Blind Gekocht 2022

Play4 Blind Gekocht 2022

Die is zo zot als een achterdeur. De ene mental breakdown na de andere. Hilarisch 😂 dat zijn van die mensen dat je express zou laten flippen.

Daar is meer aan de hand. Die kan gewoon haar leven niet meer aan.
 
Te ver weg van hun eigen zaak. Ze wonen in Grobbendonk en hun kinderspeeltuin ligt in Beringen als ik me niet vergis? Dat is een rit van 27min...
En nu is het in een straal van 15min... Is 10-12min winst echt de moeite om uw droomwoning te verlaten
 
Waarschijnlijk tot over hun oren in de schulden met de zaak en zijn de mogelijkheden beperkt wegens te hoge maandlasten.
Just guessing
Kan goed zijn. Door die corona een hele tijd moeten sluiten.. Zou haar mental breakdowns al kunnen verklaren.
 
Waarschijnlijk tot over hun oren in de schulden met de zaak en zijn de mogelijkheden beperkt wegens te hoge maandlasten.
Just guessing
Was ook mijn gedacht. Hun vorige woning verkocht voor meer dan 1milj, schulden afbetaald en met de overschot op tv komen.
 
Was ook mijn gedacht. Hun vorige woning verkocht voor meer dan 1milj, schulden afbetaald en met de overschot op tv komen.

Alleszins zouden ze met die 1mil ook niet zijn toegekomen voor dat "droomhuis" ontwerp, zeker niet met de stijl/afwerking die zij voor ogen hebben. Benieuwd wat ze ermee gaan doen want 174k renovatiebudget is gene vette in dat segment . En met hun gesponsorde impermovloer of x2o badkamers moeten ze eigenlijk al helemaal niet afkomen...
 
Voor zover ik heb kunnen uitvissen is de verkoop van het originele huis ‘van moeten’.
Nu weet ik ook waarom ze gisteren nog in de gazet zat te zeggen ‘ik hoop dat mensen ons niet verkeerd begrijpen’. Biiiiiitch…
 
Te ver weg van hun eigen zaak. Ze wonen in Grobbendonk en hun kinderspeeltuin ligt in Beringen als ik me niet vergis? Dat is een rit van 27min...
Speeltuin ligt in Zolder. Dat is 45min van Grobbendonk, is zelfs nog gezegd geweest:unsure:

Voor zover ik heb kunnen uitvissen is de verkoop van het originele huis ‘van moeten’.
Nu weet ik ook waarom ze gisteren nog in de gazet zat te zeggen ‘ik hoop dat mensen ons niet verkeerd begrijpen’. Biiiiiitch…
Waar heb je dat gevonden?
Die hebben nog een pak geld geïnvesteerd in escaperooms.

Alleszins zouden ze met die 1mil ook niet zijn toegekomen voor dat "droomhuis" ontwerp, zeker niet met de stijl/afwerking die zij voor ogen hebben. Benieuwd wat ze ermee gaan doen want 174k renovatiebudget is gene vette in dat segment . En met hun gesponsorde impermovloer of x2o badkamers moeten ze eigenlijk al helemaal niet afkomen...

Mijn moderne IER verbouwing staat op 10 min van hun speeltuin. Met een fancy interieur zoals dat in huis in Grobbendonk zou mijn woning al 1miljoen kosten. En nee ik heb geen 400m2, poolhouse en zwembad:( Die haar eisen zijn onmogelijk met dat budget.

Volgens mij heeft dat huis in Grobbendonk nog op dit forum gestaan.

Geen goei reclame voor die vrouw / haar zaak man man man. Wat een pretentie/diva.
 
Laatst bewerkt:
Zij ziet er minstens 10 jaar ouder uit dan hij. Ze ziet er in de 50 uit, hij eind in de 30. En dan nog die 2 jonge kinderen erbij om het helemaal vreemd te maken. Met zo'n dikke villa nog moeten gaan werken in een binnenspeelplein pff... Met die levensstijl doe je toch niet zo'n job? Zoek gewoon een betere job/zelfstandigheid in de buurt of van thuis uit? Die vrouw bewijst toch eens te meer dat je geen verstand nodig hebt om rijk te worden :shutup:
 
Zij ziet er minstens 10 jaar ouder uit dan hij. Ze ziet er in de 50 uit, hij eind in de 30. En dan nog die 2 jonge kinderen erbij om het helemaal vreemd te maken. Met zo'n dikke villa nog moeten gaan werken in een binnenspeelplein pff... Met die levensstijl doe je toch niet zo'n job? Zoek gewoon een betere job/zelfstandigheid in de buurt of van thuis uit? Die vrouw bewijst toch eens te meer dat je geen verstand nodig hebt om rijk te worden :shutup:
Uhm, ze zijn eigenaar van die speeltuin he, geen werknemers.
 
Ik kan er niet tegen dat er buren zijn!!!! Zo rekening houden waar ge parkeert enzo! Op het werk moet ik al zoveel met mensen omgaan!
Dat was toch écht geen normale reactie... volgens mij is die gewoon op van de stress.
Ze doet mij alleszins wree denken aan mijn vorige bazin, die was ook altijd aan het klagen over hoe moeilijk haar leven wel niet was terwijl ze eigenlijk niet te klagen had.
Ik schat dat je daar ondertussen minstens 500 à 600k voor nodig hebt in de Gentse rand. Hun budget is maar 350.
Bea had 100% gelijk met haar inschatting dat 350k u juist een volledig te renoveren woning kan geven in de Gentse rand.
Als ze voor laat ons zeggen 320-330k iets uit de jaren 60-70 kunnen kopen en dan met die laatste 20-30k + gratis Dovy keuken en X²O badkamer kunnen renoveren dan cava nog. Ze gaan dan geen volledig afgewerkt huis hebben maar den basis klopt dan toch al...
Maar of dat allemaal kan op 'fietsafstand'?
 
Terug
Bovenaan