Blind Getrouwd 2024

Karlien is ook maar vriendschappelijk imo. Die Hasseltse vrouwen willen wat anders dan de wereldvreemde Thomas. Gelukkig is ie grappig, dat maakt haar beslissing nog wat moeilijker want ze wil hem niet pijnigen. Daarom denk ik een ja en als de aandacht verdwenen is dan laat ze het doodbloeden.
Ik begrijp niet waarom je Thomas wereldvreemd noemt: die leeft toch gewoon het leven van een gemiddelde hoogopgeleide stedeling ? Geen auto maar meerdere fietsen hebben is normaal in Antwerpen.

Die kerel (Jonas?) uit seizoen 1 die nog nooit een tram had genomen, dat was vreemd.

Simen & Larissa: geen verrassing natuurlijk.

Jonas & Britt: dat wordt uiteraard hetzelfde verdict.

Thomas & Karlien: ik denk dat ook zij wel 'ja' zal zeggen op het beslissingsmoment, maar ik heb het gevoel dat ze er na een paar maanden wel een punt gaan achter zetten.

Jidse & Jorina: Toch maar een pijnlijk gesprek tussen die twee gisteren. Zij zal wel 'ja' zeggen. VTM probeert er nu nog wel de spanning in te brengen en twijfel te zaaien of hij wel 'ja' zal zeggen. Ik denk toch wel dat ze als koppel zullen verder gaan.

Thomas & Karlien: ik denk dat ook zij wel 'ja' zal zeggen op het beslissingsmoment, maar ik heb het gevoel dat ze er na een paar maanden wel een punt gaan achter zetten.

Jidse & Jorina: Toch maar een pijnlijk gesprek tussen die twee gisteren. Zij zal wel 'ja' zeggen. VTM probeert er nu nog wel de spanning in te brengen en twijfel te zaaien of hij wel 'ja' zal zeggen. Ik denk toch wel dat ze als koppel zullen verder gaan.
agree met eerste 3, Jidse & Jorina: gaan verder gaan maar gaat ook niets worden.

Vooral match van Simen & Larissa vind ik zeer vreemd vinden van de experts, bij die andere 3 snap ik het wel, al is Britt natuurlijk speciaal geval want die heeft er zelf voor gekozen.

Die laatste 2 zeggen ja. Maar het zijn net Jidse en Jorina die vandaag de dag niet langer samen zijn en er de brui aan geven.
En Karlien en Thomas die zijn ondertussen gaan lopen van elkaar ze zijn samen gaan sporten hé! :)

Voila en mijn voorspelling is het spannenste van héél blind getrouwd dit seizoen. Zo spannend was het!

agree met eerste 3, Jidse & Jorina: gaan verder gaan maar gaat ook niets worden.

Vooral match van Simen & Larissa vind ik zeer vreemd van de experts, bij die andere 3 snap ik het wel, al is Britt natuurlijk speciaal geval want die heeft er zelf voor gekozen.
Volgens HLN vond Larissa ook dat Simen precies nog niet over zijn vorige relatie was, resultaat bij hen was zoals verwacht.

Jidse was daar wel goed bezig met zijn eigen ruiten ingooien tijdens dat gesprek :crazy:

Vooral match van Simen & Larissa vind ik zeer vreemd vinden van de experts, bij die andere 3 snap ik het wel, al is Britt natuurlijk speciaal geval want die heeft er zelf voor gekozen.
“De Experts” - ik heb toch de indruk dat het wetenschappelijke element in de vuilbak gegooid is (tov de eerste seizoenen)

Waarom steken die een lepel in de fles wijn?
Bij bubbels ok, maar in een fles rode wijn 🤨

Bijlagen

• IMG_8818.jpeg
    IMG_8818.jpeg
    1,2 MB · Weergaven: 31
En to the point snap ik Jidse zijn situatie volledig, ervaar ik zelf ook in mijn dating leven.
De vragen "is dit het/ik mis ze precies niet/ben ik verliefd/is dit voor eeuwig etc" zijn zo moeilijk ook al heb je als je samen bent een goede klik en toffe tijd en kan je het echt wel met elkaar vinden. Zo al in een paar situaties gezeten en toch zet ik er dan toch een punt achter omdat het zo niet 100% aanvoelt, zeer moeilijk te bepalen en omschrijven. Bestaat die 100% ook wel?? Soms hoor/zie/lees je van wel allesinds.

Maar heb je ooit die '100%' dan wél ervaren? Want misschien ben je ook op zoek naar iets dat er niet is?

Het zou allemaal niet zo moeilijk moeten aanvullen inderdaad... als dat wél het geval is, en je begint er té veel over na te denken, dan is het er misschien niet voor jou in die relatie...

Het gevoel van elkaar missen, uitkijken naar het feit van 'overmorgen zie ik ze terug, hoera', glimlach op je gezicht als ze nog eens een berichtje stuurt, ... dat zijn toch allemaal zaken die ik destijds ervaren heb. Maar misschien is dat niet voor iedereen zo... als zou ik het wel logisch vinden als je gevoelens aan het krijgen bent of verliefd bent...

In Blind getrouwd is het natuurlijk bijzonder dat ze van bij het begin 24/7 zijn, dat is in de meeste andere relatie (zeker op jonge leeftijd) niet het geval natuurlijk

In Blind getrouwd is het natuurlijk bijzonder dat ze van bij het begin 24/7 zijn, dat is in de meeste andere relatie (zeker op jonge leeftijd) niet het geval natuurlijk
Dit dus.

Betreffende de previews van volgende week.

Karlien bespreekt het met haar vriendinnen of ze nu ja moet zeggen of niet. Ze heeft twijfels omwille van wat kleine ergernissen en het feit dat hij nog geen rijbewijs heeft en ze wil over een jaar niet opnieuw van 'scratch' beginnen. Ze zegt tegen haar vriendinnen dat ze zich goed voelt bij Thomas en ze begint daarna te bleiten. Haar vriendinnen zeggen dat het duidelijk is en ze er moet voor gaan.

Thomas komt tijdens het beslissingsmoment af met een bos bloemen.

Kort gezegd: Ze gaan dus beiden gewoon ja zeggen. En ne hint tov Thomas: Haal godverdomme uw rijbewijs!

Of ze vandaag nog samen zijn weet ik dus niet, al denk ik van wel, maar voor volgende week weten we het antwoord dus al wel

Laatst bewerkt:
En to the point snap ik Jidse zijn situatie volledig, ervaar ik zelf ook in mijn dating leven.
De vragen "is dit het/ik mis ze precies niet/ben ik verliefd/is dit voor eeuwig etc" zijn zo moeilijk ook al heb je als je samen bent een goede klik en toffe tijd en kan je het echt wel met elkaar vinden. Zo al in een paar situaties gezeten en toch zet ik er dan toch een punt achter omdat het zo niet 100% aanvoelt, zeer moeilijk te bepalen en omschrijven. Bestaat die 100% ook wel?? Soms hoor/zie/lees je van wel allesinds.
Een klein verschil is dat
A) ze getrouwd zijn en dus ook blijven met iemand die je 6 weken kent. Ik veronderstel dat het allemaal wel goed geregeld is, maar je weet hoe (nadelig) de afwikkeling is als de scheiding buiten het programma valt.
B) de influx aan mogelijke toekomstige partners voor veel deelnemers vergroot door de tijdelijke bekendheid

Voor u persoonlijk: ik zou dat gewoon loslaten. In elke relatie zijn er goede en slechte dingen, zolang je fundamenteel geen grote verschillen hebt (kinderen, toekomstvisie,..) kan je toch met iedereen in een relatie zijn?
Stel dat je wekelijks naar de voetbal gaat maar je partner zegt dat niets, is het toch gewoon belangrijk dat deze dat toestaat. Je gaat toch niet zoeken naar die ene die met jou tot 2h ‘s nachts over voetbal kan discussiëren.

voorspelling voor deze week :
- Karlien lacht met Thomas zijn schoeisel
-Jidse draagt een pet. Jorina eet als wraak zijn desserttje op.
-Jonas haalt de stickers fun en plezier van zijn bus. Britt is geëmigreerd naar Costa Rica om een ecolodge te openen.
-Karlien zegt ja. Thomas ook.

Laatst bewerkt:
Saai, waarom kijk ik hier nog naar? Mmm ...
Swoit weer geen verrassing. Geen drama, nada, niks.

Ik zit wel wat in met Jonas. Ik raad hem aan: Drink er ene gast en 'move on'. 🍷

Thomas en Karlien waren wel héél aandoenlijk.
Een beetje de Jiri en Florence van seizoen 9.

En dat (goed) nieuws van Karlien? Is ze zwanger of heeft Thomas nen otto gekocht? :tongue:

De camping-beelden van Jonas en Britt waren best gênant eigenlijk... dat gaf echt het gevoel van: 'kom stop er gewoon maar mee'. Die Britt kwam toch ook wel wat over als een 16-jarige eerlijk gezegd...

En dan komt er nog dat moment op het strand waar blijkt dat die Jonas toch nog hoop had... pfwoe, pijnlijk...

Het goeie nieuws van Karlien volgende week? Thomas heeft waarschijnlijk deftig schoeisel gekocht.

Er komt weer een vijfde huwelijk (eerst op VTM Go), ik neem aan dat het later op zaterdagen op VTM zit.

De vorige editie was niet al te boeiend, maar mss weten ze er deze keer iets van te maken.

Terug
Bovenaan