Blind Gekocht 2022

Play4 Blind Gekocht 2022

Ik snap de heisa niet. Natuurlijk is da door sponsors, anders ging da programma ook niet bestaan hebben. Andere programma's worden ook betaald door reclame en sponsors. Degene die meedoen, hebben een klein "lot" gewonnen omdat ze voor weinig geld veel in de plaats krijgen.
Dat en hun bak vol op Social Media en overal met je hoofd in de media. Je moet het er maar bijnemen als je dat wenst. Het social media verhaal onderschatten de meesten wel.
 
Hij zal wel de opdracht gekregen hebben van de productie om zijn finoven keer aan te steken voor de show :p
uiteraard, maar als ecologie zo belangrijk is, zeg dan "nee"
Bwa tbh, tuin en 2 slaapkamers met een budget van 170.000 in deze tijden is niet veel verschillend van dat ander koppel met budget van 350.000 maar 6 slaapkamers zodat elk kind een eigen slaapkamer heeft. Het lijkt niet veel eisend maar voor dat bedrag wel..
dat koppel had 550k, en heeft nog extra geld voorzien
 
Bwa tbh, tuin en 2 slaapkamers met een budget van 170.000 in deze tijden is niet veel verschillend van dat ander koppel met budget van 350.000 maar 6 slaapkamers zodat elk kind een eigen slaapkamer heeft. Het lijkt niet veel eisend maar voor dat bedrag wel..

uiteraard, maar als ecologie zo belangrijk is, zeg dan "nee"

dat koppel had 550k, en heeft nog extra geld voorzien
Hij wou mss een pizza bakken?

Die met 6 hadden idd ruimer budget en vooral: ligging, ligging, ligging
 
Bwa tbh, tuin en 2 slaapkamers met een budget van 170.000 in deze tijden is niet veel verschillend van dat ander koppel met budget van 350.000 maar 6 slaapkamers zodat elk kind een eigen slaapkamer heeft. Het lijkt niet veel eisend maar voor dat bedrag wel..
Daar zit de clou he... Dat ander koppel. Koppel, dus twee volwassenen die aankopen en financieren. Als je het per capita rekent hebben ze ei zo na hetzelfde budget ;)
 
Ik vind het wel ergens interessant om het menselijk aspect en de persoonlijke impact van zo'n programma te zien. Ik zou snel geneigd zijn om te denken dat zo'n programma allemaal show en oppervlakkig is en die experts de commentaren gemakkelijk kunnen plaatsen etc, maar in de basis blijven dat ook maar mensen die blijkbaar toch zeer begaan zijn met wat ze aan het doen zijn, en zijn die ook kwetsbaar.
 

ik denk toch dat hier een ander sentiment aan gekoppeld is dan "we gaan vlug renoveren op kosten van de zender, en dan met dikke winst verkopen"

ze hebben hun paarden al moeten verkopen, omdat er gewoon geen plaats voor is. als je dan weet dat ze vooral uit hun vorige woonst weg wilden, omdat ze met hun dieren wilden uitbreiden, dan was dit geen goeie match. dat was ook duidelijk bij uitzending, imo, er werd wel heel hard gepuzzeld voor die ruimte, waar toen al twijfels bij waren.
 
ik denk toch dat hier een ander sentiment aan gekoppeld is dan "we gaan vlug renoveren op kosten van de zender, en dan met dikke winst verkopen"

ze hebben hun paarden al moeten verkopen, omdat er gewoon geen plaats voor is. als je dan weet dat ze vooral uit hun vorige woonst weg wilden, omdat ze met hun dieren wilden uitbreiden, dan was dit geen goeie match. dat was ook duidelijk bij uitzending, imo, er werd wel heel hard gepuzzeld voor die ruimte, waar toen al twijfels bij waren.
Nee ze moesten daar weg omdat ze dat (goedkoop) huurden van familie maar verkocht moest worden (wegens gestorven/erfenis?) en ze het geld zelf niet hadden om te kopen.
Wat was hun budget toen?
 
Wasda zo ook ni es op "den Hollander"?...

Ja ik ben huisvrouw en mijn man is vrachtwagenchauffeur, ons budget is 900.000euro
 
Wasda zo ook ni es op "den Hollander"?...

Ja ik ben huisvrouw en mijn man is vrachtwagenchauffeur, ons budget is 900.000euro
Mjah het budget is niet iets om op blind te staren. Sommige mensen werken en zijn hun ouders vroeg verloren en kiezen er voor om dit in bakstenen te steken. En dan heb je zoiets van : "Miep is komkommersnijder en Ronny schrijft lelijke comments op HLN, zij zoeken iets in Brasschaat met een budget van 800.000 euro."

Maar uiteindelijk gaan die ook een lening van 300-400k aan, zoals vele andere gezinnen. Het zorgt wel soms voor een vedraaide perceptie idd.
 
Terug
Bovenaan