die mensen toch geowon stoppen, dit is genant, zowel voor hen als voor de kijkers.
Idem voor Jonas en Britt, die samenhouden lijkt zelfs op mishandeling.
Jidse en Jorina missen pit. Hij zou haar eens goed in d epoep moeten knijpen (na eerst te vragen of dat mag natuurlijk).
Thomas levert leuke TV op, maar lijkt me vermoeiend om elke dag mee samen te zijn. Lees: toffe maat, slechte partner. Karlien stelt zich wel heel open op, chapeau
De koppels die deelnemen in ons landje nemen het gemiddeld genomen vrij ernstig op.Allez, ben echt geen ramptoerist maar er mag wel _iets_ gebeuren. Maakt zelfs ni uit of het negatief of positief is voor de relatie.