Blind Gekocht 2022

Play4 Blind Gekocht 2022

Vooral belachelijk veel eisen voor een budget van “slechts” 1 mio euro. Hun vorig huis moet toch voor meer verkocht zijn denk ik.
Ook ik voel mij weer iets beter over mijn beginnende voorhoofd rimpel, die madam zag er een heel eind ouder uit dan de man.
 
Vooral belachelijk veel eisen voor een budget van “slechts” 1 mio euro. Hun vorig huis moet toch voor meer verkocht zijn denk ik.
Ook ik voel mij weer iets beter over mijn beginnende voorhoofd rimpel, die madam zag er een heel eind ouder uit dan de man.
Ik meen me te herinneren dat dat huis voor 1.6 of 1.7 te koop stond.
 
ik ergerde mij toch vooral aan dat "rekening houden met de buren" gedoe. ze zou eens op mijn appartement moeten komen wonen, houdt dat nog geen uur vol, denk ik.

en als uw doodsangst "omgaan met mensen" is, waarom opent ge dan in godsnaam een grote horeca-zaak?? da's gelijk allergisch zijn aan bloemen, en een bloemenwinkel openen

maar langs de andere kant: 1 miljoen budget, regio Limburg -> "1% kans dat ge nieuwbouw gaat vinden", serieus, wtf?
 
1 van de hoofdeisen is dat ze vooral heel groot willen wonen. Ik denk dat er niet veel nieuwbouw op die schaal nog wordt beschikbaar gemaakt.
 
Toffe aflevering. Vooral voor de Gentse dromers (sure jullie gaan dat vinden...in 2010 ofzo). In Limburg vind ik het ook een toffe zoektocht, dat een huis met de blinkers-trap, dat was zeker een cabardouchke/bordeel. Goed gemaakt, veel animo en Jani is mss wat verdikt maar ik vind het een toffe Peet 😉
 
M
Toffe aflevering. Vooral voor de Gentse dromers (sure jullie gaan dat vinden...in 2010 ofzo). In Limburg vind ik het ook een toffe zoektocht, dat een huis met de blinkers-trap, dat was zeker een cabardouchke/bordeel. Goed gemaakt, veel animo en Jani is mss wat verdikt maar ik vind het een toffe Peet 😉
Dat huis in Limburg is gewoon een typische Turken woning.
 
Ook eindelijk gekeken gisteren.

Denk dat men hier precies vergeten was wat de opzet van het programma is: Mensen die met totaal onrealistische eisen voor een bepaald budget een woning zoeken zodat Bart en Bea doorheen heel de aflevering steen en been kunnen klagen om uiteindelijk toch iets binnen de wensen op te leveren.

Maar is nu wel eens leuk om dit ook in de hogere prijsklasse te zien. Rijke mensen dat steekt altijd de mensen hun ogen uit natuurlijk. Gezien alle al dan niet relevante commentaar hier was dit een goeie zet van Play4 :) Had de indruk dat die mensen eigenlijk vooraf heel slecht gecommuniceerd hadden gezien hun eerste commentaar op het nieuwe huis. En dan die "lintbebouwing", voor zover ik het kon zien aan hun oude huis was dat ook gewoon een open bebouwing met 3+3m tussen de huizen.

En dan die mensen uit Gent die waar de stalling van de auto voorrang krijgt op het leefcomfort van het gezin. Tja, dat leek me toch ook maar gewoon een beetje om de spanning erin te houden.

En achteraf bedacht ik me dat Jani opvallend op de achtergrond bleef gedurende heel de aflevering, een beetje unlike him.
 
"Schat, we hebben een budget van 1 miljoen euro om een nieuw huis te kopen. Ik stel voor dat we dat gewoon in handen geven van anderen en ons eens goed laten verrassen. We zien wel waar we uitkomen dan."

Strak plan.
 
"Schat, we hebben een budget van 1 miljoen euro om een nieuw huis te kopen. Ik stel voor dat we dat gewoon in handen geven van anderen en ons eens goed laten verrassen. We zien wel waar we uitkomen dan."

Strak plan.
schat hier is een koppel dat 100k winst gemaakt heeft met blind gekocht en die hadden maar budget van 275k
Dus als wij dat doen dan hebben we 350k winst!
 
Denk dat men hier precies vergeten was wat de opzet van het programma is: Mensen die met totaal onrealistische eisen voor een bepaald budget een woning zoeken zodat Bart en Bea doorheen heel de aflevering steen en been kunnen klagen om uiteindelijk toch iets binnen de wensen op te leveren.
Tuurlijk, maar het spagaat tussen budget en eisen wordt precies ieder seizoen groter + nu ook een kandidaat die er mentaal helemaal onder door lijkt te gaan. Als het de bedoeling is om de volgende "realitydode" te hebben, dan moeten de makers vooral zo verder doen. Ik hoop echt dat in de volgende aflevering blijkt dat de soep toch niet zo heet wordt gegeten.
 
schat hier is een koppel dat 100k winst gemaakt heeft met blind gekocht en die hadden maar budget van 275k
Dus als wij dat doen dan hebben we 350k winst!
Dat is inderdaad de enige reden waarom je nog zou meedoen aan dat programma. Dat of je zit in de miserie zoals die alleenstaande mama vorig jaar die dat rijhuis in Kortrijk kreeg.

Maar als je zoiets puur als investering ziet dan denk ik niet dat je zal staan janken "hier stopt blind gekocht voor mij, ge moogt den boel weer verkopen".

Edit: of net wel, zodat het voor niemand een verrassing is als je den boel direct doorverkoopt.
 
In Nederland is het 1 koppel = 1 aflevering en dat formaat vind ik wel leuker. Daar had je een gepensioneerd koppel dat er effectief is uitgestapt omdat ze kleiner wilden gaan wonen en dan pas beseften dat kleiner ook echt kleiner is. De experts daar nemen ook veel minder nonsense van kandidaten aan.
Nu supporter ik wel voor dat koppel uit Gent, lijken mij leuke mensen.
 
In Nederland is het 1 koppel = 1 aflevering en dat formaat vind ik wel leuker.
Belgische versie is beter voor de cliffhangers... ik will dressingSSS :) (MEERVOUD)

Wat ik wel tof vond aan de Nederlandse versie is dat ze zo officieel bij de notaris moesten gaan tekenen en alle concrete info op die documenten was dan redacted. En ze mochten ook een rondje doen langs kandidaat-woningen en dan konden ze lekker speculeren welke het ging worden.
 
Ik kijk naar Blind Gekocht voor de huizen, om te zien wat ze vinden en hoe ze het maken. Al dat drama hoeft voor mij echt niet. Kan wel zijn dat wat we hebben gezien goed is voor de kijkcijfers maar ik vind dat eigenlijk niet plezant. Ik kijk ook niet naar Temptation Island etc om dezelfde reden maar ik had Blind Gekocht nu wel nog in een andere categorie gezet.

Ben wel benieuwd wat er met dat koppel uit Gent zal gebeuren, ik denk dat die sowieso gelukkig gaan zijn, zolang er maar een garage is :p dat lijkt me de enige echte dealbreaker voor hen.
 
Ik kijk naar Blind Gekocht voor de huizen, om te zien wat ze vinden en hoe ze het maken. Al dat drama hoeft voor mij echt niet. Kan wel zijn dat wat we hebben gezien goed is voor de kijkcijfers maar ik vind dat eigenlijk niet plezant. Ik kijk ook niet naar Temptation Island etc om dezelfde reden maar ik had Blind Gekocht nu wel nog in een andere categorie gezet.

Ben wel benieuwd wat er met dat koppel uit Gent zal gebeuren, ik denk dat die sowieso gelukkig gaan zijn, zolang er maar een garage is :p dat lijkt me de enige echte dealbreaker voor hen.
Ge kunt ook nog altijd een garage ergens huren hé als uwe auto dan toch zo belangrijk is. Tis niet dat em daar dagelijks aan moet sleutelen, tis gewoon voor naar meetings te rijden en af en toe eens te wassen, dus maakt niet uit of het aanpalend aan hun huis is. Da kost u ongeveer 800 a 1000€ per jaar. Hoeveel jaar gaat die nog met zijne auto bezig zijn ? Als de garage echt de dealbreaker zou zijn dan was mijn keuze snel gemaakt.
 
Ik kijk naar Blind Gekocht voor de huizen, om te zien wat ze vinden en hoe ze het maken. Al dat drama hoeft voor mij echt niet. Kan wel zijn dat wat we hebben gezien goed is voor de kijkcijfers maar ik vind dat eigenlijk niet plezant. Ik kijk ook niet naar Temptation Island etc om dezelfde reden maar ik had Blind Gekocht nu wel nog in een andere categorie gezet.

Ben wel benieuwd wat er met dat koppel uit Gent zal gebeuren, ik denk dat die sowieso gelukkig gaan zijn, zolang er maar een garage is :p dat lijkt me de enige echte dealbreaker voor hen.
Je kijkt blind gekocht om te kijken welke huizen ze vinden en wat ze ervan maken.
Temptation om te kijken welke vrouwen er zo allemaal beschikbaar zijn en wat je ervan kan maken?
 
Het moest zelfs specifiek een losstaande garage zijn, naast het huis dus? Om de eisen nog wat strenger te maken...
 
Terug
Bovenaan