Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed dat Britt héél duidelijk geweest is op dat strand want Jonas blijf maar hoop hebben terwijl zij al een aflevering 3 deconnected was.Dat kamperen in de tuin was inderdaad nogal middelbaaresk. En Jonas gaat er gewoon in mee, in het idee dat hij haar nog voor zich kan winnen.
Maar yay team Thomas en Karlien! Echt fan
Waarom zouden ze het beste eruit knippen? T was nu al onwaarschijnlijk saaie tvBa wah. De beste opnamemomentjes tss Thomas en Karlien hebben ze er gewoon uit geknipt en kregen we niet te zien. Het blijft tv.
Karlien zei dat ook in de krant vandaag. Dus wie weet ...
Dat moet je aan de Tv makers vragen hé, dat weet ik niet.Waarom zouden ze het beste eruit knippen? T was nu al onwaarschijnlijk saaie tv
Als ze na bijvoorbeeld 10 jaar uit elkaar gaan dan telt uw stelling niet meer 
Ik begin ook mijn twijfels te krijgen. Ze gaan wel 'ja' zeggen maar blijven ze lang samen?Bij Jorina en Jidse ben ik ook nog niet echt overtuigd dat dat gaat blijven duren, ... dat gekwetter van haar gaat hij op den duur toch beu worden?

De HM van Antwerpen was op 20 oktober en toen liepen zowel Karlien (als geschenkje van den Thomas hé) en Thomas zelf mee.Mijn madam werkt op kantoor in het centrum van Hasselt en die heeft vandaag den Thomas zien joggen door het centrum (ze stuurde mij deze namiddag op WhatsApp). Weet niet wanneer het programma is opgenomen, maar die 2 zijn dus waarschijnlijk nog altijd een koppel en ondertussen samenwonend in Hasselt.
ze zeggen altijd dat slechte reclame niet bestaat maar Foodbag doet toch flink zijn bestDie reclame voor Foodbag IN HET PROGRAMMA is toch om te kotsen???????????

In huis gemaakt enzo deden ze het in het begin nog semi-subtiel... vrachtwagen van een merk dat voor de deur staat, in elke keuken een schuif die open gaat met een logo van Dovy erop enzo. Maar nu is het gewoon echt zero fucks given... ze doen zelfs geen moeite meer om het weg te steken.Die reclame voor Foodbag IN HET PROGRAMMA is toch om te kotsen???????????

Het is ook niet dat die Britt hier zomaar vrijuit gaat. Ze zegt zelf dat moeilijk was/is om Jonas telkens weer neer te schieten/van zijn wolk te halen maar dan moet je op den duur toch gewoon duidelijker en harder zijn?Allé zeg, Thomas en Karlien begot. Na een paar afleveringen gaf ik hen geen cent en ook na de vorige aflevering dacht ik dat ze na een paar maanden er wel de brui aan zouden geven. Maar kijk eens aan. Ze zijn zelfs schattig samen. Prima montage uiteraard, alweer.
Jidse en Jorien komt wel goed. Al kan het altijd zijn dat Jidse uiteindelijk toch nog de handdoek gooit, maar ik geef ze toch veel kans.
Larissa en Siemen, dat is too little too late.
Jonas en Britt. Zij leek al vrij beschadigd, maar hij is na afloop ook beschadigd vrees ik. Ocharme, zo blijven hopen tot op het laatste moment… en zelfs maanden later nog proberen vastklampen aan een ‘vriendschap’ die er eigenlijk ook niet is… ik kan wel begrijpen dat die Britt het op het einde ook zeer vermoeiend vond. Pijnlijk. Ik vrees dat die Britt op de sociale media nog wel veel bagger over zich krijgt/zal krijgen.