Blind Getrouwd 2024

Dat kamperen in de tuin was inderdaad nogal middelbaaresk. En Jonas gaat er gewoon in mee, in het idee dat hij haar nog voor zich kan winnen.

Maar yay team Thomas en Karlien! Echt fan

Dat kamperen in de tuin was inderdaad nogal middelbaaresk. En Jonas gaat er gewoon in mee, in het idee dat hij haar nog voor zich kan winnen.

Maar yay team Thomas en Karlien! Echt fan
Goed dat Britt héél duidelijk geweest is op dat strand want Jonas blijf maar hoop hebben terwijl zij al een aflevering 3 deconnected was.

Thomas & Karlien: geloof ik niks van dat dat iets meer dan vriendschap gaat worden eigenlijk, hij is zot van haar en overdrijft vermoedelijk in wat hij allemaal voor haar doet, van zodra dat wat wegebt in het normale leven zal zij wel doorhebben dat hij toch niet echt de ware is?

Bij Jorina en Jidse ben ik ook nog niet echt overtuigd dat dat gaat blijven duren, ... dat gekwetter van haar gaat hij op den duur toch beu worden?

Ba wah. De beste opnamemomentjes tss Thomas en Karlien hebben ze er gewoon uit geknipt en kregen we niet te zien. Het blijft tv.

Karlien zei dat ook in de krant vandaag. Dus wie weet ...

Ba wah. De beste opnamemomentjes tss Thomas en Karlien hebben ze er gewoon uit geknipt en kregen we niet te zien. Het blijft tv.

Karlien zei dat ook in de krant vandaag. Dus wie weet ...
Waarom zouden ze het beste eruit knippen? T was nu al onwaarschijnlijk saaie tv

Waarom zouden ze het beste eruit knippen? T was nu al onwaarschijnlijk saaie tv
Dat moet je aan de Tv makers vragen hé, dat weet ik niet.

Anyways afspraak over 2 jaar in dit topic. ;) Als ze na bijvoorbeeld 10 jaar uit elkaar gaan dan telt uw stelling niet meer :D
(Allé ja eigenlijk wel maar dan kan je de helft van alle getrouwde koppels asap nu al schrappen)

Bij Jorina en Jidse ben ik ook nog niet echt overtuigd dat dat gaat blijven duren, ... dat gekwetter van haar gaat hij op den duur toch beu worden?
Ik begin ook mijn twijfels te krijgen. Ze gaan wel 'ja' zeggen maar blijven ze lang samen?
Het klikt als beste vrienden maar wat ivm die extra stap? Daar heb ik nog weinig van gezien. Maar wat niet is kan nog komen zeker?

Anyways ik ben ook nog niet helemaal overtuigd.

In welke mate hebben Thomas & Karlien al intiem geweest natuurlijk.
Een kus op de mond kan er toch nog niet af tijdens het beslissingsmoment waar ze beiden ja zeggen, voelt toch gewoon ongemakkelijk aan eigenlijk.

Mijn madam werkt op kantoor in het centrum van Hasselt en die heeft vandaag den Thomas zien joggen door het centrum (ze stuurde mij deze namiddag op WhatsApp). Weet niet wanneer het programma is opgenomen, maar die 2 zijn dus waarschijnlijk nog altijd een koppel en ondertussen samenwonend in Hasselt. :)

Mijn madam werkt op kantoor in het centrum van Hasselt en die heeft vandaag den Thomas zien joggen door het centrum (ze stuurde mij deze namiddag op WhatsApp). Weet niet wanneer het programma is opgenomen, maar die 2 zijn dus waarschijnlijk nog altijd een koppel en ondertussen samenwonend in Hasselt. :)
De HM van Antwerpen was op 20 oktober en toen liepen zowel Karlien (als geschenkje van den Thomas hé) en Thomas zelf mee.
En hij zei toen dat ze nog 3 maanden had om te trainen en aldus tijd zat. Dus reken het maar uit.

Die reclame voor Foodbag IN HET PROGRAMMA is toch om te kotsen???????????
In huis gemaakt enzo deden ze het in het begin nog semi-subtiel... vrachtwagen van een merk dat voor de deur staat, in elke keuken een schuif die open gaat met een logo van Dovy erop enzo. Maar nu is het gewoon echt zero fucks given... ze doen zelfs geen moeite meer om het weg te steken. :lol:

Ik vraag mij oprecht wel af of dat geen potentiële inbreuk is op de wetgeving... reclameblokken moeten in België toch verplicht x aantal minuten uit elkaar liggen? Als ze op deze manier aan product placement doen kan je je héél sterk beginnen afvragen waar de scheiding tussen programma & reclameblok nog ligt.

Wat betreft dit seizoen waren het meest interessante toch de reclameblokken en was de rest één langgerekte reclame van Foodbag met pasgetrouwde koppels (met het seksleven van een 20 jaar getrouwd koppel met 35 kinderen) in de hoofdrol?

Jonas... please. :S Waar is je zelfrespect?
Je kan in die situatie écht geen vriendschap proberen onderhouden. Alle contact afbreken en move on is de enige correcte manier toch? :/

Twas wel jammer voor jonas dat britt aangeeft dat het fysieke te snel is gegaan, terwijl het echt wel een slechte match is en dat gewoon mag zeggen dat ze kringed van zijn manier van communiceren, hij zocht zo hard naar bevestiging, jammer voor jonas

2 op 4 .. of misschien toch nog 3 op 4? :unsure:
Swoit. Vooral Thomas en Karlien. Zalig koppel. :tongue:

En Jonas. Als je deze laatste aflevering zelf even (live) op TV gezien hebt: 'It is time to move on!'.

Wat ik niet snap, je zou juist denken als je ne keer vogelt dan ben je juist toch relaxer naar elkaar toe? Maar bij Britt en Jonas is het precies andersom.

En wie had dat nu gedacht van de Thomas en Karlien. In het begin zei hier ook iedereen amai die Thomas toch een rare kwiet en nu zijn die twee eigenlijk het beste koppel.

Jidse en Jorinda precies nog altijd twijfelgeval? Zeker als Jidse zegt dat hij de verliefdheidsgevoel niet heeft?

Allé zeg, Thomas en Karlien begot. Na een paar afleveringen gaf ik hen geen cent en ook na de vorige aflevering dacht ik dat ze na een paar maanden er wel de brui aan zouden geven. Maar kijk eens aan. Ze zijn zelfs schattig samen. Prima montage uiteraard, alweer.

Jidse en Jorien komt wel goed. Al kan het altijd zijn dat Jidse uiteindelijk toch nog de handdoek gooit, maar ik geef ze toch veel kans.

Larissa en Siemen, dat is too little too late.

Jonas en Britt. Zij leek al vrij beschadigd, maar hij is na afloop ook beschadigd vrees ik. Ocharme, zo blijven hopen tot op het laatste moment… en zelfs maanden later nog proberen vastklampen aan een ‘vriendschap’ die er eigenlijk ook niet is… ik kan wel begrijpen dat die Britt het op het einde ook zeer vermoeiend vond. Pijnlijk. Ik vrees dat die Britt op de sociale media nog wel veel bagger over zich krijgt/zal krijgen.

Allé zeg, Thomas en Karlien begot. Na een paar afleveringen gaf ik hen geen cent en ook na de vorige aflevering dacht ik dat ze na een paar maanden er wel de brui aan zouden geven. Maar kijk eens aan. Ze zijn zelfs schattig samen. Prima montage uiteraard, alweer.

Jidse en Jorien komt wel goed. Al kan het altijd zijn dat Jidse uiteindelijk toch nog de handdoek gooit, maar ik geef ze toch veel kans.

Larissa en Siemen, dat is too little too late.

Jonas en Britt. Zij leek al vrij beschadigd, maar hij is na afloop ook beschadigd vrees ik. Ocharme, zo blijven hopen tot op het laatste moment… en zelfs maanden later nog proberen vastklampen aan een ‘vriendschap’ die er eigenlijk ook niet is… ik kan wel begrijpen dat die Britt het op het einde ook zeer vermoeiend vond. Pijnlijk. Ik vrees dat die Britt op de sociale media nog wel veel bagger over zich krijgt/zal krijgen.
Het is ook niet dat die Britt hier zomaar vrijuit gaat. Ze zegt zelf dat moeilijk was/is om Jonas telkens weer neer te schieten/van zijn wolk te halen maar dan moet je op den duur toch gewoon duidelijker en harder zijn?

Kijk naar hoe ze vertrekken uit dat huis. Jonas denkt in zijn camionette nog steeds dat het misschien toch wel te lijmen valt als je hem bezig ziet/hoort. Britt had daar ook gewoon zelf vervoer kunnen voorzien en dan heb je die awkward rit naar huis niet meer waar je toch weer een hele tijd met 2 samengepropt zit. Als hij nadien blijft sturen antwoord je 1 keer dat het een afgesloten hoofdstuk is en dat het hier stopt en daarna stop je alle communicatie. Dat lijkt hard maar je doet die jongen een gigantisch plezier in the long run en je doet jezelf ook plezier door verlost te zijn van die constante emotionele stress...

En Jitse & Jorina blijf ik een raar verhaal vinden... als je je partner onzeker wil maken moet je vooral elke week zo eens casually droppen dat je 'het' (whatever that may be) niet voelt, op nationale TV no less. Het verpakken als "NOG niet", maakt het niet minder pijnlijk. Je mag over bepaalde dingen communiceren maar misschien moet je ook niet altijd álles zeggen. Jorina kan daar toch niks actief aan veranderen dus wat probeer je te bereiken? Karlien gaat de eerste ochtend nadat ze wakker wordt naast apneumasker Thomas ook niet gezegd hebben dat ze het niet voelde? :unsure:

Zalig van Karlien en Thomas. Ze waren zo gelukkig.
Sorry Thomas voor wat ik in het begin over je zei.

En die Jidse man man man. Ik zou als andere persoon in de relatie echt ook onzeker worden van zo'n mentaliteit. Precies of die is nog aan het wachten 'op iets beters' in plaats van er vol voor te gaan. Hij komt bij mij over als een vervelend jongetje.

Terug
Bovenaan