Blind Gekocht 2022

Play4 Blind Gekocht 2022

https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/huis/te-koop/maasmechelen/3630/9853566?searchId=62863dec16132

Voilà, eentje gevonden dan aan de voorwaarden voldoet mits een beetje rek op de regio (Maasmechelen, dus een dorp verder als Rekem). Dan is er nog ruimschoots budget om dat op te kalfateren, zeker als ze dankzij de sponsoring van Dovy, X2O, enz... vrij ver kunnen springen met hun budget.

Gaat dus zeker lukken.
Frappante is dat zelfs in Ronse, goedkoopste stad van Oost-Vlaanderen, dit type huizen in de sociale woonwijken met slechtere reputatie, voor rond de 200k verkocht worden.

Edit: alez, de markt is blijkbaar aan het bijtrekken!
 
https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/huis/te-koop/maasmechelen/3630/9853566?searchId=62863dec16132

Voilà, eentje gevonden dan aan de voorwaarden voldoet mits een beetje rek op de regio (Maasmechelen, dus een dorp verder als Rekem). Dan is er nog ruimschoots budget om dat op te kalfateren, zeker als ze dankzij de sponsoring van Dovy, X2O, enz... vrij ver kunnen springen met hun budget.

Gaat dus zeker lukken.
Die prijs zal tegen de 150k gaan, met gemak, en waarschijnlijk meer. Maasmechelen is niet bijster goedkoop. Ik heb daar al grond zien gaan voor stevige prijzen de laatste tijd.
 
Mja, de nadruk lag voor het koppel op die 6 slaapkamers. Da's wel gelukt.
Volledig nieuw dak ook, gaat toch ook veel doen qua isolatie. Voor de verbouwing was dat enkel pannen he....
 
Redelijk duidelijk dat Jani daar volgende week een woning uit zijn hoed gaat toveren tijdens de wandeling.
 
Ik begrijp ook niet goed waarom er gewoon niet naar appartementen wordt gezocht voor de alleenstaande moeders. Talloze voorbeelden van nieuwbouwappartementen tegen 200k aan, waarom zou je geen ouder appartement kunnen vinden voor een lagere prijs? Al zeker in Lanaken (niet Rekem), typisch een gemeente met een oude woningstock. Ik begrijp natuurlijk wel dat ze haar locatie voorkeuren heeft, typisch Limburgers overigens (incl. Mezelf 😄).

Los daarvan lijkt de hele aflevering sterk gedramatiseerd. Meer dan anders :). Dat je kanten Genk een goedkopere woning zou vinden dan in het Maasland is natuurlijk pure onzin.
 
Redelijk duidelijk dat Jani daar volgende week een woning uit zijn hoed gaat toveren tijdens de wandeling.
het zou anders maar een rare aflevering zijn. ook geen nieuw koppel, dus huisbezoeken bij de vorige koppels, en niks.
 
150000€ verbouwbudget maar wel nog enkel glas. Daar zou ik dus echt niet mee kunnen lachen. Dan heb ik liever dat er niets geschilderd is.
Ergens snap ik het wel. De focus lag duidelijk op de 6 slaapkamers. De ramen vond zij wel zeer mooi. Dus ik snap ergens dat ze aan het koppel de keuze laten om eventueel later de ramen nog aan te pakken (wat natuurlijk een kostelijk grapje zal zijn). Ik weet ook niet of er voor de ramen echt een uitgesproken sponsor in het programma zit, X2O/Dovy en Impermo zijn voor het betreffende koppel extra in de verf gezet geweest :p.
 
Ergens snap ik het wel. De focus lag duidelijk op de 6 slaapkamers. De ramen vond zij wel zeer mooi. Dus ik snap ergens dat ze aan het koppel de keuze laten om eventueel later de ramen nog aan te pakken (wat natuurlijk een kostelijk grapje zal zijn). Ik weet ook niet of er voor de ramen echt een uitgesproken sponsor in het programma zit, X2O/Dovy en Impermo zijn voor het betreffende koppel extra in de verf gezet geweest :p.
Heb er niet meer op gelet, maar zouden ze vanbinnen daar geen extra laag glas tegen hebben gezet om het toch extra te isoleren?

Wordt toch vaker gedaan bij het behouden van authentieke elementen.
 
Ik vind wel dat Kelly deze keer wel iets schoons heeft gedaan met dat huis eigenlijk.
Ik vind de keuken inderdaad heel mooi gedaan maar die schouw.. Echt niet mijn ding! Ik begrijp ook niet echt waarom er twee zetels zijn.. Ze had daar dan toch beter een speelkamer van gemaakt.
 
Ik vind de keuken inderdaad heel mooi gedaan maar die schouw.. Echt niet mijn ding! Ik begrijp ook niet echt waarom er twee zetels zijn.. Ze had daar dan toch beter een speelkamer van gemaakt.
Ik vond ook enkel het kleur van de schouw bedenkelijk, de rest is 100% mijn stijl! 😍


De 2 "livings" snap ik volledig, zo kunnen de kinderen die willen gamen, tv-kijken, ... Dat in een aparte kamer doen terwijl de rest aan de keukentafel onder begeleiding huiswerk maken terwijl het eten wordt voorbereid,...
 
ja, dat vond ik ook nog wel een tof idee.
en in een groot huis zoals dat, kan je dat perfect doen.
 
Met zoveel volk in huis ga je nooit overeenkomen wat er moet opstaan op tv, dus terecht :unsure: .

Als ik aan blind gekocht mee doe hoop ik toch dat Bart het interieur doet. Wat een grote kakofonie van kleuren doet die Kelly nog steeds. Instagrammable allemaal goed en wel, maar dat is toch geen coherent geheel om in te wonen?
 
Ik vind dat Kelly dat goed doet, ze is veel gewaagder dus je gaat er natuurlijk wel meer een hate it or love it bij hebben
 
't is wel jammer dat je als deelnemer niet kan kiezen
Nu weet je tenminste dat je 50 procent kans hebt. Vorige seizoen (of 2 al?) kwam ze er gewoon bij zonder dat dit gekend was. En dan nog specifiek bij dat ene koppel dat zo fan was van Bart. Al dan niet extra in de verf (😏)gezet door de productie
 
Terug
Bovenaan