Blind Gekocht 2022

Play4 Blind Gekocht 2022

Ik vind de keuken inderdaad heel mooi gedaan maar die schouw.. Echt niet mijn ding! Ik begrijp ook niet echt waarom er twee zetels zijn.. Ze had daar dan toch beter een speelkamer van gemaakt.
Ik vind de kleur van de schouw net wel mooi. Dat currygeel is echt in de mode tegenwoordig. Ik vind dat het goed past bij de rest.
 
  • Leuk
Waarderingen: derp
Ik vond deze renovatie van Kelly dan weer een van haar minst geslaagde. Zo'n typisch hedendaags hip ikea-achtig interieur met die grote kleurvlakken, wat ik gewoon minder mooi vind.

Haar beste project vond ik haar allereerste aflevering in Oostende.
 
't is wel jammer dat je als deelnemer niet kan kiezen

Er gaat wel een screening gebeuren van de kandidaten ook op basis van hun interieurvoorkeuren.
Productie gaat wel de huizen verdelen volgens voorkeur van gebruik van kleuren en dergelijke.

Kelly is veel meer kleur, je houdt er van of je houdt er niet van. Bart z'n interieurs zijn niet zo kleurrijk, toch niet z'n verfkleuren.
Ook al is het niet mijn smaak ik kan het wel appreciëren wat Kelly doet.
 
Fijne laatste aflevering. Graag volgend jaar een seizoen met een maximum budget van 200.000 euro...
 
Hoe ze dat laatste huis voor de alleenstaande mama gevonden hebben aan die prijs is mij een raadsel.
 
Ja maar dan nog, dat zo'n huis zo "goedkoop" verkocht wordt.
Er waren duizend huizen die veel kleiner waren en in slechte staat die veel duurder gingen.
 
Hebben ze eigenlijk aankoop prijs gezegd van die woning? En kost renovatie. Want dat heb ik precies gemist
 
euh ja.
haar budget was 150 000 euro dacht ik. Na aankoop bleef er nog 16k over om te renoveren, en ze hebben nog 4k losgeweekt bij haar.
Dus alles is gedaan voor 154k. Dus ook de hele aankoop van dat huis voor 134k, da's niet normaal.

Sign me up please, kwil ook wel zo'n huis kopen voor 134k
 
euh ja.
haar budget was 150 000 euro dacht ik. Na aankoop bleef er nog 16k over om te renoveren, en ze hebben nog 4k losgeweekt bij haar.
Dus alles is gedaan voor 154k. Dus ook de hele aankoop van dat huis voor 134k, da's niet normaal.

Sign me up please, kwil ook wel zo'n huis kopen voor 134k
170 was haar budget.
 
oei, ja. 170k dan had ik dat misverstaan
maar inderdaad, dan nog. sign me up.
Beste dat ik hier kan vinden in mijn buurt is een appartementje van 58m² voor 180k :S en ondanks dat het gebouwd is in 2011 valt de badkamer precies al uit elkaar. Zal vast wel een reden zijn dat die advertentie al een paar maand online staat en niemand het wil
 
Een artikel achter paywall:
De Morgen - Een renovatie voor slechts 21.000 euro in ‘Blind gekocht’? ‘Voor zo’n bedrag verbouw ik zelf niet’
Eigenlijk is het een rehash van een artikel vorig jaar: enkel door de sponsors is een laag renovatiebudget mogelijk. Dit jaar zijn de huizenprijzen nog meer gestegen.

Volgens mij was het in Lanaken 154.000 + 21.000 renovatie, dus in totaal had ze 175.000 euro budget. Het zal wss geholpen hebben dat die woning nog niet publiek was geadverteerd, de verkoper had denk ik nog wat extra kunnen binnen halen als die verschillende kopers liet bieden, Bea had geluk.
 
Het is niet verbouwd he het is opgesmukt.
Toonzaalmodel-keukens bij Dovy kan je ook vanaf 6k vinden overigens
 
Ik ben oprecht blij voor die vrouw. Voor alleenstaanden is het echt moeilijk... Ze toonde ook erg dankbaar. Ik verschoot er wel van dat ook zij op sociale media de wind van voren heeft gekregen. Wat is dat toch hier in België? Al die afgunstige reacties... :rolleyes:
 
Ik verschoot er wel van dat ook zij op sociale media de wind van voren heeft gekregen. Wat is dat toch hier in België? Al die afgunstige reacties... :rolleyes:
Dat je daar dezer dagen nog van verschiet. Sociale media is dan ook de plek bij uitstek om neer te pennen wat zelfs voor de HLN-redactie niet meer door de beugel kan in de commentaren. Jaloezie en afgunst leeft daar enorm.
 
Ik ben oprecht blij voor die vrouw. Voor alleenstaanden is het echt moeilijk... Ze toonde ook erg dankbaar. Ik verschoot er wel van dat ook zij op sociale media de wind van voren heeft gekregen. Wat is dat toch hier in België? Al die afgunstige reacties... :rolleyes:
Ja dat laatste is idd niet te snappen.
Het is niet dat ze veeleisend was :p
 
dan nog. zo'n huis met 4 slaapkamers gekocht voor 154k. da's straf, in deze tijden.

en de grap van de aflevering: het eco-koppel dat hun finoven opstookt, terwijl Jani daar in t-shirt buiten loopt. 't is dan van nature warm genoeg, maar toch nog effe stoken.
Hij zal wel de opdracht gekregen hebben van de productie om zijn finoven keer aan te steken voor de show :p
Het is niet dat ze veeleisend was :p
Bwa tbh, tuin en 2 slaapkamers met een budget van 170.000 in deze tijden is niet veel verschillend van dat ander koppel met budget van 350.000 maar 6 slaapkamers zodat elk kind een eigen slaapkamer heeft. Het lijkt niet veel eisend maar voor dat bedrag wel..
Een artikel achter paywall:
De Morgen - Een renovatie voor slechts 21.000 euro in ‘Blind gekocht’? ‘Voor zo’n bedrag verbouw ik zelf niet’
Eigenlijk is het een rehash van een artikel vorig jaar: enkel door de sponsors is een laag renovatiebudget mogelijk. Dit jaar zijn de huizenprijzen nog meer gestegen.

Volgens mij was het in Lanaken 154.000 + 21.000 renovatie, dus in totaal had ze 175.000 euro budget. Het zal wss geholpen hebben dat die woning nog niet publiek was geadverteerd, de verkoper had denk ik nog wat extra kunnen binnen halen als die verschillende kopers liet bieden, Bea had geluk.
Ik snap de heisa niet. Natuurlijk is da door sponsors, anders ging da programma ook niet bestaan hebben. Andere programma's worden ook betaald door reclame en sponsors. Degene die meedoen, hebben een klein "lot" gewonnen omdat ze voor weinig geld veel in de plaats krijgen.
 
Terug
Bovenaan